Akkor kijelenthető kisarkítva, hogy BVR légiharc esetén a lopakodó repülőgéppel (most elsősorban a Canard-os J-20 értem) de a akkor többire is igaz, lehetőség úgy manőverezzenek, hogy nagy kormánykitérések ne legyenek, mivel az RCS növelő szemből?
Sőt ez minden BVR légiharcban minden repülőgépre igaz amely nagy felületű kormányfelületekkel rendelkezik? Ráadásul mindegy, hogy a törzs és szárnyak által nagyrészben árnyékolt kormányfelületről van szó, vagy az orrésznél beépített Canardról, amely nagy eltérítés esetén szerintem elég nagy + visszaverő felületet mutat (nem mindegy, hogy és kés élét látod, vagy a lapját (bocsánat a durva hasonlatért.).
Mivel nem 1:1 általában a légiharcban résztvevők száma, életszerűen a BVR harcban sem repülhetnek kis kitérésű manőverekkel, vagyis ha több AWACS, vagy néhány km-es távolságban repülnek a kötelékek gépei (légiharcban nem egymás mellett néhány 10 méterre, hanem néhány km-re szoktak, nem mint a repülőnapokon), akkor kvázi lesz olyan lokátor amelyik nem szemből sugározza be a repülőgépet. (ha csak nem olyan a taktika, hogy egy sugároz, felderít és datalinken lövi át a többinek a légi helyzetet. (Most nem is számoltam a földi légvédelmi komplexumokkal, lokátorokkal).