M
molnibalage
Guest
Vazz, nem erre válaszoltam, előző kommentben ott a válasz.És ezek kilépnek a földi légkörből? Majd, ha hazaérsz, jobban megszakérted.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Vazz, nem erre válaszoltam, előző kommentben ott a válasz.És ezek kilépnek a földi légkörből? Majd, ha hazaérsz, jobban megszakérted.
Teljesen más. A MiG-25 egy egyedi nagy sebességű és nagy magasságon operáló elfogó vadásznak lett tervezve. Az más kérdés, hogy csináltak belőle magassági felderítőt, csapásmérőt (RBT), SEAD gépet (BM) és klassziks ASF-ként próbálták használni, hol katasztrofálisan leszerepelt.Köszi! Azért az nem kis előny, vagy tévedek? A Viggen olyasmi gép akkor mint a Mig-25?
A data link hatalmas előny.Köszi! Azért az nem kis előny, vagy tévedek? A Viggen olyasmi gép akkor mint a Mig-25?
A MiG-25 bombázó és SR-71 elfogásban jobb volt. Klasszik vadászként a tipikus légiharc magassában meg a Viggen hülyére pofozta volna a 25-öst, ahogy minden más klasszikus vadász a korszakból.Pedig az előbb ahogy néztem a jellemzőit a Mig-25 igazából méretben és sebességben múlta felül, még a magasság sem olyan jelentős különbség. Na de persze ez nem autós kártya.
Hát, ettől nem lesz egyedi. Vietnám felett MiG-17 elég sokszor megtette ugyanezt.A MiG-25 az egyik legsikeresebb orosz harcászati vadászrepülőgép amellyel még az az egyedülálló dolog is megesett, hogy éles körülmények között aratott légigyőzelmet egy nálánál egy generációval modernebb típus (F/A-18 Hornet) felett.
A sikeresség egyetlen "apró" szépséghibája, hogy közben azért jócskán lőttek belőlük az izraeli és iráni vadászpilóták is.
Emlékeim szerint még egy iráni F-5-tel szemben is egyszer elbukott, ami elég erős indikátora, hogy mire nem kellett volna használni.A MiG-25 az egyik legsikeresebb orosz harcászati vadászrepülőgép amellyel még az az egyedülálló dolog is megesett, hogy éles körülmények között aratott légigyőzelmet egy nálánál egy generációval modernebb típus (F/A-18 Hornet) felett.
A sikeresség egyetlen "apró" szépséghibája, hogy közben azért jócskán lőttek belőlük az izraeli és iráni vadászpilóták is.
Hát, ettől nem lesz egyedi. Vietnám felett MiG-17 elég sokszor megtette ugyanezt.
A Hornetet meg úgy lőtte le, hogy a gép képességeinek ahhoz semmi köze nem volt A gép képes volt befordulni a kötelékbe mielőtt lelőtték volna. Ennyi erővel egy Mirage F.1 vagy MiG-23/29-es is lehetett volna.
Bármelyik szuperszonikus vadász. Az F-18 magasságán - sőt valójában picit alatta repült - a MiG-25 semmivel sem volt sem gyorsabb sem jobban gyorsuló, mint bármelyik szuperszonikus vadászgép.Nem volt köze a gép képességeinek?Mondj egy másik gépet mi képes lett volna olyan rövid idő alatt megközelíteni a köteléket,hogy ne tudjanak rá reagálni és miután észrevették el tudott volna menekülni.Ugye sokat nem tudunk arról,hogy a MIG milyen repülési profillal közelítette meg a a Horneteket de elég nagy pénzt merek rá tenni,hogy a menekülést a nagy sebességre építették.
Bármelyik szuperszonikus vadász. Az F-18 magasságán - sőt valójában picit alatta repült - a MiG-25 semmivel sem volt sem gyorsabb sem jobban gyorsuló, mint bármelyik szuperszonikus vadászgép.
.
Az utólagos rekonstrukció alapján a közeledő gépre nem tudtak indítani, ami befordult a nagy támadó kötelékbe és onnan indított rakétát, a sok cél közül nem tudták kikapni a támadót. Az indítást A-6 fedélzetéről látták. A beszámoló mindig ott homályos, hogy hogyan lépett le a támadó.
Ha nem volt védővadász 10-15 km-en belül, akkor a távolodó MiG-25-öt egyik sem tudta nagyon üldözni, ezt is megmagyaráztam már, hogy miért. Nem egyszer...
Itt megint kicsit elszomorodom, de legalább igazolja azt, hogy írjam bele ezt a HT összefoglalóba... (Pedig az F-15 írásban is benne van az AIM-7-nél.)Te hogy menekültél volna egy MIG-25-tel?Mert én felmentem volna abba a magasságba amelyikre optimalizálták a gépet és "tőgázon"elhúztam volna.Abban ugye egyet értünk,hogy a MIG-31-en kívül nem létezett olyan gép ami követni tudta volna az így távolodó Foxbatot.Tehát minimum a menekülésre áll az,hogy a gép képességeinek kihasználásával történt és teszem azt egy 29-essel vagy Mirage F-1-el nem lehetett volna megcsinálni mert ugyan képesek nagy magasságon gyorsan repülni de olyan hamar kifogynának a kerozinból,hogy nincs is értelme így megpróbálni kereket oldani.
A 2003-as invázió után a légigyőzelmet elért pilótát megtalálták és beszéltek vele az esetről, nem túl régen volt benne az az AS-ben az évforduló miatt. A pilóta maradványait 2009-ben találták meg.Elég nagy susmus volt az elvesztett gép körül, illetve ha jól emlékszem sokáig észre se vették hogy valaki hiányzik. Legalábbis egy 10 éves sasban mintha így írták volna. Sok volt a jel és nem tudták mindet figyelni, de mintha az rémlene hogy a 25-ös nagy sebességgel közeledett szemből. Bár azóta biztos jobban kivesézték a témát már és én sem mindenre emlékszem pontosan amit akkor írtak.
6 km felett már viszonylag elfoghatható lehet a csúcsssebessége. Az F-15/16 15 ezer lábon már képes átlépni az M1.4-M1.5-öt fél légiharc fegyverzettel. A kérdés a gyorsulás. Ezért mondtam azt, hogy ha a gyorsulás viszonylag alacsony, akkor érdemesebb alacsonyabban maradni és ott picit sebességet nyerni, mint felmászol 3 km-et és kb. ugyanolyan gyors vagy. Azzal csak magadat szúrod tökön...Tehát nem kell a Foxbatnak nagy magasságba emelkednie ahhoz,hogy nagy sebességgel tartósan(legalábbis bőven tovább mint multirole 4.gen.gépek)repüljön?
Szép hosszú fejtegetés, de pontosan azt mondod, amit én írtam.Szóval, ha pucolni kellett, a gépnek fel kellett emelkednie 11000 méterre, vagy akár fölé, ha erre volt mód.