Csak azért ez a "faggatózás" mert apámnak és két társának villamosgép szerelő műhelye van és láttam már villanyomotort eleget.
Aztán ha fejlődött is ez a technika, mert fejlődött, de a nyomatékhoz tömeg kell, ennyi súlyt nem mozdít meg még 8 emberfej méretű motor, de még az almásláda méret is kérdéses (csak a viszonyítás miatt fogalmazok így) és azoknak bizony van áramfelvétele.
Ahhoz pedig kell a kakaó.
Annak pedig nem sok értelmét nem látom, hogy csak 1-2-5 kilométert tudjon megtenni tisztán elektromosan.
Aztán, hogy ez az a technika kényelmesen mozduljon, mozogjon nem is 20 tonnára kell méretezni se a motort se az akkukat, hanem 30 pluszra.
Azt kiszolgálni pedig már írtózatos tömeg.
Szóval szerintem ez még egyelőre nem lehetséges.
Ha a motorok már igen, de az akku technológia még nem tart ott.
Aztán ha fejlődött is ez a technika, mert fejlődött, de a nyomatékhoz tömeg kell, ennyi súlyt nem mozdít meg még 8 emberfej méretű motor, de még az almásláda méret is kérdéses (csak a viszonyítás miatt fogalmazok így) és azoknak bizony van áramfelvétele.
Ahhoz pedig kell a kakaó.
Annak pedig nem sok értelmét nem látom, hogy csak 1-2-5 kilométert tudjon megtenni tisztán elektromosan.
Aztán, hogy ez az a technika kényelmesen mozduljon, mozogjon nem is 20 tonnára kell méretezni se a motort se az akkukat, hanem 30 pluszra.
Azt kiszolgálni pedig már írtózatos tömeg.
Szóval szerintem ez még egyelőre nem lehetséges.
Ha a motorok már igen, de az akku technológia még nem tart ott.