A katonai Airbus-ok és a katonai Airbus-pilóták.
De mint civil, ugye?
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A katonai Airbus-ok és a katonai Airbus-pilóták.
Igen, természetesen. Nem tudom, hogy más nemzetek szállítógépei mennyit mennek.De mint civil, ugye?
A 320/321-nél FL398 (39800 láb) a maximum. A könyv szerint ennek az az oka, hogy ilyen repülési szinten tudja még tartani a gép a 8e láb magasságnak megfelelő nyomást a kabinban.Amennyire tudom, apró különbség még, hogy a gyári A319CJ-k maximális utazómagassága is több (akár FL410ig is mehetnek), viszont ez az opció azt hiszem utólag is elérhető a standard A319-ekre is, ha végrehajtják a megfelelő service bulletin-t.
(A CJ esetén nagyobb elérhető csúcsmagasságot a VIP konfiguráció miatti átlagosan kisebb felszállótömeg, és ezzel együtt járó kisebb felületi terhelés, magasabb optimális magasság indokolja.)
Láttam Qatar 319est FL400-on, meg is lepődtem. Az sima 319es volt, csak kb. 50-60 business üléssel volt székezve. Akkor ez lehetett az oka.ez az opció azt hiszem utólag is elérhető a standard A319-ekre is, ha végrehajtják a megfelelő service bulletin-t.
Sürgetni lehet, de a rendszerek felszerelését csak és kizárólag az Airbus végezheti. Az árat és felszerelés időtartamát befolyásolja, hogy történt-e már ilyen "átalakítás" A319 típusú gépen. Ha nem, az lassítja és erősen drágítja a folyamatot...Meg kéne sürgetni az önvédelmi rendszerek felszerelését, ha már eddig nem sikerült megoldani...
A magyarra melyik DIRCM kerul vegul, az Elbite vagy ez (arra emlekszem, hogy nem a Diehl)...?Új, aktív izraeli védelmi rendszer
Az izraeli védelmi minisztérium Kutatási és Fejlesztési Igazgatósága (MAFAT – DDR&D) szerződést kötött a BIRD Aerosystems-szel egy aktív földi védelmi rendszer prototípusának elkészítésére a légi fenyegetések, köztük az ATGM ellen. Az új rendszer bemutatója idén várható.
Ez a Trophy és az IronFist létezése ellenére így van, de az izraeliek kutatása soha nem áll le. Az új APS az SPREOS ellenőrzött rendszerből származó kis radart fog használni. A radar észleli és azonosítja a fenyegetéseket, és irányítja az ellenintézkedéseket.. A BIRD Aerosystems repülőgép-védelmi rendszereket biztosít a MANPADS ellen.
Un nou sistem de protectie activa israelian - Romania Military
Israel’s Defense Ministry’s Directorate of Research and Development (MAFAT – DDR&D) a contractat firma BIRD Aerosystems pentru construirea unui prototip al unui sistem de protectie active a trupelor terestre impotriva amenintarilor aeriene, inclusiv ATGM. Se asteapta o demonstratie a noului...www.rumaniamilitary.ro
Hm???
A bármely MWS érzékelővel integrált SPREOS előriasztást kap, a fenyegetés iránya felé fordul, aktiválja a félaktív radarját, hogy megerősítse és nyomon kövesse a fenyegetést, miközben elemzi annak egyedi jellemzőit (sebesség, távolság, pozíció és radar keresztmetszete). ), hogy a leghatékonyabb zavarási reakciót tegye lehetővé.
Emlékeim szerint a BIRD-öt választottuk, valamelyik blogger talán írt is erről.A magyarra melyik DIRCM kerul vegul, az Elbite vagy ez (arra emlekszem, hogy nem a Diehl)...?
Jakerem, akkor ezek szerint megint tudtunk valamit...Emlékeim szerint a BIRD-öt választottuk, valamelyik blogger talán írt is erről.
Volt megdöbbenés.
Emlékeim szerint a BIRD-öt választottuk, valamelyik blogger talán írt is erről.
Volt megdöbbenés.
Köszi, igen, ezt olvastam akkor.Magyar gépre, önvédelmi rendszert
Egy repülőgép, főleg ha nagy és lassú, annak egyik legnagyobb fenyegetése a földről érkező, föld-levegő rakéták jelentik, azon belül is, az egyszerű kezelhetőségű, hordozható légvédelmi rakétarendszerek, amelyekkel szembeni védelem, kiemelkedően fontos. 2021 augusztusában a Magyar Honvédség…combatant.blog.hu
Jaj ne. A BIRD még egyetlen megrendelőnek sem teljesített tudtommal. Az A319-esekre a mai napig nem került fel az ellentevékenység rendszere, amit megrendeltek 2018-ban.... A KC-390-re szükségtelen volt ezt a céget odahívni, mikor a másik cég az Elbit berendezése meg működik és integrálásra került. A cseheknél amire meglesz a Mi-17-re a BIRD Aerosystems integrálva, addigra átadják a csehek azokat az Ukránoknak és a cég fellélegezhet... Nem értem mi a fenéért nem lehet felmondani egy láthatóan sorozatgyártásra képtelen és alkalmatlan eszköz beszerzését.Ez a cikk még nem volt linkelve, de már volt ezekről szó korábban is.
A repülőgépekre szerelhető eszközökről januárban, az A319 topikban is volt már szó. Azt is te linkelted.
A Falcon topikban is volt róla szó: 2022. június 8.
A helikopterekre szerelhető változatról: 2022. június 8.
A harcjárművekre szerelhető eszközökről pedig itt volt szó: 2022. április 13.
De volt az Eurosatory topikban is volt erről hír: 2022. június 3.
Ha jól látom, ezekről írt most egy összevont hírt a román oldal.
Szoval akkor a BIRD az egy a sok izraeli quick-and-dirty fejlesztoceg kozul, akikrol Maroth is udvariasan, de vilagosan elmondta, hogy kurvara felkesz dolgokat is szallitanak?Jaj ne. A BIRD még egyetlen megrendelőnek sem teljesített tudtommal. Az A319-esekre a mai napig nem került fel az ellentevékenység rendszere, amit megrendeltek 2018-ban.... A KC-390-re szükségtelen volt ezt a céget odahívni, mikor a másik cég az Elbit berendezése meg működik és integrálásra került. A cseheknél amire meglesz a Mi-17-re a BIRD Aerosystems integrálva, addigra átadják a csehek azokat az Ukránoknak és a cég fellélegezhet... Nem értem mi a fenéért nem lehet felmondani egy láthatóan sorozatgyártásra képtelen és alkalmatlan eszköz beszerzését.
Jaj ne. A BIRD még egyetlen megrendelőnek sem teljesített tudtommal. Az A319-esekre a mai napig nem került fel az ellentevékenység rendszere, amit megrendeltek 2018-ban.... A KC-390-re szükségtelen volt ezt a céget odahívni, mikor a másik cég az Elbit berendezése meg működik és integrálásra került. A cseheknél amire meglesz a Mi-17-re a BIRD Aerosystems integrálva, addigra átadják a csehek azokat az Ukránoknak és a cég fellélegezhet... Nem értem mi a fenéért nem lehet felmondani egy láthatóan sorozatgyártásra képtelen és alkalmatlan eszköz beszerzését.
3 oldallal ezelőtt volt linkelve ez az írásod ebben a topikban. Azért helyeztem át ide a legutóbbi hozzászólásodat is, mert ez a téma ebben a topikban fut már egy ideje... az IDET 21 beszámolód is volt linkelve.A Combattant blogos cikket a magyar dircm haha.. Levi barátom gondolom felkérésre írta. Én nem a sajátomat nem. Nos függetlenül ki, mit állít a valóság ez.. Nincs kész termék. Hozzáteszem, hogy kapcsolatban állok a BIRD-nél a sajtósokkal. Ök azt írták, hogy sajnos még nagyon sok a "fals" riasztás ezért nincs kész a termék, ezért nincs telepítve. Ja ebben az évben Budapesten lett volna egy eseményük amelyet hipp-hopp lemondtak.. Küldtek rá meghívót ... az e-mailt nem csatolom, de a saját szösszenetemet lehet olvasni.
https://military-technology.blog.hu...apatszallito_airbus_a319-112_repulogepeinknek
Azért, mert az összes beszerzésről a felcsúti vadbarom döntött, akinek a döntéseit nem lehet megkérdőjelezni...!!!Jaj ne. A BIRD még egyetlen megrendelőnek sem teljesített tudtommal. Az A319-esekre a mai napig nem került fel az ellentevékenység rendszere, amit megrendeltek 2018-ban.... A KC-390-re szükségtelen volt ezt a céget odahívni, mikor a másik cég az Elbit berendezése meg működik és integrálásra került. A cseheknél amire meglesz a Mi-17-re a BIRD Aerosystems integrálva, addigra átadják a csehek azokat az Ukránoknak és a cég fellélegezhet... Nem értem mi a fenéért nem lehet felmondani egy láthatóan sorozatgyártásra képtelen és alkalmatlan eszköz beszerzését.