Az új autók nem bírnak ki 5-700k km-t, hacsak a költés alatt nem motorcserét meg szép lassan minden alkatrész cseréjét érted a vázat is beleértve. Esetleg az ázsiai modellek 400k körül ha rendesen karbantartod, de az európaiak biztosan nem. Ismerősi körömben van audi, merci, bmw tulajdonos (újon vették), és túl sok rémtörténetet hallok tőlük, reanultról ne is beszéljünk mondjuk arra csak annyit mondtak, hogy két év után úgy zörög mindenhol, hogy nézed mikor esik szét alattad az egész, de menni megy. A toyota, hyundai, honda tulajoktól már kevesebb a rémtörténet, igaz relatív friss autók amik még nem futottak túl sokat. De ha már 40k-nál komoly bajod van az egyikkel az nem fog tízenötször annyit futni. Persze van ellenpélda is, céges toyotánkba motrot kellett cserélni 100k alatt kb 3 éves autó lehet, garanciába megcsinálták, de akkoris. Nem lada korszak van, de a tervezett elévülés nagyon beléjük van tervezve, nem próbálnak már az örökkévalóságig tartós autót gyártani. Amikor egy új mercire 2 év garanciát adnak akkor mondtam a dealernek, hogy hagyjuk az "autók királya" mesét. Csak a toyotánál maradtunk motorcsere ide vagy oda az előzőnél, mert 6 évig és 200k km-ig bevállalják, hogy tartani fog, de az 5-700k nem fog összejönni vele, esetleg ha napi szinten jóformány csak autópályán 6-osba 130-cal menne vagy 200-300 km-t, ami nem reális.