Egy nyerges vontató azért már az a kategória, amin elférne egy hidrogén cella is. A
Coradia iLint motorvonatnak is elfér a tetején a tartály, amiből töltődik folyamatosan az akkupack és megy a hajtás.
Más kérdés, hogy kamionnal többször durrantanak mint motorvonattal (akkor is elő szoktak kerülni a kamionok...), úgyhogy szerencsés lenne akkor már valami önvezető elektronikával is ellátni a nagy dög gépet (pl. megáll a lezárt sorompó előtt, megadja az elsőbbséget, nem indul el, ha túl van rakodva és hasonló bohóságok).
Gázos városi buszoknál mondjuk a tetején utazik a tartály, ahogyan a motorvonatnál is, hogy felfelé robbanjon. Szegeden eddig egyszer volt baleset, akkor az azért, mert beállt a
parasztja a buszok által használt gázkútra a házibarkács verdájával és hogy hogy nem felrobbant.
Persze ennek az egésznek is csak úgy van értelme, hogy van egy nagy thórium erőművünk ami gyártja a kannás hidrogént és
nagyon nem akarunk kőolajat importálni a végekről.
Technológiai szempontból demonstrátorként mondjuk sokkal egyszerűbb lenne városi buszokon tesztelni (jó, nem a BKV-nál...). De még az amúgy jól működő szegedi önjáró aksis troliknál (3 km a hatótáv elemes módban) sem szerkesztették át úgy a menetrendet, hogy a tanyára (külső körúton kívülre) kimenős vonalakat is felfűzzék, majd a belvárosban meg visszatöltődjön a tyúkbélről. Pedig ez egy roppant konzervatív alkalmazása lenne a technológiának. Így csak áramszünet vagy terelés esetén megy elemről.