Szerintem, amilyen komplex egy aerodinamikai kihívás a fedélzet megközelítése, a függőleges(hez közeli) orientációjú irányfelületek nélküli sárkánnyal, csak vektorálásra bízni a leszállást, elég necces lenne.
Tudja valaki, hogy itt mi történik?
![]()
Volt összesen vagy 2-3 év amíg le volt tiltva a típus a fedélzeti oxigénellátó rendszer miatt.~27 év, 195 gép, 500 ezer óra = 94,97 óra/gép/év átlagosan ?
Ez akkor is nagyon kevés.Volt összesen vagy 2-3 év amíg le volt tiltva a típus a fedélzeti oxigénellátó rendszer miatt.
Igen, viszont a Raptor pilóták sokatvrepülnek a gépeikkel. Azért ilyen fals a kép, mert ahogy írtam sok volt a leállás és macerásan üzemeltethető a típus (apl a radarabszorbens réteg sok munkát ad a műszakiaknak), így kb az avn, hogy amelyik repülhető az feszt repül, amelyik áll az meg nem repül. Nem egyenletes a gépek leterheltsége, hanem hektikus.Ez akkor is nagyon kevés.
+ átlag 2500 óra van egy gép sárkányában. Nem tudom ez alapján mennyi a max.~27 év, 195 gép, 500 ezer óra = 94,97 óra/gép/év átlagosan ?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..