.
.
Az a baj veled, molnibalage, meg a hozzád hasonlókkal, hogy úgy el vagytok magatokkal telve, hogy két kézzel szórjátok a barmozást, lehülyézést, a neked nem tetsző vélemény tényleges elolvasása helyett.
Senki sem mondta, hogy az SR-71 tökéletes stealth gép volt. Azt mondtam, hogy egy új fejlődési irány előfutára volt, amit követtek az újabb, jobb tipusok. Az a gép volt, aminek a kialakitásában elkezdett komolyan megjelenni szempontként a radarkeresztmetszet csökkentésének az igénye. Ettől még láthatta radar, de az elsősége adott.
Ezt gugliztam a neten róla:
"A Stealthy Pioneer
Reducing the size of the Blackbird’s radar image meant an even further reduction in the likelihood that the plane would be perceived and shot down. Though the initial test results were good, rumors of Soviet radar advances led the U.S. government to ask for an even smaller radar profile.
Surfaces had to be redesigned to avoid reflecting radar signals, the engines moved to a subtler mid-wing position, and a radar-absorbing element was added to the paint. Then a full-scale model of the Blackbird was hoisted on a pylon for radar testing at a Skunk Works’ secret location in the Nevada desert. With tests carefully scheduled to avoid Soviet satellite observations, the results were impressive: The Blackbird model, more than 100 feet in length, would appear on Soviet radar as bigger than a bird but smaller than a man. The team had succeeded in reducing radar cross section by 90 percent."
.
Ja, igen.... a forrás: https://www.lockheedmartin.com/
Hajrá, hülyézd le őket is.
Ezt megteszem helyette is, mert ez ordas nagy PR a Lockheed részéről, kb mint a Horten-gépek esetén a belemagyarázása annak hogy lopakodók voltak; hiszen olyan volt a formájuk....
Csak hogy semmi más a Blackbird esetében sem.
Nincs a MAI napig sem olyan radar-abszorbens festék ami akár 2 Mach-ot kibírna, lásd az F-22 lepattogzó festését.
Majd pont egy 1964-ben szűzfellszállt gépnél oldotta meg az a Lockheed ami az F-22-ért felel manapság...mesélj még!
Lehet ekézni azokat akik veled ellentétben forráskritikával is élnek, de akkor szembesülj vele hogy te meg benyelsz minden PR hülyeséget amit eléd rak egy marketing-es csapat.
Választhatsz melyik kategóriába tartozol!
Számtalan forrás van arról, hogyan követték a gépeket a civil radarok is könnyedén amiknek messze nem volt olyan jó lefedettsége és képességei, mint a katonai rendszereknek.
Pl.:
https://migflug.com/jetflights/sr-71-pilot-trolls-bragging-f-18-pilot/
Bocsánat, hogy mi a forrás, de számtalan találatot találsz ugyanerre az incidensre.
Es az a hokuspokusz mindenre megoldas? Akor tehetjuk a f4 re is...minek raptor vagy f35, tempest, ngad uj kinai, ruski gep, stb...hulye az egesz vilag h uj gepeket fejleszt...
Igazad van, ide mindenkinek a Kfir-t
Csak egy EW-pod kell rá amiben sanszosan az amcsik erősebbek mint a svédek, tekintettel az elektronikai hírszerzési képességeikre.
Meg úgy kb a háborús tapasztalatokra, míg a svédek mikor is háborúztak utoljára?
Jó mérnökeik vannak, de túl sok adathoz nem férnek hozzá, hogy valóban pariban legyenek de Kamm-ot ez nem zavarja.
Pontosan ugyanaz a magyarázkodás van, mint egyes orosz nyilatkozóknál akik szerint egy MIG-35 is leveri az égről a Raptort...