Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A 414 H-t nem lehetett tisztán benzinnel üzemeltetni a hengerfej és a főtengely/hajtókar csapágyak károsodása nélkül. Télen adalékolták vele a gázolajat kb 5:1 arányban (gázolaj javára), hogy ne dermedjen le.Tessék mondani: hasonló, mint a Csepel 344-es katonai változata? Mert neki teljesen mindegy volt, hogy gázolajjal, vagy benzinnel megy! Pedig emlékeim szerint előkamrás hengerfejes motorok voltak! Valaki(k) már megint feltalálta a melegvízet.
Te többet tudsz!A 414 H-t nem lehetett tisztán benzinnel üzemeltetni a hengerfej és a főtengely/hajtókar csapágyak károsodása nélkül. Télen adalékolták vele a gázolajat kb 5:1 arányban (gázolaj javára), hogy ne dermedjen le.
Nem én, hanem a fater. Ő hajtotta is a típust.Te többet tudsz!
Az.Rekordszinten a fukusimai reaktor sugárzása
http://index.hu/tudomany/2017/02/03/rekordszinten_a_fukusimai_reaktor_sugarzasa/
Az utolsó mondat elég bisckanyitogató, egyértelmű újságírói hazugság/ferdítés.
"Több mint 18 ezren haltak meg a csernobili óta legsúlyosabb atomkatasztrófában."
Nem is a szökőárban á, dehogy. Gusztustalan.
Írtam annak az "újságírónak", hogy gondolják már ezt át egy kicsit...Rekordszinten a fukusimai reaktor sugárzása
http://index.hu/tudomany/2017/02/03/rekordszinten_a_fukusimai_reaktor_sugarzasa/
Az utolsó mondat elég bisckanyitogató, egyértelmű újságírói hazugság/ferdítés.
"Több mint 18 ezren haltak meg a csernobili óta legsúlyosabb atomkatasztrófában."
Nem is a szökőárban á, dehogy. Gusztustalan.
Átgondolták, javították.Írtam annak az "újságírónak", hogy gondolják már ezt át egy kicsit...
Nem ez az első alkalom mikor írtam és javítottak.Akkor ez a karácsonyi csoda!