[HUN] Airbus A330

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.

rudi

Well-Known Member
2015. november 30.
5 681
11 078
113
Nem kell hasznot termelnie, ha katonai vagy kormány, de úgy volt eredetileg, hogy a felesleges időt majd a wizzair-en keresztül értékesítik a piacon, na ebből eddig semmi se lett.
Símán tudna hasznot termelni. Bele kéne még valakinek tolni pár millió $-t, átalakítani MRTT vé és az Omega Tankerhez hasonlóan bértankolást végezhetne a NATO-nak + fennmaradó időben hordhat terhet.
Persze lehet hogy nem COVID készültség alatt kell az átlakításhoz hozzákezdeni....
További jó hír hogy már a kirugott Wizzair kapitányok közül többen is berukkoltak a seregbe, úgyhogy a 320 ról 330 megy az átképzés.
 
  • Tetszik
Reactions: Blitz97 and ms07

Terminator

Well-Known Member
2010. április 19.
15 101
19 663
113
On 31 January, Qatar Airways retired their final four A330-200Fs and the aircraft are now parked at the airline's base at Doha.

"In total Qatar Airways operated five A330-200Fs, which were all ordered new at Airbus. In August last year, Qatar sold one of its A330-200Fs to the Hungarian government, which is operated by Wizzair. Reportedly, two of the four remaining A330-200Fs are eyed by shipping giant CGA CGM to launch its own cargo airline. However, this deal hasn't been announced yet (as is the official launch of the new airline)."


És a másik kettő kié lesz?
 
  • Tetszik
Reactions: Blitz97 and rudi

formosa1

Well-Known Member
2016. augusztus 30.
1 042
334
83
Nem kell hasznot termelnie, ha katonai vagy kormány, de úgy volt eredetileg, hogy a felesleges időt majd a wizzair-en keresztül értékesítik a piacon, na ebből eddig semmi se lett.

Amúgy eladó lett további 4 Qatar A330, most majd kiderülhet végre, igaz volt e a pletyka, hogy több gépes lesz a magyar flotta
Úgy néz ki, hogy mostanában SZERENCSÉRE nem lesz "több gépes flotta". Íme:

"Profilt bővít az Air Belgium, ugyanis belga források szerint a Qatar Airways január végén kivont négy Airbus A330-200F áruszállító gépét veszik át."

Mellesleg ha olyan jó üzlet lenne manapság a légi áruszállítás, akkor az erre szakosodott óriáscégek már rég rárepültek volna a Qatar és az Etihad "megunt" A332F gépeire, tehát nekünk és a belgáknak nem lett volna mit vennünk.
Pontosabban vehetnénk vadiúj - de a kutyának nem kellő - A330F-eket, íme:

"Az európai gyártó elvesztette az utolsó megrendelést is az A330F-re, így az egyetlen, gyárilag áruszállító típusából jó ideig nem készül majd új példány."

Szóval TERMELJEN HASZNOT, vagy fizesse az a pedofil külügyes, aki kitalálta, hogy ilyen baromságot kell vásárolni!!! - Nehogy már mi adófizetők fizessük a döntéshozók rossz döntéseit...!!!
 

vasszekely

Well-Known Member
2020. május 9.
1 742
2 192
113
 

Blitz97

Well-Known Member
2020. május 13.
550
1 093
93

kamm

Well-Known Member
2019. február 23.
5 154
5 620
113
Símán tudna hasznot termelni. Bele kéne még valakinek tolni pár millió $-t, átalakítani MRTT vé és az Omega Tankerhez hasonlóan bértankolást végezhetne a NATO-nak + fennmaradó időben hordhat terhet.
Na ez lenne a legnagyobb bukta, ebbe penzt olni es utana legolcsobbkent megprobalni eletben maradni vele - de csak addig, amig fel nem toltodik a nemzetkozi MRTT flotta, mert onnantol vege.