<blockquote rel="wolfram"><blockquote rel="rudi"><blockquote rel="wolfram"><blockquote rel="rudi"><blockquote rel="wolfram">Itt láthatod, hogy néz ki:
https://www.harris.com/sites/default/files/downloads/solutions/f-35-lightning-avionics.pdf
Aha... ezt a képet még nem láttam.
Tehát hátul a függőleges vezérsík tövében van neki egy fázis vezérelt kommunikációs antennája.
Coool...
</blockquote>
Az csak egy egyszerűsített ábra. Elvileg hat ilyen antennatömbje van, a gép különböző pontjain.</blockquote>
Lehet... Az üzemanyag utántöltő nyílás mögötti hatszögletű világos terület gyanúsan úgy néz ki mint az antenna képe.
</blockquote>
Hát, hasonlít rá... Amúgy:
https://www.flightglobal.com/news/articles/usaf-selects-datalink-to-bridge-communications-gap-b-325156/
</blockquote>
Akkor lehet hogy ez a projekt is késik, mert ez egy 2009-cikk és azt írták hogy 2015-re akarják befejezni a telepítést.
Vagy hallottál valamit hogy most már az F-22 is tud adatot cserélni?
(Ja, amúgy az előbb butaságot írtam. A képen egy F-35C van, amelyiknek tömlős utántöltési technikája van, úgyhogy az a szürke folt a gép hátán ami mögött sanszosan az antenna van, tutira nem utántöltő nyílás)
</blockquote>
Azóta jegelték az F-22-esbe beépítést, ha jól tudom. De nem is azért linkeltem, hanem mert írják a 6 antennát és a teljes lefedettséget az F-35-ösnél.
Az ott lehet SatCom antenna is, vagy bármi más.