Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Igazad van, túl nagy lendületből írtam. Ennek ellenére a kommentem lényege remélem érthető.A Szu-27-es, ellentétben a MiG-29-essel, statikailag instabil.
A jenkik a '90-es évekig 3 db 4. gen gépet állított rendszerbe. Mennyire hasonlít egymásra az F-15/F-16 és F-18? Hát, szakmai szemmel nézve gyakorlatilag semennyire. Az F-16 az YF-17-hez téve még nagyobb a kontraszt.Molni éppen azokat a repülőgépeket írta le, amelyek egyediek voltak (F-4, vagy az 50-es évek amerikai harcászati repülőgépei (kiemelten a tengerészeti gépek), én meg azokat amelyeket nagy számban gyártottak és alapjaiban hasonlítanak egymásra.
Naná, több km-ről...Az F/A-18-as, és a MiG-29 csak annyira hasonlít egymásra, hogy WVR-ben bizony nehéz repülés közben is a két gépet megkülönböztetni
Ez az, ami nem igaz. Hány példával bizonyítsam még ennek ellenkezőjét?A dolog lényege, hogy a világ tervezőintézetei általában azonos módon reagálnak a technikai kihívásokra,