
Sokba kerül az augusztus 20-ai légi parádé: megsérült a Szijjártóék kínai bizniszét bonyolító Airbus | 24.hu
A repülőn a landolást követően találtak sérüléseket, ezért jó időre ki kellett vonni a forgalomból.

Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ez a címválasztás...![]()
Sokba kerül az augusztus 20-ai légi parádé: megsérült a Szijjártóék kínai bizniszét bonyolító Airbus | 24.hu
A repülőn a landolást követően találtak sérüléseket, ezért jó időre ki kellett vonni a forgalomból.24.hu
Ez a címválasztás...![]()
A szerelés költsége 95 millió forint volt, a biztosítás pedig fedezte a sérült hajtómű cseréjének költségét. Ez utóbbi összegét a külügyi tárca már adta meg, de egy ilyen Rolls-Royce hajtómű ára 12-15 millió dollár is lehet, vagyis bő 4-5 milliárd forint.![]()
Sokba kerül az augusztus 20-ai légi parádé: megsérült a Szijjártóék kínai bizniszét bonyolító Airbus | 24.hu
A repülőn a landolást követően találtak sérüléseket, ezért jó időre ki kellett vonni a forgalomból.24.hu
Azé' mekkor igy olvasni a károgóktól, hogyaszongya a "Szójjártóék kinai bizniszét bonyolitó" gép javitása végül is gombokba került és, hogy egy év alatt mekkora "profitot hozott az államnak".95 milliós kiadás bár nyilván nem hiányzott, de a gép eredeti, mintegy 17 milliárdos vételárához képest sem túl jelentős kiadás. Annál nagyobb veszteség, hogy a gép a szerelés idejére, 3 hétre a földre kényszerült. Az állami tehergép így nem termelt pénzt, kiesett a piaci teherszállítás. Ugyanis bérfuvarozásra használják, és ez például tavaly 1,6 milliárdos profitot hozott az államnak.
Baszod nyugati fény édesfaszom ez szennymédia a helyi blikk alatt van sokkal.![]()
Gyanús dologra bukkantak a repülős szakemberek a kormányzati teherszállítón: Szijjártóék súlyos kérdéseket kapnak a balesetben érintett gépről
Százezreket sodort életveszélybe a kormány propagandacélokból?nyugatifeny.hu
Bocs hogy nem Ripost, Bors, Prosti srácok az etalon!Baszod nyugati fény édesfaszom ez szennymédia a helyi blikk alatt van sokkal.
![]()
Gyanús dologra bukkantak a repülős szakemberek a kormányzati teherszállítón: Szijjártóék súlyos kérdéseket kapnak a balesetben érintett gépről
Százezreket sodort életveszélybe a kormány propagandacélokból?nyugatifeny.hu
Baszod nyugati fény édesfaszom ez szennymédia a helyi blikk alatt van sokkal.
ez kb olyan szakértés mikor azt mondták hogy milyen felesleges ez a gép meghogy csak a pénzt fogja vinni és sosem fog pénzt csinálni ?Bocs hogy nem Ripost, Bors, Prosti srácok az etalon!
Mondjuk ez sem, de simán hihető!
Különben egy madár brutális sérülésekre képes. Emlékezzünk csak a szanaszét szakadt A400M orrára.ez kb olyan szakértés mikor azt mondták hogy milyen felesleges ez a gép meghogy csak a pénzt fogja vinni és sosem fog pénzt csinálni ?
ez rendben van, értem én, de azt nem szeretem amikor egy jó dologba kötünk bele pusztán azért mert politika és ott kell szúrni ebben a szar helyzetben amiben vannak ahol csak lehet, annyi dologba lehetne belekötni amiben tényleg igazuk lehetne, de pont ez a szerencsétlen gép, ami profitot termel az országnak, és pont ilyen irdatlan nagy politikai prostituáltak "szakértenek".... imádom .... ajánlom neki a Sully című filmet, vagy, csakhogy kiessünk a csúúúnya hálivúd mágikus "csodavilágából" mondjuk olvasson picit utána hogy egy bird strike ténylegesen milyen irdatlan nagy bajt tud okozni egy repülőgépen/repülőgépbenKülönben egy madár brutális sérülésekre képes. Emlékezzünk csak a szanaszét szakadt A400M orrára.
A vizsgálat egyértelműen ki fogja tudni deríteni az okokat.
Aki kiadhatta a legutóbbi rendeletet! Már ugye korábban is ő hosszabbította meg a joggyakorlás átruházását.Kérdésem: ki gyakorolja most a tulajdonosi jogokat az A330-as felett?
Időrendben az események... (a legalsó volt a mai közlönyben)
-----------------------------
A nemzeti vagyon kezeléséért felelős tárca nélküli miniszter 21/2021. (XI. 19.) NVTNM rendelete állami tulajdonú légi jármű tulajdonosi joggyakorlójának kijelöléséről
Az állami vagyonról szóló 2007. évi CVI. törvény 71. § (2) bekezdés b) pontjában kapott felhatalmazás alapján, a Kormány tagjainak feladat- és hatásköréről szóló 94/2018. (V. 22.) Korm. rendelet 144. § 1. pontjában meghatározott feladatkörömben eljárva a következőket rendelem el:
1. §
Az állami vagyonról szóló 2007. évi CVI. törvény 3. § (2a) bekezdése alapján az állami tulajdonban álló Airbus A330-243F típusú szállítógép (gyártási sorozatszám: MSN1578) felett az államot megillető tulajdonosi jogok és kötelezettségek összességének gyakorlójaként 2023. március 31-ig a HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség Nonprofit Zártkörűen Működő Társaságot (cégjegyzékszám: 01-10-049939, székhely: 1027 Budapest, Kacsa utca 15–23.) jelölöm ki.
2. §
Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.
Mager Andrea s. k.,
nemzeti vagyon kezeléséért felelős
tárca nélküli miniszter
-----------------------------
A gazdaságfejlesztési miniszter 2/2023. (III. 28.) GFM rendelete az állami tulajdonú légi jármű tulajdonosi joggyakorlójának kijelöléséről szóló 21/2021. (XI. 19.) NVTNM rendelet módosításáról
Az állami vagyonról szóló 2007. évi CVI. törvény 71. § (2) bekezdés b) pontjában kapott felhatalmazás alapján, a Kormány tagjainak feladat- és hatásköréről szóló 182/2022. (V. 24.) Korm. rendelet 103. § (1) bekezdés 8. pontjában meghatározott feladatkörömben eljárva a következőket rendelem el:
1. §
Az állami tulajdonú légi jármű tulajdonosi joggyakorlójának kijelöléséről szóló 21/2021. (XI. 19.) NVTNM rendelet 1. §-ában a „2023. március 31-ig” szövegrész helyébe a „2024. június 30-ig” szöveg lép.
2. §
Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.
Nagy Márton István s. k.,
gazdaságfejlesztési miniszter
--------------------------
A gazdaságfejlesztési miniszter 31/2023. (XI. 29.) GFM rendelete az állami tulajdonú légi jármű tulajdonosi joggyakorlójának kijelöléséről szóló 21/2021. (XI. 19.) NVTNM rendelet hatályon kívül helyezéséről
Az állami vagyonról szóló 2007. évi CVI. törvény 71. § (2) bekezdés b) pontjában kapott felhatalmazás alapján, a Kormány tagjainak feladat- és hatásköréről szóló 182/2022. (V. 24.) Korm. rendelet 103. § (1) bekezdés 8. pontjában meghatározott feladatkörömben eljárva a következőket rendelem el:
1. §
Hatályát veszti az állami tulajdonú légi jármű tulajdonosi joggyakorlójának kijelöléséről szóló 21/2021. (XI. 19.) NVTNM rendelet.
2. §
Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.
Nagy Márton István s. k.,
gazdaságfejlesztési miniszter
--------------------------
Akkor a Külgazdasági és Külügyminisztériumtól (a HEPA oda tartozik) visszakerült a repülőgép a Gazdaságfejlesztési Minisztériumhoz?Aki kiadhatta a legutóbbi rendeletet! Már ugye korábban is ő hosszabbította meg a joggyakorlás átruházását.
A Nemzeti Vagyonért Felelős tárca nélküli "miniszterség" megszűnt. Ezt a feladatát a Gazdaságfejlesztési Minisztérium kapta meg.
Ha megszüntetnek egy meghatalmazást/ideiglenes jogátruházást, akkor a jogok visszaszállnak az eredeti joggyakorlóra.
Úgy néz ki.Akkor a Külgazdasági és Külügyminisztériumtól (a HEPA oda tartozik) visszakerült a repülőgép a Gazdaságfejlesztési Minisztériumhoz?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..