M
molnibalage
Guest
Az F-22 gyártás újraindítása drága ahhoz képest, hogy ha nem fejezték volna be és rendelnek még évi 6-8 darabot be vagy még F-35A-t venni "helyette". A helyette okkal van idézőjelben a képességdifi miatt.A gyártósor egyben van a Tu-160-ashoz? Mert többször is feljött opcióként az F-22 gyártásának újrakezdése, de szerinted túl drága lenne. Pedig abban tényleg nem kellene semmit fejleszteni ha a jelenlegivel meg vannak elégedve, csak újjáépíteni a gyártósort, betanítani az embereket és beindítani a gyártást.
A Tu-160 újragyártás alternatívája mi lenne...? Az, hogy nem csinálnak semmit, az ingyért van. Annál tényleg minden drágább. Ehhez képest az gyártás újraindítása egy új gép kifejlesztéséhez képest villámgyors és a technológiai kockázata szinte semmi. Ok, nem is tud annyi, mint mondjuk egy új gép, de ha nem telik rá és / vagy nem akarják, akkor ez van, ezzel kell főzni. Én személyszerint semmi értelmét nem látom. A jenki új stealth bomber programnak sem feltétlen látom értelmét. Nem értem, hogy miért nem afelé mozdulnak elő, hogy stealth CM-eket csinálnak. A platfromok megvannak hozzá és az fillérekben kerül egy új start bomber pogramhoz képest.
Az új és méregdrága B-1 is azokat az AGM-86-okat kapta meg, amit a B-52 is. Csak az utóbbinál a gép ára szinte 0 volt, mert csak integrálni kellett a fegyverzetet. Egy korszerű IADS ellen mélyen berepülni stealth géppel is abba elég szuicid. A tömegesen indítható siklóbombák HMZ-je os 100 km táján ér végét 15 km magasságban.