DCS World

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.

blaze

Active Member
2013. október 5.
764
111
43
Jah, gondolom valamelyik légierőnek csinálnak szimulátort, és ezt meg csak eladják mint "melléktermék". Kíváncsi leszek, hogy milyen felszereltséggel fogják modellezni.. de igazából még az első szériás mecha radarral is fényévekkel a többi DCS modul előtt lesz. Ha meg AESA radart akarnak modellezni a mostani DCS-ben akkor csak röhögök egy jót :)
 

molnibalage

Well-Known Member
2010. április 18.
30 274
35 459
113
Jah, gondolom valamelyik légierőnek csinálnak szimulátort, és ezt meg csak eladják mint "melléktermék". Kíváncsi leszek, hogy milyen felszereltséggel fogják modellezni.. de igazából még az első szériás mecha radarral is fényévekkel a többi DCS modul előtt lesz. Ha meg AESA radart akarnak modellezni a mostani DCS-ben akkor csak röhögök egy jót :)
A DCS-ben, ha "benézel a burkolat alá", akkor azt látod, hogy sok helyen valódi modellezés nincs...
Csak behazudtak valamit és a sok egymásra dobált izé végeredménye nevetségesen lehetetlen dolgok halmaza.
https://forum.htka.hu/threads/Általánosságban-a-repülőgép-szimulátorokról.1090/page-3#post-602175
 

blaze

Active Member
2013. október 5.
764
111
43
A DCS-ben, ha "benézel a burkolat alá", akkor azt látod, hogy sok helyen valódi modellezés nincs...
Csak behazudtak valamit és a sok egymásra dobált izé végeredménye nevetségesen lehetetlen dolgok halmaza.
https://forum.htka.hu/threads/Általánosságban-a-repülőgép-szimulátorokról.1090/page-3#post-602175

Igen, bár ez mindegyik szimben ilyen. Az tény, hogy vannak teljesen röhelyes mechanikák amikor gyakorlatilag a platform létezése óta benne vannak.. hidd el, ha ezekkel foglalkoznának rengeteg mindent olyan szintre lehetne hozni, amibe nehezen lehetne belekötni, akkor is ha sokmindent alatta csak egyszerűsítenek.

A legnagyobb vicc a fejlesztések prioritási sorrendje, 12 évet kellett várni arra, hogy érdemben hozzányúljanak az AAM-ek rávezetési logikájára (bár egyelőre nem sokkal lett jobb), vagy hogy működjön a loftolás..de itt is csak részleges előre lépések vannak, továbbra is szánalmas network bugok vannak, néhány patch óta megint teleportálnak a kliensek, kritikus featureket basznak beletenni a rávezetési logikába (pl. track vesztés utáni extrapoláció).

Ehhez képest csak ilyen kibaszott paraszt vakító featureket csinálnak mint az animált deck crew. A faszomat.. ehhez képest amikor MPRF aktív lesz az AMRAAM oda vissza rángatva eldobja a sebesség jelentős részét mert hulladékul van megcsinálva az egész. Nincsen időjárás szinkronizáció, az IR rakéták leszarják a felhőket, újabban a nyugati AAM-ek jobban füstölnek mint az oroszok ésatöbbi ésatöbbi..

Ez most komoly vagy viccelsz?

Igen, a newsletterben volt :) Van külön thread is a 3rd party fejlesztőknél. De gondolom legalább 2év mire ebből lesz vmi.
 
  • Tetszik
Reactions: fulcrum11

molnibalage

Well-Known Member
2010. április 18.
30 274
35 459
113
Igen, bár ez mindegyik szimben ilyen.
Khöm. A Falcon 4.0 leszármazottakban tudtommal nem. Csak nehéz kipróbálni, mert Korea térkép túl sima a régi engine miatt. Ha benne lesz az új terrain engine (lesz, azt is tudom, hogy mi), akkor első dolgom lesz ezt kipróbálni.

A BMS4.34-ben meg az időjárásnak hatása van az IR és EO fegyverekre is.
 

Pocok75

Well-Known Member
2010. április 19.
2 564
1 797
113
Khöm. A Falcon 4.0 leszármazottakban tudtommal nem. Csak nehéz kipróbálni, mert Korea térkép túl sima a régi engine miatt. Ha benne lesz az új terrain engine (lesz, azt is tudom, hogy mi), akkor első dolgom lesz ezt kipróbálni.

A BMS4.34-ben meg az időjárásnak hatása van az IR és EO fegyverekre is.
Molni! Tudsz egy min gépigényt a Falcon 4hez?
 

molnibalage

Well-Known Member
2010. április 18.
30 274
35 459
113
Molni! Tudsz egy min gépigényt a Falcon 4hez?
Nem tudok. Az tudom, hogy sajátomon full HD-ben nem fullra húzva, de árnyék, és emez amaz full HD-ben az bőven elég amennyire látom.
Intel Core i5-4690K 3.5GHz, GTX 960 4GB, 16 GB DDR3 1600 MHz

De ez alatt is elmegy, csak akkor mondjuk kicsit lentebb kell adni az igényeket. A rain drop és heat blur ki, meg pár effekt. Ha az árnyékokat is teljesen leveszi, akkor nevetségesen gyenge gépen is hasít.
 

Pocok75

Well-Known Member
2010. április 19.
2 564
1 797
113
Nem tudok. Az tudom, hogy sajátomon full HD-ben nem fullra húzva, de árnyék, és emez amaz full HD-ben az bőven elég amennyire látom.
Intel Core i5-4690K 3.5GHz, GTX 960 4GB, 16 GB DDR3 1600 MHz

De ez alatt is elmegy, csak akkor mondjuk kicsit lentebb kell adni az igényeket. A rain drop és heat blur ki, meg pár effekt. Ha az árnyékokat is teljesen leveszi, akkor nevetségesen gyenge gépen is hasít.
Köszi!
 
  • Tetszik
Reactions: molnibalage

blaze

Active Member
2013. október 5.
764
111
43
Khöm. A Falcon 4.0 leszármazottakban tudtommal nem. Csak nehéz kipróbálni, mert Korea térkép túl sima a régi engine miatt. Ha benne lesz az új terrain engine (lesz, azt is tudom, hogy mi), akkor első dolgom lesz ezt kipróbálni.

A BMS4.34-ben meg az időjárásnak hatása van az IR és EO fegyverekre is.

Félreértetted, én csak annyit akartam mondani, hogy minden szimben vannak durva egyszerűsítések. Max. a BMS-ben a nagy részük úgy van megoldva, hogy a végeredmény nem ultra nagy faszság, mint sok esetben a DCS-ben. Ezért irtam, hogy annyi a különbség, hogy a fejlesztők mennyire veszik előtérbe a harcászati szempontból fontos dolgokat.
 
  • Tetszik
Reactions: molnibalage

episyrphus

Member
2012. november 18.
49
66
18
Igen, a newsletterben volt :) Van külön thread is a 3rd party fejlesztőknél. De gondolom legalább 2év mire ebből lesz vmi.[/QUOTE]

igazad van. Sajnos a MIG-25, Mirage III csak mod szinten van meg, a SZU-17-tel pedig egy szlovák srác próbálkozik szintén barkács szinten. De lesz Phantom és MiG 23, ez szuper. A EF Typhoon is jó, meg fogom venni, de egy Tornadonak jobban örültem volna.
 

sidewinder12

Well-Known Member
2016. október 11.
618
2 106
93
Black Shark 3 Work In Progress fotók. Érdemes a két főfutó melletti gömbökre nézni,és máris kiderül,hogy egy az elődjénél komolyabb képességekkel bíró Ka-50-es változatot kapnak a szimulátorosok, amiért érthető ha az ED elkéri a pénzt. Aki meg nem akar fizetni az csak ingyen megkapja a régi, szerényebb képességű változatot új grafikával, de az új képességek és fegyverek nélkül.
https://forums.eagle.ru/showthread.php?p=3977319#post3977319
 

comandante

Well-Known Member
2010. május 11.
1 777
1 016
113
A DC világában az amcsik ráizgultak a SZU-57, SZU-XX -re minden ellen , F22 -től gyakorlatilag minden ellen. Nem tudom ez mennyire reális de 50-50 % eredményességgel.
 

comandante

Well-Known Member
2010. május 11.
1 777
1 016
113
Van valami mód a SZU XX -re gombnyomásra megcsinálja a trükkös manővereket amit az oroszok a bemutatókon. + Az f22 szerintem csökkentett képességgel van lemodellezve.
 

molnibalage

Well-Known Member
2010. április 18.
30 274
35 459
113
Van valami mód a SZU XX -re gombnyomásra megcsinálja a trükkös manővereket amit az oroszok a bemutatókon. + Az f22 szerintem csökkentett képességgel van lemodellezve.
Az ősrégi LOMAC időkben asszem k billentyűt lehetett lenyomni és utána húzva a botot lehetett kobrázni. Ez kb. mindent elmond a modellezés komolyságáról...
 
  • Tetszik
Reactions: comandante

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
7 691
23 026
113
A DCS-ben ha kapcsolod a direct control-t a Szu-27-esen, Szu-33-ason, akkor meg tudod repülni a Kobrát, pont, mint az igazi gépeken.
Érdemes gyakorolni, amúgy a DCS-beli Szuhojok repülési modellje félelmetesen jól hozza az igazit.
Csak ehhez újra meg kell tanulni repülni vele.
Aki sokat tanulmányozta a Pugacsov, Kvocsur, Frolov, Bogdan repüléseket, az tudja miről beszélek, meg rájön arra, hogy milyen tudása van ezeknek a fickóknak.

Magomed Tolbojev is erre utalt, amikor Eric Schultz alezredes Nevadában lezuhant.

Viszonylag hamar elsajátítható, ha érted, hogy mi történik, illetve kész szerencse, hogy nem a valódi gépben kell a terheléseket elviselni. :)
 

sidewinder12

Well-Known Member
2016. október 11.
618
2 106
93
Az ősrégi LOMAC időkben asszem k billentyűt lehetett lenyomni és utána húzva a botot lehetett kobrázni. Ez kb. mindent elmond a modellezés komolyságáról...

Nézd Molni, tudom,hogy utálod a DCS-t, de a MiG-29 új repmodelljére tudtommal például volt magyar 29-es pilóták is azt mondták,hogy baromi élethű. Persze ők csak párszáz/pár ezer órát repültek le igazi 29-eseken. A régi SFM repmodellt el lehet felejteni, a 29-esen is lecserélték. A PFM repmodellről beszélek. A "K" betű benyomása pedig a régi SFM időkben az Allesmor által leírt direkt kontrol üzemmódra váltást jelenti. A Szuhojokon is lecserélték.
 

sidewinder12

Well-Known Member
2016. október 11.
618
2 106
93
A DCS-ben ha kapcsolod a direct control-t a Szu-27-esen, Szu-33-ason, akkor meg tudod repülni a Kobrát, pont, mint az igazi gépeken.
Érdemes gyakorolni, amúgy a DCS-beli Szuhojok repülési modellje félelmetesen jól hozza az igazit.
Csak ehhez újra meg kell tanulni repülni vele.
Aki sokat tanulmányozta a Pugacsov, Kvocsur, Frolov, Bogdan repüléseket, az tudja miről beszélek, meg rájön arra, hogy milyen tudása van ezeknek a fickóknak.

Magomed Tolbojev is erre utalt, amikor Eric Schultz alezredes Nevadában lezuhant.

Viszonylag hamar elsajátítható, ha érted, hogy mi történik, illetve kész szerencse, hogy nem a valódi gépben kell a terheléseket elviselni. :)

Amikor néztük a MAKSZ-on az Averjenov család gyakorló légi harcát,ahogy manővereztek a két Szu-30SZM-el, ott azért felmerült,hogy de jó lett volna beülni hátsó ülésre. Lett volna aki simán kibírja, de én tuti,hogy szorgalmasan szívtam volna az oxigént, mert kialvatlan voltam (előző éjjel fél háromkor 6 japán akarta rám rúgni a szállodai szoba ajtaját, mert rossz emeleten szálltak ki a liftből :D), és az nem éppen előnyös a nagy túlterhelésű repülések előtt.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed

molnibalage

Well-Known Member
2010. április 18.
30 274
35 459
113
Nézd Molni, tudom,hogy utálod a DCS-t, de a MiG-29 új repmodelljére tudtommal például volt magyar 29-es pilóták is azt mondták,hogy baromi élethű. Persze ők csak párszáz/pár ezer órát repültek le igazi 29-eseken. A régi SFM repmodellt el lehet felejteni, a 29-esen is lecserélték. A PFM repmodellről beszélek. A "K" betű benyomása pedig a régi SFM időkben az Allesmor által leírt direkt kontrol üzemmódra váltást jelenti. A Szuhojokon is lecserélték.
Még a LOMAC időszakról beszéltem.
A DCS-t nem utálom, legfeljebb a marketing bulldózer dumát, hogy "Benchmark".
Olyan alap dolgok nincsenek benne lemodellezve rendesen, hogy ehaj. Mutattam már párat itt is.
 

sidewinder12

Well-Known Member
2016. október 11.
618
2 106
93
Még a LOMAC időszakról beszéltem.
A DCS-t nem utálom, legfeljebb a marketing bulldózer dumát, hogy "Benchmark".
Olyan alap dolgok nincsenek benne lemodellezve rendesen, hogy ehaj. Mutattam már párat itt is.

A rakétafegyverzet modellezése az gyenge,ez tény. Régebben átlátott és átlőtt az ellen a fákon. Viszont a repülőgépek, helikopterek nagyon magas színvonalon lettek lemodellezve, ezt több igazi üzemeltető is megerősítette.