[HUN] Airbus A330

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

  • Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:

    • a magyar orgánumok, közösségi média oldalak, egyéb felületek hírei és elemzései (beleértve az utóbbi időkben elhíresült szakértőket is) nem támogatottak, kérjük kerülésüket.
    • a külföldi fősodratú elemzések, hírek közül az új információt nem hordozók szintén kerülendők

    Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.

    Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.

Mike

Well-Known Member
2011. március 14.
777
1 975
93
Sokáig elkerültem az LHU-t, de (múlt hónapban) végre jó időben, jó helyen volt.
51775950107_369bab35c3_o.jpg
 

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
38 099
73 630
113
Annak mi lehet az oka hogy Kína oda-vissza utakon egyszer átrepül Ukrajna felett, máskor pedig a Baltikum felé kikerüli az ukrán és a fehérorosz légteret?
 

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
25 871
91 393
113
Ma már távolinak tűnik, de bő két évvel ezelőtt az egész világ megtanulhatta, hogy aki időt nyer, életet nyer.

A világjárvány kitörésekor nem csupán alig lehetett maszkot, lélegeztetőgépet vagy egyéb, a védekezéshez szükséges eszközt vásárolni, de ha sikerült is, jött a következő kérdés: mivel és mikor tudjuk ezeket hazaszállítani?

Mi világos stratégiai döntést hoztunk, miszerint saját, bármikor bevethető légiszállítási kapacitást építünk ki, hogy a globális áruszállítási nehézségek ne érinthessék Magyarországot, a magyar emberek ellátásbiztonságát.

Emiatt vásároltuk meg az Airbus A330-200F típusú cargo gépet, amely már a világjárvány alatt is hatalmas szolgálatot teljesített azzal, hogy mintegy 6,8 millió adag vakcinát szállított Budapestre a világ minden tájáról, mindig időben, biztonságban.

Fenntartható működési modell érdekében, az elmúlt hónapokban - az állami feladatok mellett - a gépet kereskedelmi forgalomba állítottuk a Budapest és a kínai Csengcsu közötti útvonalon.

A mai nap híre, hogy a Qatar Airways-szel folytatott intenzív tárgyalások eredményt hoztak és a kínai útvonal üzemeltetèse kiegészül a Budapest-Doha kereskedelmi légikapcsolattal is.

Mindez azt jelenti tehát, hogy a magyar állami tulajdonban lévő, magyar légitársaság által üzemeltetett, magyar cég által karbantartott és magyar földi kiszolgáló által támogatott teherszállító repülőgép újabb útvonalon teljesít kereskedelmi célú szolgálatot, Ázsia után immáron a Közel-Keleten is.
 

migfun

Well-Known Member
2013. május 28.
2 225
4 578
113
Ma már távolinak tűnik, de bő két évvel ezelőtt az egész világ megtanulhatta, hogy aki időt nyer, életet nyer.

A világjárvány kitörésekor nem csupán alig lehetett maszkot, lélegeztetőgépet vagy egyéb, a védekezéshez szükséges eszközt vásárolni, de ha sikerült is, jött a következő kérdés: mivel és mikor tudjuk ezeket hazaszállítani?

Mi világos stratégiai döntést hoztunk, miszerint saját, bármikor bevethető légiszállítási kapacitást építünk ki, hogy a globális áruszállítási nehézségek ne érinthessék Magyarországot, a magyar emberek ellátásbiztonságát.

Emiatt vásároltuk meg az Airbus A330-200F típusú cargo gépet, amely már a világjárvány alatt is hatalmas szolgálatot teljesített azzal, hogy mintegy 6,8 millió adag vakcinát szállított Budapestre a világ minden tájáról, mindig időben, biztonságban.

Fenntartható működési modell érdekében, az elmúlt hónapokban - az állami feladatok mellett - a gépet kereskedelmi forgalomba állítottuk a Budapest és a kínai Csengcsu közötti útvonalon.

A mai nap híre, hogy a Qatar Airways-szel folytatott intenzív tárgyalások eredményt hoztak és a kínai útvonal üzemeltetèse kiegészül a Budapest-Doha kereskedelmi légikapcsolattal is.

Mindez azt jelenti tehát, hogy a magyar állami tulajdonban lévő, magyar légitársaság által üzemeltetett, magyar cég által karbantartott és magyar földi kiszolgáló által támogatott teherszállító repülőgép újabb útvonalon teljesít kereskedelmi célú szolgálatot, Ázsia után immáron a Közel-Keleten is.
Pénzügyileg érthető és indokolt lépés, de legalább matricázzák le a "Goverment of Hungary" feliratot, ha lehet. Nem hiszem, hogy építi az országimázst, ha ilyen feliratú gépből pakolják ki a konténeres árut bárhol a világon...
 

arcas

Well-Known Member
2013. március 20.
6 898
22 345
113
de legalább matricázzák le a "Goverment of Hungary" feliratot, ha lehet. Nem hiszem, hogy építi az országimázst, ha ilyen feliratú gépből pakolják ki a konténeres árut bárhol a világon...
Még szerencse, hogy csak pár embernek (olyanoknak mint a lájk alapján pl. formosa1) van ezzel problémája itt a fórumon..., számomra ez megdöbbentő, hogy egyesek képesek lennének lematricázni a "Goverment of Hungary" feliratot is pl. a magyar kormánygépről. :confused:
 

pöcshuszár

Well-Known Member
2019. március 21.
23 446
46 343
113
Pénzügyileg érthető és indokolt lépés, de legalább matricázzák le a "Goverment of Hungary" feliratot, ha lehet. Nem hiszem, hogy építi az országimázst, ha ilyen feliratú gépből pakolják ki a konténeres árut bárhol a világon...
Miért rombolná az országimázst?
Aki látja a levegőben, nem tudja, hogy mi van a raktérben. Aki meg tudja, az leszarja, higy mi van az oldalára írva.
Max. tátva marad a szája a design miatt.
 
  • Vicces
Reactions: formosa1