Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Szerintem, amilyen komplex egy aerodinamikai kihívás a fedélzet megközelítése, a függőleges(hez közeli) orientációjú irányfelületek nélküli sárkánnyal, csak vektorálásra bízni a leszállást, elég necces lenne.
Tudja valaki, hogy itt mi történik?
Volt összesen vagy 2-3 év amíg le volt tiltva a típus a fedélzeti oxigénellátó rendszer miatt.~27 év, 195 gép, 500 ezer óra = 94,97 óra/gép/év átlagosan ?
Ez akkor is nagyon kevés.Volt összesen vagy 2-3 év amíg le volt tiltva a típus a fedélzeti oxigénellátó rendszer miatt.
Igen, viszont a Raptor pilóták sokatvrepülnek a gépeikkel. Azért ilyen fals a kép, mert ahogy írtam sok volt a leállás és macerásan üzemeltethető a típus (apl a radarabszorbens réteg sok munkát ad a műszakiaknak), így kb az avn, hogy amelyik repülhető az feszt repül, amelyik áll az meg nem repül. Nem egyenletes a gépek leterheltsége, hanem hektikus.Ez akkor is nagyon kevés.
+ átlag 2500 óra van egy gép sárkányában. Nem tudom ez alapján mennyi a max.~27 év, 195 gép, 500 ezer óra = 94,97 óra/gép/év átlagosan ?