molnibalage
blaze
Nos, én ezeket találtam:
http://enu.kz/repository/2010/AIAA-2010-481.pdf
Lockheed szabadalom: http://www.freepatentsonline.com/5749542.pdf
http://liu.diva-portal.org/smash/get/diva2:221/FULLTEXT01
http://www.afwing.com/intro/j20_dsi/j20_dsi-1.ht
Ezek egy része ebből a topikból származik, itt kb. a 170-173. oldalig foglalkoznak a témával: http://www.sinodefenceforum.com/air-force/new-j-10-thread-iii-170-4290.html
Ezekből azt szűrtem le, hogy a DSI ugyan már nem túl optimális 2 Mach-nál, de még "vállalható". Szóval, ha az F-35 a DSI miatt van Mach 1.6-ra korlátozva, akkor az ennél a gépnél alkalmazott DSI-t/szívócsatornát vagy nagyon erre a tartományra igazították és azért nem képes többre, vagy pedig csak mesterséges korlátozás.
blaze
Nos, én ezeket találtam:
http://enu.kz/repository/2010/AIAA-2010-481.pdf
Lockheed szabadalom: http://www.freepatentsonline.com/5749542.pdf
http://liu.diva-portal.org/smash/get/diva2:221/FULLTEXT01
http://www.afwing.com/intro/j20_dsi/j20_dsi-1.ht
Ezek egy része ebből a topikból származik, itt kb. a 170-173. oldalig foglalkoznak a témával: http://www.sinodefenceforum.com/air-force/new-j-10-thread-iii-170-4290.html
Ezekből azt szűrtem le, hogy a DSI ugyan már nem túl optimális 2 Mach-nál, de még "vállalható". Szóval, ha az F-35 a DSI miatt van Mach 1.6-ra korlátozva, akkor az ennél a gépnél alkalmazott DSI-t/szívócsatornát vagy nagyon erre a tartományra igazították és azért nem képes többre, vagy pedig csak mesterséges korlátozás.