Már-már azt hittem, hogy utolért a zöldmaffia...már megint...
Fogalma sincs - ahogy egy maréknyi embert kivéve - a Chobham-páncélról, milyen anyagminőségeket vegyen alapul, de "szimulációt" csinál, majd eltalálja a tornyot a legerősebb részen.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Már-már azt hittem, hogy utolért a zöldmaffia...már megint...
Fogalma sincs - ahogy egy maréknyi embert kivéve - a Chobham-páncélról, milyen anyagminőségeket vegyen alapul, de "szimulációt" csinál, majd eltalálja a tornyot a legerősebb részen.
Fogalma sincs - ahogy egy maréknyi embert kivéve - a Chobham-páncélról,
Tudom, hogy kedvenc.
Az igazán vicces inkább az, hogy a T-54-es fele olyan nehéz, mégis jobban páncélozott, mint a Tigris II XD
Meg nem mellesleg simán ki is tudja lőni a Tigris II-est
A sínheggesztésnél befolyik a sínpár közé, és csak a sín felülete olvad meg. Ott nincs semmiféle átovasztás.Termit jól működik, ha koncentrált a hőforrás, itt nagyjából felfelé ment minden.
Ha koncentrált, akkor kb 120mm acél pár másodperc alatt sima ügy, így hegesztenek sínpárokat össze, de ehhez speciális formákat raknak sínpár közé, majd jön a cuccos.
Mondjuk ha harckocsikat kéne eltakartani, nem fárasztanám magam komoly páncéltöréssel.
Az igazán vicces inkább az, hogy a T-54-es fele olyan nehéz, mégis jobban páncélozott, mint a Tigris II XD
Meg nem mellesleg simán ki is tudja lőni a Tigris II-est
És ha belegondol az ember, gyártani is tudták volna 1944-ben is már akár. Az ágyú már kész volt, a motor is megvolt már gyakorlatilag. Vagy volt valami olyan a páncélzatában, amit akkor nem tudtak volna gyártani?
Jó, pl. stabilizátort talán nem, de a korai T-54 változatokban sem volt még. Éjjellátó sem.
Hát nem éppen. 1946-ban ment át a teszteken, 1947-től indult az alacsony ütemű gyártás és 1948-ban teljesen szolgálatba állt.A T-54-nél ehhez képest volt vagy 9 békeévük reszelgetni a részleteket.
Semmi vicces nincs ebben, ezt hívják majd 10 év innovációjának.Az igazán vicces inkább az, hogy a T-54-es fele olyan nehéz, mégis jobban páncélozott, mint a Tigris II XD
Meg nem mellesleg simán ki is tudja lőni a Tigris II-est
Dehogy tudták volna gyárrtani 44-ban. Ha tudták volna akkor ne pöcsölnek vele még 6-8 évet.És ha belegondol az ember, gyártani is tudták volna 1944-ben is már akár. Az ágyú már kész volt, a motor is megvolt már gyakorlatilag. Vagy volt valami olyan a páncélzatában, amit akkor nem tudtak volna gyártani?
Jó, pl. stabilizátort talán nem, de a korai T-54 változatokban sem volt még. Éjjellátó sem.
Semmi vicces nincs ebben, ezt hívják majd 10 év innovációjának.
Ki is javítottam mielőtt írtad volna....Milyen 10 év???
1944-es gyártás a Tiger II, a T-54-es meg 1947-es.
1948-ban már 593 db! T-54-es készült!
4 év van köztük
Hát nem éppen. 1946-ban ment át a teszteken, 1947-től indult az alacsony ütemű gyártás és 1948-ban teljesen szolgálatba állt.
Dehogy tudták volna gyárrtani 44-ban. Ha tudták volna akkor ne pöcsölnek vele még 6-8 évet.
Cserébe az IS-3 pontatlanabb volt, jóval, pusztán a motor rezgésétől repedtek szét az alvázak, olyan mértékben, hogy igen hamar kikopott mindenhonnan ahová eljutott, hiába a szép forma, plusz mindemellé a két síkban döntött törzs frontpáncél általában a nem kívánt hatást érte el, mert a nem közvetlen szemből, hanem rézsútosan érkező lövedékeknek jobb és átüthetőbb célfelületet adott. Az IS-3 egy szar dizájn volt a Tiger 2 meg a picsából is le tudta küzdeni.De az IS-3 is jobban páncélozott és nagyobb tűzerejű volt, mint a Tiger II. Az IS-3 1945-ös gyártás, 1 év van köztük.
A Tiger II 69 tonnás volt, az IS-3 meg 49 tonna.
meg azért egy "kicsit" előmelegítik előtte, plusz szerintem a két szélső lap is "szigetelés"A sínheggesztésnél befolyik a sínpár közé, és csak a sín felülete olvad meg. Ott nincs semmiféle átovasztás.
Csak az első modellek nagyon nem ugyanazok, mint ami a "klasszikus" T-54-es. Teljesen más torony, rengeteg hibaforrás. Inkább volt egy T-44-es egy erősebb ágyúval. Ezért nem is építették őket nagy számban (több T-34-es épült), majd le is állt a gyártás.
A klasszik T-54 az már erősen 50-es évek eleje és nagyon elnagyoltan egy pimpelt T-44 alváz egy pimpelt JSz-3 toronnyal.
A tisztánlátás kedvéért, az első "T-54" még így néz ki:
Cserébe az IS-3 pontatlanabb volt, jóval, pusztán a motor rezgésétől repedtek szét az alvázak, olyan mértékben, hogy igen hamar kikopott mindenhonnan ahová eljutott, hiába a szép forma, plusz mindemellé a két síkban döntött törzs frontpáncél általában a nem kívánt hatást érte el, mert a nem közvetlen szemből, hanem rézsútosan érkező lövedékeknek jobb és átüthetőbb célfelületet adott. Az IS-3 egy szar dizájn volt a Tiger 2 meg a picsából is le tudta küzdeni.
Cserébe az IS-3 pontatlanabb volt, jóval, pusztán a motor rezgésétől repedtek szét az alvázak, olyan mértékben, hogy igen hamar kikopott mindenhonnan ahová eljutott, hiába a szép forma, plusz mindemellé a két síkban döntött törzs frontpáncél általában a nem kívánt hatást érte el, mert a nem közvetlen szemből, hanem rézsútosan érkező lövedékeknek jobb és átüthetőbb célfelületet adott. Az IS-3 egy szar dizájn volt a Tiger 2 meg a picsából is le tudta küzdeni.