Csak annyit megjegyzem a Nivaval kapcsolatban, hogy meg 1970ben kezdek fejleszteni és tulajdonképpen ez lett az első SUV terepjáró... amikor meg Pajero sehol nem volt...
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Csak annyit megjegyzem a Nivaval kapcsolatban, hogy meg 1970ben kezdek fejleszteni és tulajdonképpen ez lett az első SUV terepjáró... amikor meg Pajero sehol nem volt...
Szép szép, de ez már nem Niva, ez csak városi cirkáló mint a Duster meg a Vitara. Sajnos mára egy normális terepjáró se maradt, Land Rover évek óta nincs már, a Szamuráj sincs, Patrol se az már ami, Uaz sincs, most meg a Niva is eltűnik. A G merci meg nem az a kategória semmiképp, se tudásban, se árban, de talán már az sincs. Mi lesz így a tényleges kényszerből közlekedőkkel, erdészekkel pl? Nekiállhatnak offroad gépeket kalapálni?
Csak annyit megjegyzem a Nivaval kapcsolatban, hogy meg 1970ben kezdek fejleszteni és tulajdonképpen ez lett az első SUV terepjáró... amikor meg Pajero sehol nem volt...
Szép szép, de ez már nem Niva, ez csak városi cirkáló mint a Duster meg a Vitara. Sajnos mára egy normális terepjáró se maradt, Land Rover évek óta nincs már, a Szamuráj sincs, Patrol se az már ami, Uaz sincs, most meg a Niva is eltűnik. A G merci meg nem az a kategória semmiképp, se tudásban, se árban, de talán már az sincs. Mi lesz így a tényleges kényszerből közlekedőkkel, erdészekkel pl? Nekiállhatnak offroad gépeket kalapálni?
UAZ van, kapható Gyöngyösön( a gemenci erdészet is innen vett pár éve):Szép szép, de ez már nem Niva, ez csak városi cirkáló mint a Duster meg a Vitara. Sajnos mára egy normális terepjáró se maradt, Land Rover évek óta nincs már, a Szamuráj sincs, Patrol se az már ami, Uaz sincs, most meg a Niva is eltűnik. A G merci meg nem az a kategória semmiképp, se tudásban, se árban, de talán már az sincs. Mi lesz így a tényleges kényszerből közlekedőkkel, erdészekkel pl? Nekiállhatnak offroad gépeket kalapálni?
Ne viccolj már. A Suziki Jimmy és a Toyota LandCruiser közt minden méretben van igazi terepjáró. A G mercik is nagyon igaziak voltak. Főleg, hogy a járgányon csak a csillag volt merci. Valójában az egy Puch terepjáró. Osztrák.Szép szép, de ez már nem Niva, ez csak városi cirkáló mint a Duster meg a Vitara. Sajnos mára egy normális terepjáró se maradt, Land Rover évek óta nincs már, a Szamuráj sincs, Patrol se az már ami, Uaz sincs, most meg a Niva is eltűnik. A G merci meg nem az a kategória semmiképp, se tudásban, se árban, de talán már az sincs. Mi lesz így a tényleges kényszerből közlekedőkkel, erdészekkel pl? Nekiállhatnak offroad gépeket kalapálni?
Naa, naa kérem! Ne tódítsunk! Minden komoly országnak volt terepjárója. A NIVA egy dologban volt első: az önhordó karosszériában.Csak annyit megjegyzem a Nivaval kapcsolatban, hogy meg 1970ben kezdek fejleszteni és tulajdonképpen ez lett az első SUV terepjáró... amikor meg Pajero sehol nem volt...
Á, ki nem mernék menni ilyen csillogó villogó Foresterrel egy erdőbe. Toyotának még az a dzsihádos változata ami az Isisnél volt használatban az még ami terepjárónak tűnik. Csak azt nálunk nem forgalmazzák ugye?Subaru Forestert kell venni, meg még a Toyotának-, Mitsubishinek vannak olyan modelljei, amik jók. Lényeg, hogy a japán (és koreai) autógyártók szép lassan lekörözik az európaiakat, az amerikai autógyártók meg már rég nem érnek fel velük.
Azzal pedig járnak terepezni, ha meg nagyon félted, akkor vegyél egy- vagy két generációval azelőtti forestert. De akármivel mész, ha valami az oldalát végigkarcolja, az ugyanúgy végigkarcolná a nivának is. A többi meg méret-, hasmagasság-, meghajtás kérdése. Az új foresterrel nem azért félős erdőre menni, mert nem képes arra mint a niva, hanem mert félted a gyöngyházfestést, de funkcionálisan tökéletes. Az ISIS-Toyotákat meg tényleg nem lehet itt kapni, kár, mert valami olcsó cucc lehet. Viszont van Hilux meg Land Cruiser, Mitsubishinél meg L200. A VW jött elő az Amarokkal, a merci meg az X osztállyal, de náluk az árazás elég elb*szott szokott lenni.Á, ki nem mernék menni ilyen csillogó villogó Foresterrel egy erdőbe. Toyotának még az a dzsihádos változata ami az Isisnél volt használatban az még ami terepjárónak tűnik. Csak azt nálunk nem forgalmazzák ugye?
Következő fizetésemből veszek is egyet.Polgári változatban is megjelent V. Putyin elnöki limuzinja
http://www.autoszektor.hu/hu/content/polgari-valtozatban-megjelent-putyin-elnoki-limuzinja