"Állami Cargo légitársaság" egy adott pillanatban egy gyors döntés volt, hogy berepljenek valamivel kínába a járvány miatt, mert a Wizz-nek és ergo senkinek sem volt teherszállító gépe ilyen távolságra. Maga a A330-as szerintem lehet rentábilis típus, és nem egy, hanem három gép kell ha biztosítani akarod a folyamatos repülést, karbantartást, rendszerbentartást. A repülőgépet katonai célokra is ihénybe lehetne venni, de ténylegsen nem seregbe integrálva, hanem mint több légitársaságot az amcsik (Atlas, Kalita stb). ŐK személyszállításra a használják elsősorban váltások szállítására, gyors élőerő átcsoportosításra. Tehát egy állami ügynökség létrehozása erre megfelelő, és annak kapacítását pedig a piaci szereplőknek fenntartani, persze profitot termelve, tehát nem önköltésgért, vagy alatta reptetve pld. ismét valamilyen oligarca cégének termékeit. Ezért érdekelne a repülés mellett a bevétel, mert nem elég, ha a pilóták jártasságát fenntartáják a repülésekkel, hanem bevételt kell termelnie a cégnek a működési költségeinek fedezésére. És a festése. Szép, csak kurvára nem Cargó gépnek, a címer és a felirat pedig nagyon nem illik rá. Kellett volna egy rendes Cargo társaság nevet és logot kitalálni.