Ha jól értem, az F-14A TF30-asait ezek szerint szintén lehetett forszírozni, ha azt a bizonyos kismegszakítót manuálisan kihúzta a pilóta. Ekkor gondolom én, a kisnyomású forgórészre illesztett köztes nyomású szakasz bypass levegő csatornáját lehetett így zárni és a munkaközeg mind a tüzelőtérbe ment, ami miatt a tolóerő megnőtt 2000 fontnyi extrával.A hornetes történet jó. Ebben is elmondja, hogy nem jobb pilóta volt, jobban csalt.
Ebből van több kivágás.
Valószínű, hogy repülőnapokon is használták ezt a megoldást, ahogy nálunk is a MiG-29-eseken az RPT-t.
Dale Snodgrass és az F-14A:
Ha az F-14A nem is az F401-est, hanem valahogyan a mezei (értsd: USAF) F100PW100-ast kapta volna meg, már akkor se lett volna ilyen "hókuszpókuszokra" szükség. Pedig az F401-es az F100-ashoz képest mintegy 15%-al volt erősebb. És vagy 25-el a TF30-ashoz képest.