M
molnibalage
Guest
Igen, kb. 2-3-szoros eltérés van, de azért nagyságrendileg már ezt a kihasználtságot közelítené a HUN AF A319. Ez egész egyszerűen sci-fi, ennyi igény nincs. És ez csak egy gép lenne, de kettőt vettünk...Hát ha az eddigi Strasbourgba és Brüsszelbe képviselőknek, politikusoknak és kisegítőiknak, családtagoknak kifizetett repülőjegyek helyett közlik az érintettekkel, hogy ha bárki hazautazik nincs többé fizetett repülőjegy, ellenben X napokon felszállhatnak az egyik légierős Airbusra (Y napon vissza ugyanúgy), akkor a többi katonafuvarral és kormányzati úttal együtt még több repóra is összejöhet. Lehet, hogy kevés is lesz egy gép egyszerre ...
A légitársaságok meg elsírnák magukat ha csak napi 10 órát repülnének a gépeik, náluk 15-18 óra a kívánatos napi adag (anno a Lauda B-767-ről elmondták hogy átlag napi 20 óra körül van a levegőben!!), persze ott sincsenek mindig tele a gépek, a 85-90% már elég jó.
A fenti szállítási igény kielégítése mióta honvédségi feladat....?
Semmi értelme ennek, mert ez drágább, mint az airlner árak, mert azoknál a tömöttségre utaznak és aszerint lövik be a jegyet. Ha jóelőre tervezel, akkor egészen nevetséges árakon lehet jegyet szerezni.
Az USA politikusai, de máshol sem katonai gépeken mennek külföldre... A katonai szállítógép az nem kormánygép és punktum.