Vajon jobb ez, mint a Szu-35 Sz?Megpakolták minden jóval.
![]()
Mi az a kis fellépő, és fölötte az a csík?![]()
Érdekesen néz ki ebből a szögből a beömlő felső része.
Vajon jobb ez, mint a Szu-35 Sz?
Árban hogy állnak?
Mennyit tudnának legyártani egy évben, ebből és abból, ha most eldördülne a startpisztoly?
Valamilyen késantenna, fölötte pedig lumineszcenc kötelékfény egyik csíkja.Mi az a kis fellépő, és fölötte az a csík?
Ha szükség lenne rá, azonnal vennék. Szerintem gyártani is tudnák, de ebben nem vagyok biztos. Abba viszont eléggé, hogy az oroszok nem tudnák sokkal gyorsabban gyártani.Alapvetően a legújabb változat egy nagyon modern gép gyártani meg tudnának belőle eleget ha venné valaki de nem nagyon veszik mert marha drága.
Ha szükség lenne rá, azonnal vennék. Szerintem gyártani is tudnák, de ebben nem vagyok biztos. Abba viszont eléggé, hogy az oroszok nem tudnák sokkal gyorsabban gyártani.
Miért vannak angol feliratok egy német gépen?Mi az a kis fellépő, és fölötte az a csík?

Szerintem az oroszok nem tudnának. Se szakember, se gépek. Bőingéknél meg havi 40 Dreamlinert tudnának gyártani.Nem azért gyártanak lassan az oroszok mert nem tudnak nagyobb ütemben hanem azért mert nincs megrendelés 2000db gépre...
Ugyan ez igaz az EF-re is.
Mert a repülésben az angol az egységes szakmai nyelv a világ jelentős részén (még nálunk is), no meg a NATO-ban is a közös kommunikáció nyelve.Miért vannak angol feliratok egy német gépen?![]()
Azért a németeknek nem kéne ennyire lemenni kutyába.Mert a repülésben az angol az egységes szakmai nyelv a világ jelentős részén (még nálunk is), no meg a NATO-ban is a közös kommunikáció nyelve.
Beszéld meg velük, bár szerintem nem ez a valódi mérce, ennél már sokkal jobban lementek kutyába sok más téren ...Azért a németeknek nem kéne ennyire lemenni kutyába.
Beszéld meg velük, bár szerintem nem ez a valódi mérce, ennél már sokkal jobban lementek kutyába sok más téren ...

Szerintem az oroszok nem tudnának. Se szakember, se gépek. Bőingéknél meg havi 40 Dreamlinert tudnának gyártani.
Tegnap olvastam. Szarba is van a bőing éppen. Nem ereszthetik szélnek őket, most meg csak az udvarra termelnek.Persze,hogy nincs szakember annyi ami a nagyvolumenű gyártáshoz kell!Nincs is nagyvolumenű gyártás.Minek alkalmazzanak egy halom embert akinek nem tudnak munkát adni?Havlenne megrendelés akkor felfuttatnák a gyártást.Nem hétfőről keddre no de az ipar nem is hétfőről keddre müködik nyugaton sem.
Még is miből gondolod,hogy tudnának?
Tán a Boeingnek van egy gyárnyi embere aki csak fizetést kap de nem dolgozik meg van egy komplett gyártósora lezsírozva amit a kutya sem használ?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..