Leírtam, hogy mi van a burkolat alatt.
Új hajtómű, új reduktor, új transzmisszió, új forgószárny és FbW vezérlés.
Márciusban kellett volna indítani az alacsony ütemű sorozatgyártást.
Erre kiderül, hogy a hajtásrendszerben valahol komoly vibráció van, a vadiúj split torque reduktor összecsinálja magát, a faroktartó gerendában szerkezeti hibák vannak, az FbW meg hajlamos önállósítani magát.
Vízszintes repülésben, 100 csomónál az egész gépet minden előjel nélkül nullára megállítja a levegőben.
Ezek a hibák februárban lettek nyilvánosságra hozva:
https://www.marinecorpstimes.com/ne...s-why-its-operational-date-could-face-delays/
Dolgoznak rajta. Viszont ezért írtam -némiképp cinikusan - hogy a negyven éves Mi-26-os, hasonló teljesítmény mellett lényegesen nagyobb kapacitással ezt legalább hibátlanul tudja. Ja és a Mi-26-osnak is ugyanilyen reduktora van.