Van színvonal amely alá nem aljasodokNèzd meg Bobo-t a Bayershow-ban.
Neked extra sanax ajánlott.
Szerinte vannak sugárhajtású kikèpzőgèpeink.
Ezekre gondolhatott.

Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Van színvonal amely alá nem aljasodokNèzd meg Bobo-t a Bayershow-ban.
Neked extra sanax ajánlott.
Szerinte vannak sugárhajtású kikèpzőgèpeink.
Ezekre gondolhatott.
Èn volt olyan rèsz amit többször is megnèztem.Van színvonal amely alá nem aljasodok.. A fenti két úr olyan akiket eleve nem nézek meg, tőlem akármilyen lovagkereszttel is tüntetik ki őket, és akárhány kaszinót is kapnak hozzá..
.Új sorozatgyártó gépsor.
A gyártás egyszerűsítése, felgyorsítása, korszerűsítése.
Cél. Két éven belül évi 24 db L-39NG gyártása.
5 éve újraindulz az NKE-n a képzés, azóta duplázott létszámmal. Nagyobb merítési lehetőség lesz. Mikor volt utoljára ennyi pilitajelölt? 90 előtt???Én gratulálok a Combattant Blogot készítő jó ismerősömnek, hogy kiment és meggyártotta ezt a történelmi videót. Az más kérdés, hogy az L-39NG és hozzá a mint a másfél tucat Sz-5 rakéta fogja a földi csapatokat támogató CAS-t emelni hazánkban a XXI. századba...
No ez utóbbi gonosz, mivel elvileg, ha az Sz-5 is elkészítik az okos lézerfejet, akkor talán még viszonylag pontosan is lehet(ne) használni, bár nem igazán van olyan irányítószerve a rakétának amely segítené ezt, hiába lenne a cél megvilágítva.. De hát a haderőfejlesztés dübörög, a miniszter fél évig stómanokodott az Aero-ban, majd komoly szakértők fogják ezt is dicsérni..
Én inkább arra leszek kiváncsi, hogy hány év múlva áll hadrenbe az L-39NG úgy, hogy kiképzésre lehet használni,mert San Antonioban kiképzett néhány pilóta kivételével szerintem több évig nem lesz harci repülőgépvezető kiképzés a Gripenekehez, mert 2010 óta nem képeztünk ki annyi pilótát, mint amekkora keretünk volt Kanadában, és nem lesz kiküldendő hajózónk Szardíniába majd..
Kötelezővé tettem az új típusok megtanulását és repülését, tehát nem lesz olyan elöljáró, aki ne ismerné az új Airbus helikoptert, vagy az új merevszárnyú repülőgépeket a saját területének megfelelő mértékben. Úgy gondolom, így tudnak igazán megalapozott és jó döntéseket hozni az elöljárók.
2018-ban 20 fővel indult a Nemzeti Közszolgálati Egyetemen a légijárművezető-képzés, jelenleg 36 fiatal pilótajelölt készül a hivatásra és jövőre már 40 főt várunk.
A harcászatirepülő-képzést 2024-ig folytatjuk a kanadai NFTC tanfolyamon, de már vannak kint oktatóink San Antonioban is, ahonnan az átképzések után Oklahomába kerülnek majd át a gyakorlati repülések végrehajtására. Az USA-ban az NFTC-hez hasonló módon, de T-6A Texan II-n - ami a kanadai CT156 Harvard II-nek felel meg - és T-38 Talonokkal repülhetnek a szerencsés jelöltek és oktatók. A harcászati képzésre - ez a negyedik fázis - terveink szerint az olaszországi központban kerül majd sor.
Az európai közös gondolkodás alapján létrejöhet egy NFTE szervezet (NATO Flying Training Europe), amelynek keretében több ország működne együtt, felajánlva mindehhez a saját képességeiket. A Magyarországra érkező L-39NG repülőgépre szintén kidolgozható egy módszer, amellyel hallgatóink itthon is eljuthatnak a harmadik fázis végéig, és akkor már csak a harcászati képzésre kellene külföldre utazniuk a vadászpilóta-jelölteknek. Amit büszkén és elismeréssel kell, hogy megemlítsünk, az a hazai helikopteres képzésünk, amelyre a „zero to hero” elv érvényesül. A helikoptervezetőinket a nulláról a combat ready szint eléréséig tudjuk felkészíteni, köszönhetően az új Airbus helikoptereknek, a szimulátoroknak, a kiváló oktatóknak és a kipróbált képzési tematikának.
Még szolnoki parancsnokként sikerült megtalálni a hazai szállítórepülőgép-képzés lehetséges helyét Nyíregyházán, ahol azóta már a felkészítés közepén tartanak a jelöltjeink. A következő, közepes szállítóhelikopter-típusunkra is megkezdődött a felkészülés. Tavasszal már indulnak ki a műszaki szakemberek, hogy amikorra megérkeznek a H225M-ek, már üzemeltetni tudják azokat.
A Cseh Köztársaság-Ghána csoport első ülése: A kölcsönös együttműködés mindkét ország számára előnyösGhana’s L-39NG procurement in a stall
The L-39NG procurement may be on the same heading as Senegal’s which in April 2018 announced that it would be procuring four L-39NGs, but by early 2022 the whole deal had been cancelled.
Működik az Aero új gyártósorának első szakasza, amely az L-39NG termelést évi 17 repülőgépre, a második szakaszban pedig évi 24 repülőgépre növeli.Új sorozatgyártó gépsor.
A gyártás egyszerűsítése, felgyorsítása, korszerűsítése.
Cél. Két éven belül évi 24 db L-39NG gyártása.
és mivel fognak repülni a kiválasztás után? Iráni repülő szönyeggel??? Kurvára felelőtlen lépés lenne fél éves NG-s tapasztalattal, gyakorlatilag még kiértékelések nélkül a fiatal hajózókat egy kiforratlan az első kis sorozatú gyártásból beszerzett gépekre ültetni. Hozzátéve a kisssorozatot NAGYBETÜKKEL!!!! mert Vietnámot kivéve a minimális darabszámot igénylő két afrikai ország is visszamondta, - de legalábbis halasztotta az NG beszerzését.5 éve újraindulz az NKE-n a képzés, azóta duplázott létszámmal. Nagyobb merítési lehetőség lesz. Mikor volt utoljára ennyi pilitajelölt? 90 előtt???
2018-ban 20 fővel indult a Nemzeti Közszolgálati Egyetemen a légijárművezető-képzés, jelenleg 36 fiatal pilótajelölt készül a hivatásra és jövőre már 40 főt várunk.
Nah, haladunk!és mivel fognak repülni a kiválasztás után? Iráni repülő szönyeggel??? Kurvára felelőtlen lépés lenne fél éves NG-s tapasztalattal, gyakorlatilag még kiértékelések nélkül a fiatal hajózókat egy kiforratlan az első kis sorozatú gyártásból beszerzett gépekre ültetni. Hozzátéve a kisssorozatot NAGYBETÜKKEL!!!! mert Vietnámot kivéve a minimális darabszámot igénylő két afrikai ország is visszamondta, - de legalábbis halasztotta az NG beszerzését.
lyat soha nem írtam, hogy pilótajelölt nem lenne. Amióta katonai repülés van, azóta nagyon sokak álma, hogy a katonai sőt méginkább a harci pilóta legyen. Amit írtam, hogy a Zlin után nem lesz mivel repülniük. Aki 25-től ábrándozik nos, addigra bár a szervezetszerű század már manapság is megvan (repülőgép nélkül), de egy év után.. ráültetni őket. Az meg baromság, hogy Zlin utána helik... A helikopter nem merevszárnyú repülőgép, semmilyen tapasztalatot nem ad nagy sebességű pitónának. Keres már rá a világon, hogy a vadászpilótákat,hol zümmögtetik forgószárnyassal a kiképzés során. A harci pilóta állomőnnyal lesz baj, mert amit írtál, még ha be is jönne, cca. 2026-27-ben lesz újabb nagysebességű pilóta (hacsak amerikában évi 3-4 embert nem számoljuk. Ami egyébként nem lenne rossz, csak éppen arról az egész képzésről sincs magyar, vagy európai tapasztalat, tudtommal...Nah, haladunk!
Akkor most elegánsan ugorjunk is át az első azóta, elfelejtett állításodon, hogy nincs pilotajelölt, mert betettem, hogy az NKE-s képzés bevezetése óta jelentősen, dinamikusan bővült a számuk.
Jöjjön a mivel?
Első körben Zlin, aztán helik. Majd ha lesz L-39 akkor természetesen egy részük Zlin után ezen folytatja.Nem idén, nem jövőre, de 25-től már igen.
Nagy előrelépés lesz a hazai pilótaképzésben? Hát persze!
De ezzel is csak visszafejlődünk a 90-es évekbe, oda, ami már megvolt, de elxartuk.
Megrendelések. Vannak még a csehek is, az afrikaiak meg a többit majd meglátjuk. Éppen pörgetik fel havi 2 gépre a gyártást. Most vagy hülyék vagy van még pár patron a csőbe töltve....
Már tényleg nem tudsz mit kitalálni kínodban, csak hogy az NG ellen kampányolj?és mivel fognak repülni a kiválasztás után? Iráni repülő szönyeggel??? Kurvára felelőtlen lépés lenne fél éves NG-s tapasztalattal, gyakorlatilag még kiértékelések nélkül a fiatal hajózókat egy kiforratlan az első kis sorozatú gyártásból beszerzett gépekre ültetni. Hozzátéve a kisssorozatot NAGYBETÜKKEL!!!! mert Vietnámot kivéve a minimális darabszámot igénylő két afrikai ország is visszamondta, - de legalábbis halasztotta az NG beszerzését.
A hisztériád alapja, hogy nem lesz folyamatos a pilótaképzés?lyat soha nem írtam, hogy pilótajelölt nem lenne. Amióta katonai repülés van, azóta nagyon sokak álma, hogy a katonai sőt méginkább a harci pilóta legyen. Amit írtam, hogy a Zlin után nem lesz mivel repülniük. Aki 25-től ábrándozik nos, addigra bár a szervezetszerű század már manapság is megvan (repülőgép nélkül), de egy év után.. ráültetni őket. Az meg baromság, hogy Zlin utána helik... A helikopter nem merevszárnyú repülőgép, semmilyen tapasztalatot nem ad nagy sebességű pitónának. Keres már rá a világon, hogy a vadászpilótákat,hol zümmögtetik forgószárnyassal a kiképzés során. A harci pilóta állomőnnyal lesz baj, mert amit írtál, még ha be is jönne, cca. 2026-27-ben lesz újabb nagysebességű pilóta (hacsak amerikában évi 3-4 embert nem számoljuk. Ami egyébként nem lenne rossz, csak éppen arról az egész képzésről sincs magyar, vagy európai tapasztalat, tudtommal...
Az amcsiknak ott a T-38 Talon X-szer modernizálva, glass cockpitos is van. Visszavásároltak egy csomó svájci gépet is. ( a tengrészeknek ott van a Goshawk. Ne beszéljünk már zöldségeket..Már tényleg nem tudsz mit kitalálni kínodban, csak hogy az NG ellen kampányolj?
Nyilván az amerikaiak sem fognak hozzákezdeni a T-7-tel való pilótaképzéshez, amíg nem lesz 10 évig rendszerben.
Bár nem tudom, hogy mit fognak addig csinálni velük. Majd állnak a betonon...
Minden gép gyártása kis szériával kezdődik. De onnantól, hogy minden engedélyt megszereznek vele, onnantól rendeltetésszerűen lehet, és is kell használni.
A hisztériád alapja, hogy nem lesz folyamatos a pilótaképzés?
Ember! Szerinted miért kellett az amerikai pilótaképzés az átmeneti időszakra?
Azt meg addig húzzuk, amíg ki nem dolgozzák a hazai NG-s rendszert.
Semmit sem jelent. Az Sz-5 rakétának nem kell robbania, hiszen nem rombolás a cél, hanem az intergálás. Nem tudjuk nyilvánosan, hogy magyar vagy cseh készlet. (feltételezem, cseh, akkor valamilyen szupport repülőgép hozta, vagy földi lépcső gépjárművel) Azért gondolom, hogy cseh, mert az áttelepülés során nem konténerrel repült át ahogy a képeken láttam, sem az ALCA sem az NG, tehát kellett valami, amely áthozza az Aero-tól a podot, akkor meg minimális fegyverzetet is hozhatott hozzá.Ezek szerint volt nálunk S-5 nem irányított rakétával lövészet mostanában??
Mondjuk a csehek már rutinosak a raktárra gyártásban... ld. ALCA-történetÉppen pörgetik fel havi 2 gépre a gyártást. Most vagy hülyék vagy van még pár patron a csőbe töltve..
Ez nem elég magában is?Tudom az NG egy szar, meg NER.
Pistinek az is elég, hogy NER!Ez nem elég magában is?
Inkább a katapultálást gyakorolják, az sokkal hasznosabb és életszerűbb lenne.Az NG ma bombavetést gyakorol. L. barátom kint van és lesz arról is videoriport.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..