Nem poén volt.Akkor nem értettem meg a poént.
Nem poén volt.Akkor nem értettem meg a poént.
Nekem is volt török szerelésű Rönyom. Semmi baj nem volt vele, 6 évig használtam.Valaki azt irta itt egyszer hogy a torok F-16osok es a Renault Clio-k/Thalia-k is jobban ossze vannak szerelve mint az eredeti gyartonal.Ezek szerint nem mindenhez van tehetseguk...![]()
Az oszt igenNem poén volt.
Valaki azt irta itt egyszer hogy a torok F-16osok es a Renault Clio-k/Thalia-k is jobban ossze vannak szerelve mint az eredeti gyartonal.Ezek szerint nem mindenhez van tehetseguk...![]()
Molni küldi szeretettel: F-35 Red Flag gyakorlat első hírei.
Tömören arról van szó benne, hogy a mostani Red Flag gyakorlaton az F-35-ösök már "teljes értékű" (értsd: kevésbé szigorú korlátozások a repteljesítmény terén) szoftverrel repültek, az egyik gyakorlaton 60 ellenséges repülőgép ellen. A tapasztalat a korábbi Red Flag gyakorlatokon is az F-35 mellett volt (20:1 kill/death arány), de ez most teljesen új szintre lépett, frissen képzett pilóták győztek le fordulóharcban tapasztalt vén rókákat, akik ugye agresszor gépeket vezettek.
Szar dolog is lesz 20 év mocskolás után elkezdeni elismerni a gép erényeit... szegény "szaksajtó".
Kérdés: Melyik volt a legkeményebb gyakorló légiharcod? (Milyen repülő ellen és hogy ért véget a számodra?)
Válasz: Raptor. Nagyon rosszul (ért véget számára - Cifu).
Minőségileg a török gyártású F-16osok voltak a legjobbak.Azzal csak nyer az F-35 ha ezeket a jövőben nem törökben gyártják. Dolgoztam az építőiparban nem egyszer törökökkel, háát....
"Nagyon rosszul (ért véget számára - Cifu)."
Sajnos a magyar nyelv itt hibás. Most kinek a számára?
Látnátok, miket írnak róla az RT kommentszekciójában.
Azért az látszik az F-35 dog fight eredményein,hogy EOTS ide vagy oda sokkal gyengébben teljesített mint a Raptor...
Szerintem te először is összekevered az EOTS-t (ami az orr alatti elektron-optikai érzékelő) a DAS-al (ami a gép testén körben elszórt 6 darab infravörös érzékelő, amely 360°-os kilátást adhat a pilótának).
Másodszor nem ismerjük a részleteket. Magasság, sebesség, távolság adatok a fordulóharc kezdetén, ha közvetlen közel voltak egymáshoz, akkor a Raptor győzelme borítékolható, hiszen sokkal jobb manőverezőképességű gép. Erre építették gyakorlatilag. Az F-35C viszont egy többfeladatú harci gép, amely "mellékesen" képes a fordulóharcra is.
Harmadszor az F-35C rendelkezik például 'sisakcélzóval', vagyis elég széles irányban képes lehet a célpontot kijelölni a levegő-levegő rakétáink - a Raptor a mai napig nem rendelkezik ezzel a képességgel (vagyis csak a HUD-on "befogott" célpontot képes megadni rakétának). Szóval függően a fordulóharc gyakorlat szabályaitól, lehet, hogy a cél csak az volt, hogy mondjuk a gép orra előtti (hasamra csapok) 20°-os "tölcsérben" kell tartani a célpontot 5 másodperc a légi győzelemért. Egy ilyen helyzetben elég egyértelmű az F-22A előnye...
Igen DAS-ra gondoltam bocsánat!
Nem arra gondoltam amit írtál hanem a Red Flag eredményekre a Raptornak 200 az 1-hez(kb) az F-35-nek meg 20-az 1-hez volt az arány ha jól emlékszem.Persze mondhatunk nagyon sok mindent de ez akkor is 10-szeres különbség.
Szerintem te először is összekevered az EOTS-t (ami az orr alatti elektron-optikai érzékelő) a DAS-al (ami a gép testén körben elszórt 6 darab infravörös érzékelő, amely 360°-os kilátást adhat a pilótának).
Másodszor nem ismerjük a részleteket. Magasság, sebesség, távolság adatok a fordulóharc kezdetén, ha közvetlen közel voltak egymáshoz, akkor a Raptor győzelme borítékolható, hiszen sokkal jobb manőverezőképességű gép. Erre építették gyakorlatilag. Az F-35C viszont egy többfeladatú harci gép, amely "mellékesen" képes a fordulóharcra is.
Harmadszor az F-35C rendelkezik például 'sisakcélzóval', vagyis elég széles irányban képes lehet a célpontot kijelölni a levegő-levegő rakétáink - a Raptor a mai napig nem rendelkezik ezzel a képességgel (vagyis csak a HUD-on "befogott" célpontot képes megadni rakétának). Szóval függően a fordulóharc gyakorlat szabályaitól, lehet, hogy a cél csak az volt, hogy mondjuk a gép orra előtti (hasamra csapok) 20°-os "tölcsérben" kell tartani a célpontot 5 másodperc a légi győzelemért. Egy ilyen helyzetben elég egyértelmű az F-22A előnye...
Igen DAS-ra gondoltam bocsánat!
Nem arra gondoltam amit írtál hanem a Red Flag eredményekre a Raptornak 200 az 1-hez(kb) az F-35-nek meg 20-az 1-hez volt az arány ha jól emlékszem.Persze mondhatunk nagyon sok mindent de ez akkor is 10-szeres különbség.
2017es adat akkor F-35 még nagyon IOC volt. FOCot elvileg idén kap. Vagy 2020ban.
Onnan sztem nagyon izgi lenne ha tudnánk mit müvel egymással egy F-35 és F-22. Persze nem fogjuk jó ideig tudni...
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..