Ne forgasd a szavakat. A 40Km, az antenna jel érzékelési távolsága, s itt az akkumulátoros hajtásról beszélgetünk. Ugye? Nem az antennáról. Ennyi, nem figyelsz?A 40km mire nem elég?
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ne forgasd a szavakat. A 40Km, az antenna jel érzékelési távolsága, s itt az akkumulátoros hajtásról beszélgetünk. Ugye? Nem az antennáról. Ennyi, nem figyelsz?A 40km mire nem elég?
Üzleti élet:
Termék meghatározás,
határidő,
ÁR!!!
Hol vannak ezek??? Homályos, szépre Pí-Ár-ozható ígéretek!!!
...és a milliárdjaink!!! semmilyen saját értékesítési, technológia alkalmazási, az árból meghatározott részesedési információ NINCS!
A szokásos üzleti életben ennek a helyzet a meghatározása kb.: Csalás !
Hitegetéssel pénz, ingatlan, munkavégzés elfogadása nem számonkérhető teljesítésért!!!
...de meggyőzhető vagyok, szeretnék eredményt, Nagyon jót!
.
Neked megtiltották, hogy írj a fórumra azon kívül, hogy cikket linkelsz és mémeket ?
Ugyan már, gondolod hogy hívnám ezt a nagy dromedárt! Mire odaér lemaradok a meleg vizes esti tusolásról. Ne már!Egyszerűbb, ha egyből fel is robbantod.
Én vagyok a hülye, hogy leállok veled...Ne forgasd a szavakat. A 40Km, az antenna jel érzékelési távolsága, s itt az akkumulátoros hajtásról beszélgetünk. Ugye? Nem az antennáról. Ennyi, nem figyelsz?
Na ezt sem ma írtam.- Igen ez rendben is van. Most hasonlítsuk ezt össze egy harckocsival. Te ha elindulsz otthonról viszonylag folyamatosan egy tempóban fogsz haladni a munkahelyedig. (Lámpákat, stb ne vegyük bele). Ezért egyszer felgyorsítod ezt a kis tömeget -"Kisautó"- majd a munkahelyeden leparkolsz.
Fogyasztottál x W-ot. A harckocsi tömegének felgyorsítása alatt nagy lesz az A felvétel. Majd a bújócska, erdő, domborzat, stb... alatt mindig gyorsítanod kell. Az aksiknak ezt a sűrűn nagy áramfelvételt bírni kellene. Egy darabig bírja is azaz akksi, ám minél kevesebb a feszültség- ugye annál kevesebb lesz a leadott áram is. Mivel csökken az akksi teljesítménye.
- Ha a harckocsi súlyát elosztod a "kiskocsi" súlyával, s a kapott számmal megszorzod az akkuk számát, talán megkapod hogy mennyi akku kell a harckocsi mozgatásához.
S elmentél vele 50Km-t. Valamint megsaccolhatod mennyi hely kell az akkuknak.
- Ezzel csak azt szerettem volna illusztrálni, mondani hogy tisztán csak elektromos hajtással (így) szerintem nem fog működni rendesen a rendszer. Hamar le fog merülni.
- Nem így kell megoldani a rendszert.
- Nálunk az elektromos targoncások is sokszor mérgelődtek, mivel mindig akkor volt lemerülve mikor legjobban kellet.
- Dízel-Elektromos rendszer: Igen ez működhet, tudom ismerem 40 évet ilyen rendszeren dolgoztam. Gyorsulása a gépezetnek sokkal jobb lesz, időnként kapaszkodni kell.
- Szóval mindent meglehet oldani a mai világban ha tudod mit csinálsz.
- Itt több verzió is lehetséges.
- Dízelmotor-dinamó-szabályozás-Villanymotor
- Dízelmotor-generátor-egyenirányító-szabályozás-Villanymotor
Ezeknél a rendszereknél a fő problémát a szabályozások okozzák. Azaz itt megint kettéválik a rendszer, hogy egy motort akarsz-e használni, vagy minden hajtott tengelyen óhajtasz motort.
Ezeket mind mind tisztázni kell mielőtt elkezdtek számolgatni.
- Említettétek a vasúti felhasználást: Ott az a lényeg hogy folyamatos legyen a vontatás.
Mivel 2000 tonnát nem lehet sebességváltósan gyorsítani, megenné kapcsolót azonnal.
Ezért használnak ott dízel-elektromos hajtást. Na de esetünkben a 60tonna sem kevés.
A dízelmotorra minden visszahat.
Nem akarom tovább bővíteni, a lényeg sima akkus nem opció! (Legalábbis így nem)
Annak is meg van a módja, pont mi magyarok tudjuk azt hogy hogyan kell megvalósítani.
- Sok sikert hozzá.
Nem akarok senkit kizökkenteni de ezeket marhára nem messziről irányítják...!Bocsi! Nézd csak, s olvasd: Mindjárt az elején a képnél volt. S RCV
X típusú RCV A Type-X Robotic Combat Vehicles gépesített egységek támogatására szolgál. A Type-X jelentősen növeli a csapatok túlélőképességét és csökkenti a halálozási kockázatot azáltal, hogy növeli az ellenséges egységektől való távolságot. A Type-X-et úgy tervezték, hogy könnyen frissíthető legyen, és az alacsony karbantartási költségeket szem előtt tartva.
Azaz nem űl benne senki, távirányított, vagy megy a csapattal! Én szoktam olvasni.
40 km-es hatótávolságú antenna van rajta. Ugye?
Na ezt sem ma írtam.
De ha elolvasod pár régebbi bejegyzések láthatod kb ugyanazt gondoljuk.
Emlékeim szerint leírtam párszor, ma egy elektromos kocsiban 300-400kg az aksi ami kb ezt a számot tudja hatotavban. Kb 2t a jármű.
Cw 0.19/020/0.21 légellenállás èrtèkkel,erre fejlesztett gumikkal.
Ezt átültetni egy mondjuk 30t-s járműbe, azt jelentené hogy 6-8t csak maga az akupakk.
Ahol minden g számít ott ez nem kivitelezhető èrtelmesen.
Másfajta/újfajta megoldás ez pl.
Bár szerintem főleg katonainak túl van bonyolítva.
Meglenne az előnye az elektromosnak.
Nyomaték rögtön jön.
Hőkèpe a járműnek minimális.
Kevesebb karbantartás.
De ha lessz 8*8, kíváncsi leszek mi lessz az a innováció hajtásban amitől leesik az állunk.
Főleg ha az pár èven belül jön.
Aha.Electric vs. Fuel Cell Vehicles: 'Green' Auto Tech Explained
We compare the technology behind battery-powered electric vehicles (like the Tesla Model S) and hydrogen vehicles (like Toyota's Mirai).www.livescience.com
Nikola Corporation - Pioneering Solutions for a Zero-Emission World
Class-8 hydrogen-electric and battery-electric zero-emission trucks with energy infrastructure solutions.nikolamotor.com
Természetesen, ám ennyi a hatótávolsága az antennának. Lehetőség meg van hozzá, hogy segítség képen fegyverzetet küldjenek egy elzárt, nem bekerített csapatnak. Esetleg lőszer bevitel, utánpótlás a területre.Nem akarok senkit kizökkenteni de ezeket marhára nem messziről irányítják...!
Lánctalpas hibrid/távirányítós motor is kell sáron homokon lépcsőn mindenen keresztülmegy mint a sz.r ...Pl. cickány néven egy géppuskával az elején! Ha gyorsan pörög körbe a lánc (mint az usa-ban a vizen mennek a snowmobilokkal!) akkor a vizen folyókon is bevethetőek... már vizicickány változatban! Ejtőernyővel de anélkül is ledobható...ha lemerül az akksi akkor lenne pedál (mint a babettákon) és ha hárman egyszerre tekerik műúton elketyereg 5 métert óránként...de addig veszélyes lenne.
Amúgy meg a történelem ismétli önmagát: az energia válság miatt mikor a drága technológiával üzemanyagzabáló lomha monstrumokat a gyalogság kézifegyverekkel simán kilövi...szükség lenne egy településtől településig használható olcsó, gyalogságot is elbíró, mozgékony, nem üzemanyaggal működő, úszóképes, tankkal nem vagy nehezen kilőhető, könnyűpáncélzatú, elektronikával nem zavarható de intelligens eszközre:
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcROcIIM-ybqrudGvtEybKzizjDLsAtW_ybKAw&usqp=CAU
Ez erős visszalépés a lengyelek részéről. Ez repült is, ha jól emlékszem :
Bármi legyen is ez a képen, nekem bejön.
?Ezt a cikket ide is beteszem két érdekes mondatrész miatt. A full elektromos busz szar és nem nagyon használható viszont a
Toyota Fuel cellas buszai nagyon megbízhatók, viszont nagyon drágák!
Dízel buszokat vesz elektromosak helyett Wiesbaden
Nem igazán váltak be a villanybuszok a német városban, ezért váltanak vissza dízelre.totalcar.hu
Pedig nem hülyeség,ha lesz hozzá jó hangos generált Abrams hang...!Románok letennék a kulcsot...!Milyen megfontolásból erőltetik a harcjárművek esetében az elektromos hibrid hajtást? Támogatom a környezetvédelmi szempontokat a lakosság, a tömegközlekedés és a civil szállítmányozás területén (bár én a tengerjáró hajóknál kezdeném). A harcászati felhasználását viszont nem értem. A harcjármű flottának bármely országban elenyésző a karbon lábnyoma más területekhez képest, tehát nem ettől lesz zöld vagy nem zöld egy ország. A harctéren viszont rengeteg hátránya van a hibrid hajtásnak: sokkal nehézkesebb és időigényesebb tölteni, kétféle módon kell ráadásul, extrém módon növeli a súlyt, rövid a hatótávolsága, kihívásos az úszóképesség és a hibrid rendszer szerintem bonyolultabb is, mint a sima robbanómotoros hajtás. Mi értelme van ennek hadászati szempontból? Vagy az az elmélet mögötte, hogy ha kell villannyal is megy, meg ha kell, akkor benzinnel is?
Ezt a sok suletlenseget meg hanyszor szedjuk elo?Milyen megfontolásból erőltetik a harcjárművek esetében az elektromos hibrid hajtást? Támogatom a környezetvédelmi szempontokat a lakosság, a tömegközlekedés és a civil szállítmányozás területén (bár én a tengerjáró hajóknál kezdeném). A harcászati felhasználását viszont nem értem. A harcjármű flottának bármely országban elenyésző a karbon lábnyoma más területekhez képest, tehát nem ettől lesz zöld vagy nem zöld egy ország. A harctéren viszont rengeteg hátránya van a hibrid hajtásnak: sokkal nehézkesebb és időigényesebb tölteni, kétféle módon kell ráadásul, extrém módon növeli a súlyt, rövid a hatótávolsága, kihívásos az úszóképesség és a hibrid rendszer szerintem bonyolultabb is, mint a sima robbanómotoros hajtás. Mi értelme van ennek hadászati szempontból? Vagy az az elmélet mögötte, hogy ha kell villannyal is megy, meg ha kell, akkor benzinnel is?