Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Kár, hogy az egész ideböfögésedre semmi bizonyíték, csak a személyes véleményed... Amit itt leírtál úgy bullshit ahogy van.Hagyjuk már ....
A T-64 egy kudarc volt!
Megbízhatatlan motor, szar futómű, rossz gyárthatóság, félre tervezet páncélzat és méretezés.
0 súlytartalékot hagytak a tervezésében.
Nem véletlenül dobta vissza az össze gyár!
Ami tényleg jól sikerült az a T-72/80-volt.
Még úgy is, hogy a T-72-st szándékosan gátolták, hiszen nem kaphatta meg sosem a legjobb elektronikát például.
A T-64-nek vagy 15 évébe került mire normálisan használható lett!
A helyzet az, hogy a T-64-et a kukába kellet volna dobni 1970-ben, és a T-72-t gyártani mind a 4 harckocsi gyárban.
Majd a T-64 helyet a T-72 alapján GT-s harckocsit csinálni.
A T-64-es egy úttörő tank volt, de ennek megfelelően tele volt hibával.
A T-72/80-as sokkal jobb konstrukciók voltak!
Személyeskedés mint ellenérv. Ez is gratula.Kár, hogy az egész ideböfögésedre semmi bizonyíték, csak a személyes véleményed... Amit itt leírtál úgy bullshit ahogy van.
Na, akkor nyugodtan lehet hozni a forrásokat az összes baromságra amiket idehordtál. 5 perc alatt cáfolom meg mindet.Személyeskedés mint ellenérv. Ez is gratula.
Abban egyet kell értsek, hogy ha már megcsinálták a T-72-t akkor mindent hagyni kellett volna a fenébe és kizárólag a T-72-vel foglalkozni az egész szovjet harckocsiiparnak. Ha minden újítást (páncél, elektronika, löveg) a T-72 kap meg, akkor elég lett volna a 80-as évek közepére előállni egy új konstrukcióval válaszolva az újgenerációs nyugati harckocsikra. Tehát már a T-72B sem feltétlen kellett volna létrejöjjön, csak akkor ha valamiért csúszik az új típus.Hagyjuk már ....
A T-64 egy kudarc volt!
Megbízhatatlan motor, szar futómű, rossz gyárthatóság, félre tervezet páncélzat és méretezés.
0 súlytartalékot hagytak a tervezésében.
Nem véletlenül dobta vissza az össze gyár!
Ami tényleg jól sikerült az a T-72/80-volt.
Még úgy is, hogy a T-72-st szándékosan gátolták, hiszen nem kaphatta meg sosem a legjobb elektronikát például.
A T-64-nek vagy 15 évébe került mire normálisan használható lett!
A helyzet az, hogy a T-64-et a kukába kellet volna dobni 1970-ben, és a T-72-t gyártani mind a 4 harckocsi gyárban.
Majd a T-64 helyet a T-72 alapján GT-s harckocsit csinálni.
A T-64-es egy úttörő tank volt, de ennek megfelelően tele volt hibával.
A T-72/80-as sokkal jobb konstrukciók voltak!
Csak ahogy szokta !Személyeskedés mint ellenérv. Ez is gratula.
Te minek hiszed magad ? Az önteltséged mutatja a felületes elméleti tudásodat ! Olyan jókat mosolygok az arcoskodásodon !Na, akkor nyugodtan lehet hozni a forrásokat az összes baromságra amiket idehordtál. 5 perc alatt cáfolom meg mindet.
Amúgy ez is egy táblázat a szovjet lövedékekre:
Ezzel csak egy baj van, az új konstrukciókon csak Harkovban és Leningrádban dolgoztak... Ha már a 70-es években monopolhelyzetbe kerül Tagil, ők meg biztos hagyták volna... Ebben az esetben, az UVZ munkásságát, politikai tevékenységét ismerve, a szovjeteknek legfejlebb talán a T-72A lett volna a hh végén.Abban egyet kell értsek, hogy ha már megcsinálták a T-72-t akkor mindent hagyni kellett volna a fenébe és kizárólag a T-72-vel foglalkozni az egész szovjet harckocsiiparnak. Ha minden újítást (páncél, elektronika, löveg) a T-72 kap meg, akkor elég lett volna a 80-as évek közepére előállni egy új konstrukcióval válaszolva az újgenerációs nyugati harckocsikra. Tehát már a T-72B sem feltétlen kellett volna létrejöjjön, csak akkor ha valamiért csúszik az új típus.
Te minek hiszed magad ? Az önteltséged mutatja a felületes elméleti tudásodat ! Olyan jókat mosolygok az arcoskodásodon !
A T-64 saját topikjában ez megtörtént anno. Ott 5 percenként buktál bele a dologba.Na, akkor nyugodtan lehet hozni a forrásokat az összes baromságra amiket idehordtál. 5 perc alatt cáfolom meg mindet.
Az persze fontos, hogy egy valóban új konstrukcióval, tehát nem a T-80U-val, mert az minden csak nem új. A T-64A óta (azért nem a T-64-et írom mert az kvázi egy prototípus volt amit valami anomália miatt elkezdtek gyártani) az össze harckocsi típus a T-14-ig csupán fingreszelés. T-64A, T-72, T-80, T-90 (és ezek altípusai) mind-mind ugyanaz a konstrukciók amiknél a különböző gyártók és irodák a saját kis ötletei jelentik a nem túl jeléentős különbséget.
Szép demonstrációja a szovjet korai Volfrám lőszerek törésének.
Monolit acél BM9 245mm - 0° esetén, 140mm 60° esetén.
Volfrám magos BM15 400mm - 0° esetén, 150mm 60° esetén <- döntött páncélnál a mag törése miatt alig nőtt a páncélátütés.
Volfrám magos BM22 430mm - 0° esetén, 170mm 60° esetén <- döntött páncélnál a mag törése miatt alig-alig nőtt a páncélátütés.
BM26 ahol a Volfrám mag a nyíl végébe került, nőtt a páncélátütés 430mm - 0° esetén, 250mm 60° esetén!!!
A monolit DU BM32 hozza az elvárható szintet 500mm - 0° esetén, 250mm 60° esetén. <- 60°-nál eléri a 0° felét.
A T-64 saját topikjában ez megtörtént anno. Ott 5 percenként buktál bele a dologba.
Ha hiányzik a dolog keresd elő benne az ottani beszélgetést.
Nem akarlak megbántani, de a Leopárd 2A1-től az A7-ig az nem fingreszelés?
A 70's évek óta nem mutattak semmi újat....
A T-90A azért már csak nyomokban emlékeztett a T-64-re, eléggé más lényegében mindenben is.
A T-14 meg egy olyan új dolog, aminek nincs párja a világon.
Ez már nagyon a mi van ha kategóriája, de ha le tudod nyomni az egész harckocsiipar torkán a T-72-t (tehát Harkovén és a Kirovén is) akkor a a fejlesztést is le tudod nyomni még az UVZ torkán is. De az sem elképzelhetetlen egy ilyen helyzetben, hogy a gyártásért cserébe a fejlesztést az új típussal kapcsolatban odaadod a két "vesztes" tervezőirodának az UVZ-t meg kötelezed a T-72 fejlesztésére.Ezzel csak egy baj van, az új konstrukciókon csak Harkovban és Leningrádban dolgoztak... Ha már a 70-es években monopolhelyzetbe kerül Tagil, ők meg biztos hagyták volna... Ebben az esetben, az UVZ munkásságát, politikai tevékenységét ismerve, a szovjeteknek legfejlebb talán a T-72A lett volna a hh végén.
Ez elméletnek szép, csak amikor még az első vonalbeli hadosztályok sem kapták meg a T-64A és B-t, akkor te hova állítod le gyártást?Abban egyet kell értsek, hogy ha már megcsinálták a T-72-t akkor mindent hagyni kellett volna a fenébe és kizárólag a T-72-vel foglalkozni az egész szovjet harckocsiiparnak. Ha minden újítást (páncél, elektronika, löveg) a T-72 kap meg, akkor elég lett volna a 80-as évek közepére előállni egy új konstrukcióval válaszolva az újgenerációs nyugati harckocsikra. Tehát már a T-72B sem feltétlen kellett volna létrejöjjön, csak akkor ha valamiért csúszik az új típus.
De az, csak nem 3 tervezőiroda és 3 gyár csinálja párhuzamosan és hazudja őket önálló típusnak, ezzel egy óriási és felesleges pénztemetőt megalkotva.A T-64 saját topikjában ez megtörtént anno. Ott 5 percenként buktál bele a dologba.
Ha hiányzik a dolog keresd elő benne az ottani beszélgetést.
Nem akarlak megbántani, de a Leopárd 2A1-től az A7-ig az nem fingreszelés?
A 70's évek óta nem mutattak semmi újat....
A T-90A azért már csak nyomokban emlékeztett a T-64-re, eléggé más lényegében mindenben is.
A T-14 meg egy olyan új dolog, aminek nincs párja a világon.
Mivel a szovjeteknél a 60 fok az a függőlegestől a vízszintes fele van, így nem meglepő, hogy a 0 fokhoz képest sok esetében a fele az adat.
Ugyanis egy 100 mm-s acéllapban a megtett út 60 fokos döntés esetén 200 mm.
Háááát szerintem te buktál bele a sok bullshitbe ma, nem is olyan rég... Hogy is volt az a kvarcos T-64 torony? A "BDD"-s T-64B torony? A "BDD"-s PT-76? Még mindig várom a (nem létező) forrásaidat ezekre...