Egyébként nekem, mint laikusnak is vannak kétségeim a J-20-al kapcsolatban. Az orrkialakítása korszerű, de a Canard szárnyak elöl ezt szerintem anulálják. Szemből amikor mozog nagyben növeli az RCS-t, visszaverődik róla a radarsugár. Oldalról hosszú és egyenes a törzs profilja. A sárkány végén a vízszintes vezérsík viszonylag kis méretű. de a Canard gondolom ezt kompenzálja, hogy manőverezőképes maradjon. Hátulról ennek is bazi nagy hőképe van, mint az F-35-nek, tehát lokátorral nem de egy sima hőpelengátorral is kiszúrható szerintem. (mármint ha van hozzávetőlegesen adat, hogy merre lehet).Kérdéses, hogy mennyire jó radarabszorbens festékeik vannak. Légiharcra a sárkányból ítélve (laikus vagyok), kevésbé alkalmas. BVR légiharcra megfelelőbb persze megfelelő elektronikával, AESA lokátor, passzív infraérzékelők, és aktív BVR rakétákkal, közelharcra szerintem nagyon korlátozottan lehet használni. (itt akárcsak az F-35-nek a sisakcélzó, és a nagy szögeltéréssel indítható rakéta lenne az előnye, még el is fér a belső terekben), az F-35-nél jelenleg nem, a britek nem véletlenül lobbiznak az ASRAAM belső tartókon elhelyezésében. Kiváló rakéta, bár kisebb szögeltéréssel indítható, de nagyon gyors és 25+ km a hatótávja, hőkövető, és képalkotó..)
Szóval szerintem inkább csapásmérőnek szánják az F-20-at, BVR képességgel, de fixa ideám, hogy nagyon rontja a RCS a Canardja. Nélküle viszont oda lenne a fordulékonysága.