[HUN] Airbus A330

Még szerencse, hogy csak pár embernek (olyanoknak mint a lájk alapján pl. formosa1) van ezzel problémája itt a fórumon..., számomra ez megdöbbentő, hogy egyesek képesek lennének lematricázni a "Goverment of Hungary" feliratot is pl. a magyar kormánygépről. :confused:
Mert olyankor nem kormánygép, hanem egy áruszállító a sok közül. Ha olyan utat teljesít, mint a vakcinabeszerzés, a lélegeztetőgépek szállítása, az állami/kormány megbízás. De sima kereskedelmi forgalomban nekem furcsának tűnne bármelyik kormány gépe.
 
Mert olyankor nem kormánygép, hanem egy áruszállító a sok közül. Ha olyan utat teljesít, mint a vakcinabeszerzés, a lélegeztetőgépek szállítása, az állami/kormány megbízás. De sima kereskedelmi forgalomban nekem furcsának tűnne bármelyik kormány gépe.
Akkor még egyszer:
Aki kivülről látja a gépet, honnan tudná, hogy a raktér üres, vakcinák vannak benne, vagy esetleg felfújható guminők? :rolleyes:
 
  • Vicces
Reactions: formosa1
Akkor még egyszer:
Aki kivülről látja a gépet, honnan tudná, hogy a raktér üres, vakcinák vannak benne, vagy esetleg felfújható guminők? :rolleyes:
Elbeszélünk egymás mellett. Egyszerűen egy "Magyarország kormánya" feliratú gép fog ott sorakozni a Fedex, DHL, és egyéb szállításra specializálódott gépek között a teherszállítók hubján. Nem az a méltó helye. Durva túltolással az Air Force One is nevetséges lenne A Liszt Ferenc repülőtér cargo területén. Így érthető, mire gondolok?
 
Elbeszélünk egymás mellett. Egyszerűen egy "Magyarország kormánya" feliratú gép fog ott sorakozni a Fedex, DHL, és egyéb szállításra specializálódott gépek között a teherszállítók hubján. Nem az a méltó helye. Durva túltolással az Air Force One is nevetséges lenne A Liszt Ferenc repülőtér cargo területén. Így érthető, mire gondolok?

Mintha Orbán személyes VW Tranyójával az üres időben futárkodnának.
 
281364989_5354958601192583_7183852071460631762_n.jpg
 
Tényleg nevetséges az A330-as ebben a festésben, különösen mert a Wizz pilótái repülik. Jobb lett volna vmilyen reklámfelirattal kis magyar zászlóval, stb. mint egy normális Cargo gép. Ez így mi a fene? Olyan színe van, mint egy elbaszott sejk magángépe, csakhogy sima szállító-repülőgép. Ráadásul egy gép-nem gép. Nem is igazán lehet érteni ebben a kurva nagy zürzavarban a beszerzést mert egy repülőgép nem flotta, és elkurták, mert nem alakították ki a normális rendszert, tehát alig repül, mert nem találja meg őket az ügyfél).
 
Ráadásul egy gép-nem gép.
Ez nem légierő. Cégprofil kérdése, hány darab és milyen kapacitású gép kell.
Nem is igazán lehet érteni ebben a kurva nagy zürzavarban a beszerzést
Közel ötöd áron vették pár éves korában. Nem szar üzlet.
mert egy repülőgép nem flotta
Nem flotta kell, hanem egy nagy kapacitású gép ami ha kell azonnal nekünk szállít nagy mennyiségben. Amíg nincs vészhelyzet, addig pedig termelhet.
, és elkurták, mert nem alakították ki a normális rendszert, tehát alig repül, mert nem találja meg őket az ügyfél).
Folyamatosan, napi szinten repül. Jelenleg is levegőben van.
 
Megnézném a jövedelmezőségi mutatóját azért ezeknek a repüléseknek... A napi szinten repülést kicsit túlzó kijelentésnek tartom..
 
  • Tetszik
Reactions: formosa1
Tényleg nevetséges az A330-as ebben a festésben, különösen mert a Wizz pilótái repülik. Jobb lett volna vmilyen reklámfelirattal kis magyar zászlóval, stb. mint egy normális Cargo gép. Ez így mi a fene? Olyan színe van, mint egy elbaszott sejk magángépe, csakhogy sima szállító-repülőgép. Ráadásul egy gép-nem gép. Nem is igazán lehet érteni ebben a kurva nagy zürzavarban a beszerzést mert egy repülőgép nem flotta, és elkurták, mert nem alakították ki a normális rendszert, tehát alig repül, mert nem találja meg őket az ügyfél).
te direkt vagy ilyen negatív mindennel kapcsolatban???ráadásul egy gép nem gépo_Opersze ha három lenne az lenne a baj:eek:
 
Közel ötöd áron vették pár éves korában. Nem szar üzlet.

Nem flotta kell, hanem egy nagy kapacitású gép ami ha kell azonnal nekünk szállít nagy mennyiségben. Amíg nincs vészhelyzet, addig pedig termelhet.

Folyamatosan, napi szinten repül. Jelenleg is levegőben van.
Azért tudták megvenni, mert az arab cégek eladták a veszteséget termelő gépeiket. Mellesleg az Airbus vevő hiányában MÁR NEM GYÁRTJA ezt a teherszállító változatot. - Nézz utána...!!!

Nem termel, PAZAROL - melyért mi, adófizetők fizetünk, mialatt a NER-es f@sszopók röhögnek a markukba...!!!

Nem repül. - Amióta megvettük, többet áll, mint repül, + még 1 csomót költöttünk is rá...!!! Ja, különben a kiváló cargokapcsolatokkal bíró világhírű arab társaságok azért adták el, mert nem tudták minden nap reptetni őket...!!!
 
A májust belinkelték. Eddig minden nap repült valahovvá ebben a hónapban.
Áprilisban 12 napot nem repült. Valószínűleg valamilyen karbantartás volt.
Márciusban 3 olyan nap volt, amikor nem repült a gép sehová.
Februárban 6 olyan nap volt, amikor nem repült a gép sehová.
Januárban 14 napot nem repült. Valószínűleg valamilyen karbantartás volt.
2021 december 11-től december 31-ig 2 olyan nap volt, amikor nem repült a gép sehová. (2021.12.11-én indult el a rendszeres kínai járat.)
 
A májust belinkelték. Eddig minden nap repült valahovvá ebben a hónapban.
Áprilisban 12 napot nem repült. Valószínűleg valamilyen karbantartás volt.
Márciusban 3 olyan nap volt, amikor nem repült a gép sehová.
Februárban 6 olyan nap volt, amikor nem repült a gép sehová.
Januárban 14 napot nem repült. Valószínűleg valamilyen karbantartás volt.
2021 december 11-től december 31-ig 2 olyan nap volt, amikor nem repült a gép sehová. (2021.12.11-én indult el a rendszeres kínai járat.)
Óóó, ilyesmit hiába magyarázol neki, csak egy nevetős smiley-t fogsz kapni. Formosa ilyen vicces kedvű kolléga. :)
 
Óóó, ilyesmit hiába magyarázol neki, csak egy nevetős smiley-t fogsz kapni. Formosa ilyen vicces kedvű kolléga. :)
"Állami Cargo légitársaság" egy adott pillanatban egy gyors döntés volt, hogy berepljenek valamivel kínába a járvány miatt, mert a Wizz-nek és ergo senkinek sem volt teherszállító gépe ilyen távolságra. Maga a A330-as szerintem lehet rentábilis típus, és nem egy, hanem három gép kell ha biztosítani akarod a folyamatos repülést, karbantartást, rendszerbentartást. A repülőgépet katonai célokra is ihénybe lehetne venni, de ténylegsen nem seregbe integrálva, hanem mint több légitársaságot az amcsik (Atlas, Kalita stb). ŐK személyszállításra a használják elsősorban váltások szállítására, gyors élőerő átcsoportosításra. Tehát egy állami ügynökség létrehozása erre megfelelő, és annak kapacítását pedig a piaci szereplőknek fenntartani, persze profitot termelve, tehát nem önköltésgért, vagy alatta reptetve pld. ismét valamilyen oligarca cégének termékeit. Ezért érdekelne a repülés mellett a bevétel, mert nem elég, ha a pilóták jártasságát fenntartáják a repülésekkel, hanem bevételt kell termelnie a cégnek a működési költségeinek fedezésére. És a festése. Szép, csak kurvára nem Cargó gépnek, a címer és a felirat pedig nagyon nem illik rá. Kellett volna egy rendes Cargo társaság nevet és logot kitalálni.
 
  • Vicces
Reactions: hete and formosa1
"Állami Cargo légitársaság"
Egyetlen gépről van szó, amelynek a vészhelyzeti szállításokon kívül a hasznosításat a Wizz végzi. Minek erre külön légitársasagot alapítani. Alkalmazottakkal, irodaval, könyvelővel???
Maga a A330-as szerintem lehet rentábilis típus, és nem egy, hanem három gép kell ha biztosítani akarod a folyamatos repülést, karbantartást, rendszerbentartást.
Nem, nem akarunk semmi ilyesmit!
Annyit akarunk, hogy ha kell, LEGYEN !
Ha ezen túl nem kerül semmibe az államnak, akkor már óriási üzlet.
A repülőgépet katonai célokra is ihénybe lehetne venni, de ténylegsen nem seregbe integrálva, hanem mint több légitársaságot az amcsik (Atlas, Kalita stb). ŐK személyszállításra a használják elsősorban váltások szállítására, gyors élőerő átcsoportosításra.
Direkt nem vertük magunkat plusz költségbe a különböző plusz rendszerek beszereltetése miatt.
Minek baszkódjunk esetleges személyszállításokkal, amikor majd minden nap repül áruval megrakva?
Tehát egy állami ügynökség létrehozása erre megfelelő, és annak kapacítását pedig a piaci szereplőknek fenntartani, persze profitot termelve, tehát nem önköltésgért, vagy alatta reptetve pld. ismét valamilyen oligarca cégének termékeit.
Te olyan vagy, mint "Józsi bácsi", akinek mindenről ugyanaz jut eszébe.
Józsi bácsinak jobban el lehet nézni, mert egy vén hülye...
Mégegyszer: egy erre gründolt ügynökségnek olyan költségei lennének, hogy beszarsz.
Ezért érdekelne a repülés mellett a bevétel, mert nem elég, ha a pilóták jártasságát fenntartáják a repülésekkel, hanem bevételt kell termelnie a cégnek a működési költségeinek fedezésére.
Ööö... Pont ez a lényege a konstrukciónak. Nincs cég, nem kell a jártasságon görcsölni, mint a Honvédség egyéb szállítóinak esetén.
És a festése. Szép, csak kurvára nem Cargó gépnek, a címer és a felirat pedig nagyon nem illik rá.
A gép lényege, hogyha segélyt szállít bárhova, akkor letegyék az hajukat a fogadó ország vezetői, bámészkodói.
Az hogy a szürke hétköznapokon is kurv@ jól néz ki, csak adalék.
Ugyebár Monica Belucci is járt annak idején szülői értekezletre, meg a Tescoba' kenyérér'...
Kellett volna egy rendes Cargo társaság nevet és logot kitalálni
Menthetetlen.... o_O
 
Pedig cargo gép, nem VIP.
Te láttad azt a képet egy hsz-el felette? (#265) Így néz ki egy cargo gép? Rá van írva bármelyik ország szállítógépének a hajtóműházára, hogy "Goverment of ......."
Én még nem láttam ilyen szállítógépet.
Semmi bajom azzal, hogy van ilyen gépünk, szükség van rá, de ha bérbe adják, hogy a fenntartása olcsóbb legyen, legalább matricázzák le a Magyarország kormánya feliratot. Mert bérben nem a kormány megbízásából jár.
 
A lényeg, hogy a mindennapokban a Wizz hozza az üzletet. Ha meg gebasz van, akkor a polgári teherszállítónk bárhova repül és hozza a cuccot. Nem kell ezt túlgondolni.
 
  • Vicces
Reactions: formosa1