DCS World (Eagle Dynamics)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Adják ki egyre-másra a modern jet modulokat, de Air-to-Ground Radar mód még sehol. Hogy csak egy fontosat említsek.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Készűl a Corsair is! Sőt valakik dolgoznak az Intruderen is!

flyingiron-a7e-08.png


https://flyingironsimulations.com/blogs/news/dcs-a-7e-corsair-ii-by-flyingiron-sims
 
A6-ot a Heatblur csinál AI-ként a macskához. Azt nem tudom, hogy min múlik, hogy tudnak-e repülhető verziót csinálni belőle.
 
Jah, gondolom valamelyik légierőnek csinálnak szimulátort, és ezt meg csak eladják mint "melléktermék". Kíváncsi leszek, hogy milyen felszereltséggel fogják modellezni.. de igazából még az első szériás mecha radarral is fényévekkel a többi DCS modul előtt lesz. Ha meg AESA radart akarnak modellezni a mostani DCS-ben akkor csak röhögök egy jót :)
 
Jah, gondolom valamelyik légierőnek csinálnak szimulátort, és ezt meg csak eladják mint "melléktermék". Kíváncsi leszek, hogy milyen felszereltséggel fogják modellezni.. de igazából még az első szériás mecha radarral is fényévekkel a többi DCS modul előtt lesz. Ha meg AESA radart akarnak modellezni a mostani DCS-ben akkor csak röhögök egy jót :)
A DCS-ben, ha "benézel a burkolat alá", akkor azt látod, hogy sok helyen valódi modellezés nincs...
Csak behazudtak valamit és a sok egymásra dobált izé végeredménye nevetségesen lehetetlen dolgok halmaza.
https://forum.htka.hu/threads/Általánosságban-a-repülőgép-szimulátorokról.1090/page-3#post-602175
 
A DCS-ben, ha "benézel a burkolat alá", akkor azt látod, hogy sok helyen valódi modellezés nincs...
Csak behazudtak valamit és a sok egymásra dobált izé végeredménye nevetségesen lehetetlen dolgok halmaza.
https://forum.htka.hu/threads/Általánosságban-a-repülőgép-szimulátorokról.1090/page-3#post-602175

Igen, bár ez mindegyik szimben ilyen. Az tény, hogy vannak teljesen röhelyes mechanikák amikor gyakorlatilag a platform létezése óta benne vannak.. hidd el, ha ezekkel foglalkoznának rengeteg mindent olyan szintre lehetne hozni, amibe nehezen lehetne belekötni, akkor is ha sokmindent alatta csak egyszerűsítenek.

A legnagyobb vicc a fejlesztések prioritási sorrendje, 12 évet kellett várni arra, hogy érdemben hozzányúljanak az AAM-ek rávezetési logikájára (bár egyelőre nem sokkal lett jobb), vagy hogy működjön a loftolás..de itt is csak részleges előre lépések vannak, továbbra is szánalmas network bugok vannak, néhány patch óta megint teleportálnak a kliensek, kritikus featureket basznak beletenni a rávezetési logikába (pl. track vesztés utáni extrapoláció).

Ehhez képest csak ilyen kibaszott paraszt vakító featureket csinálnak mint az animált deck crew. A faszomat.. ehhez képest amikor MPRF aktív lesz az AMRAAM oda vissza rángatva eldobja a sebesség jelentős részét mert hulladékul van megcsinálva az egész. Nincsen időjárás szinkronizáció, az IR rakéták leszarják a felhőket, újabban a nyugati AAM-ek jobban füstölnek mint az oroszok ésatöbbi ésatöbbi..

Ez most komoly vagy viccelsz?

Igen, a newsletterben volt :) Van külön thread is a 3rd party fejlesztőknél. De gondolom legalább 2év mire ebből lesz vmi.
 
  • Tetszik
Reactions: fulcrum11
Igen, bár ez mindegyik szimben ilyen.
Khöm. A Falcon 4.0 leszármazottakban tudtommal nem. Csak nehéz kipróbálni, mert Korea térkép túl sima a régi engine miatt. Ha benne lesz az új terrain engine (lesz, azt is tudom, hogy mi), akkor első dolgom lesz ezt kipróbálni.

A BMS4.34-ben meg az időjárásnak hatása van az IR és EO fegyverekre is.
 
Khöm. A Falcon 4.0 leszármazottakban tudtommal nem. Csak nehéz kipróbálni, mert Korea térkép túl sima a régi engine miatt. Ha benne lesz az új terrain engine (lesz, azt is tudom, hogy mi), akkor első dolgom lesz ezt kipróbálni.

A BMS4.34-ben meg az időjárásnak hatása van az IR és EO fegyverekre is.
Molni! Tudsz egy min gépigényt a Falcon 4hez?