Na kérem. Az oroszok bemutattak műhold felvételeket, rádió felderítési adatokat, radarképet, a légiforgalmi irányítás adatait. Igazolták, hogy:
- A gép több ukrán BUK indítási zónájában haladt, az ukránok alaposan megrakták a környéket légvédelemmel.
- Az ukránok legalább egy BUK komplexumot a korábbi telepítési helyéről pont a lelövés napján a találati ponttól dél-délnyugatra indítási pozícióba mozgattak, majd másnapra elvitték onnan.
- Az ukránok teljes komplexumokkal rendelkeztek és azok Kupol-M1 felderítő radarjainak aktivitás a lelövés napján érte el a maximumot.
- Egy ukrán katonai gép (hogy SZU-25, vagy sem, az most kevésbé érdekes) a lelövés percére viszonylag szokatlan ugrás manővert hajtott végre, aminek csúcspontján elérte a maláj utasszállító magasságát 3-5 km távolságban. Ez bőven légiharc rakéta hatótávon belül van. Ráadásul ilyen közel egy szintre ugrani az utasszállító géppel az útvonalában elve veszélyes megközelítésnek számít. A két gép együttes közelítési sebessége 360 m/s, azaz 8-14 másodpercre voltak egy ütközéstől is.
- Az oroszoknak nagy volt szája az amerikai állítólagos műholdakkal kapcsolatban is. Megnevezték hogy melyik amerikai műhold járt arra és megkérték az amerikaikat, hogy ha tényleg van műhold felvételük a rakétáról akkor ugyan mutassák már meg. Ez így egyértelmű utalás arra, hogy az amerikaiaknak ilyen valódi felvételük nem lehet és ha hamisat mutatnak be, azt az oroszok csuklóból cáfolni fogják a műhold pályaadatival és a lelövés ismert helyével és időpontjával.
- Az oroszok is elmondták, amit Boki is, hogy az ukránok BUK szállítgatós videói gyenge hamisítványok, amiknek azonosítható a helyszíne és az nem a szakadárok által megszállt területen van.
Ehhez képest az ukránok és az amerikaiak még nem álltak elő konkrét bizonyítékkal.
Ráadásul ha roncson nem légvédelmi, hanem légiharc rakéta repeszeket (azaz pálcás fejrész) nyomait találják, az alapból bukta az ukránoknak. De én azt hiszem hogy inkább a légvédelem tette.
- A gép több ukrán BUK indítási zónájában haladt, az ukránok alaposan megrakták a környéket légvédelemmel.
- Az ukránok legalább egy BUK komplexumot a korábbi telepítési helyéről pont a lelövés napján a találati ponttól dél-délnyugatra indítási pozícióba mozgattak, majd másnapra elvitték onnan.
- Az ukránok teljes komplexumokkal rendelkeztek és azok Kupol-M1 felderítő radarjainak aktivitás a lelövés napján érte el a maximumot.
- Egy ukrán katonai gép (hogy SZU-25, vagy sem, az most kevésbé érdekes) a lelövés percére viszonylag szokatlan ugrás manővert hajtott végre, aminek csúcspontján elérte a maláj utasszállító magasságát 3-5 km távolságban. Ez bőven légiharc rakéta hatótávon belül van. Ráadásul ilyen közel egy szintre ugrani az utasszállító géppel az útvonalában elve veszélyes megközelítésnek számít. A két gép együttes közelítési sebessége 360 m/s, azaz 8-14 másodpercre voltak egy ütközéstől is.
- Az oroszoknak nagy volt szája az amerikai állítólagos műholdakkal kapcsolatban is. Megnevezték hogy melyik amerikai műhold járt arra és megkérték az amerikaikat, hogy ha tényleg van műhold felvételük a rakétáról akkor ugyan mutassák már meg. Ez így egyértelmű utalás arra, hogy az amerikaiaknak ilyen valódi felvételük nem lehet és ha hamisat mutatnak be, azt az oroszok csuklóból cáfolni fogják a műhold pályaadatival és a lelövés ismert helyével és időpontjával.
- Az oroszok is elmondták, amit Boki is, hogy az ukránok BUK szállítgatós videói gyenge hamisítványok, amiknek azonosítható a helyszíne és az nem a szakadárok által megszállt területen van.
Ehhez képest az ukránok és az amerikaiak még nem álltak elő konkrét bizonyítékkal.
Ráadásul ha roncson nem légvédelmi, hanem légiharc rakéta repeszeket (azaz pálcás fejrész) nyomait találják, az alapból bukta az ukránoknak. De én azt hiszem hogy inkább a légvédelem tette.