Ami 200-szor annyiba került az adófizetőknek, mintha a világszerte ezrével veszteglő gépek közül egyet béreltek volna...!!!"Ma is a magyar állam saját teherszállító repülőgépe hozta Budapestre a Sinopharm vakcinák újabb szállítmányát..."
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ami 200-szor annyiba került az adófizetőknek, mintha a világszerte ezrével veszteglő gépek közül egyet béreltek volna...!!!"Ma is a magyar állam saját teherszállító repülőgépe hozta Budapestre a Sinopharm vakcinák újabb szállítmányát..."
Nyilván olcsóbb bérelni valamit, mint megvenni...Ami 200-szor annyiba került az adófizetőknek, mintha a világszerte ezrével veszteglő gépek közül egyet béreltek volna...!!!
Csak akkor, ha a nemzetközi MRTT flotta feltöltődése után kezdünk bele a projektbe. Addig, amíg velünk együtt töltődik a piac, addig nincs gond.Na ez lenne a legnagyobb bukta, ebbe penzt olni es utana legolcsobbkent megprobalni eletben maradni vele - de csak addig, amig fel nem toltodik a nemzetkozi MRTT flotta, mert onnantol vege.
Ezrével vesztegelnének az A330-as méretosztályú cargo gépek a világban? Hm... Biztos?Ami 200-szor annyiba került az adófizetőknek, mintha a világszerte ezrével veszteglő gépek közül egyet béreltek volna...!!!
Na most repült el nem rég kelet felé. Biztosan újabb szállítmányért megy
Annál kisebb vagy nagyobb cargogépet - személyzettel - simán bérelhetsz, mert az 1 éve "jósolt" hatalmas áruszállítási láz elmaradt. Olyannyira elmaradt, hogy a csak enyhén növekvő kereslet miatt az elmúlt 12 hónapban alig vettek új teherszállítót. /- Hja kérem, a vakcina könnyebb és kevesebb helyet foglal, mint a lélegeztetőgép./Ezrével vesztegelnének az A330-as méretosztályú cargo gépek a világban? Hm... Biztos?
Mennyibe kerül egy kínai út?
Percről percre: A kabinet járvánnyal kapcsolatos heti döntései a Kormányinfónindex.hu
Ugye nem baj, hogy csak így egyszerűen kifejtem: ez biztosan nem fedi a valóságot!
70ezer eurónál biztosan több.Kb. mennyi lehet a valós költsége egy ilyen útnak?
Ilyet találtam:Kb. mennyi lehet a valós költsége egy ilyen útnak?
Kicsit félrebeszélsz. Eddig azt írtad, ezrével vesztegelnek a bérelhető cargo gépek. Most pedig azt, hogy alig vesznek új teherszállítót.Annál kisebb vagy nagyobb cargogépet - személyzettel - simán bérelhetsz, mert az 1 éve "jósolt" hatalmas áruszállítási láz elmaradt. Olyannyira elmaradt, hogy a csak enyhén növekvő kereslet miatt az elmúlt 12 hónapban alig vettek új teherszállítót. /- Hja kérem, a vakcina könnyebb és kevesebb helyet foglal, mint a lélegeztetőgép./
A topic nevét adó típusra pl. egyáltalán nincs megrendelő. Íme:
"Az európai gyártó elvesztette az utolsó megrendelést is az A330F-re, így az egyetlen, gyárilag áruszállító típusából jó ideig nem készül majd új példány."
A vártnál kisebb mértékben nő az Airbus kibocsátása, lemondták az utolsó A330F rendeléseket
A korábban elemzők által vártnál kisebb mértékben növelik az A320-as család gyártási rátáját, eközben az Airbus elvesztette az utolsó megrendelést is az A330F-re.airportal.hu
Nagyon félrebeszélsz + idézni sem tudsz, íme:Kicsit félrebeszélsz. Eddig azt írtad, ezrével vesztegelnek a bérelhető cargo gépek. Most pedig azt, hogy alig vesznek új teherszállítót.
A kettő nem ugyanaz. Az első nem igaz, a második nem releváns a témát tekintve.
A cargo piac pörög. Elég csak a ferihegyi Cargo City forgalmát megfigyelni.
Mivel a nyugati vakcinákból egyelőre csak csepegtetve kapunk, így azt érthető módon legtöbb esetben közúton is szállítható az európai gyógyszergyárakból. Ez még változhat az év második felében. Kína pedig elég nagy "adagokban" szállít, ezért nem kell 2-3 naponta fordulni.
Nem hiszem, hogy luxus lenne, ha egy tízmilliós országnak van egy bevethető polgári lajstromú cargo gépe, amihez ráadásul rendkívül nyomott áron juthatott hozzá. Pláne, hogy jelenleg még a Honvédség kötelékéből hiányzik ez a képesség.
Persze, másoktól függeni mindig olcsóbb, ezt nem vitatom.
Hát lehet, hogy a szemészetre kell mennem, de én nem látom azt a szót, hogy "cargo"... - Sőt, azt sem látom, hogy freighter vagy teherszállító...!!!Ami 200-szor annyiba került az adófizetőknek, mintha a világszerte ezrével veszteglő gépek közül egyet béreltek volna...!!!
Te dolgozol is ?Nagyon félrebeszélsz + idézni sem tudsz, íme:
Hát lehet, hogy a szemészetre kell mennem, de én nem látom azt a szót, hogy "cargo"... - Sőt, azt sem látom, hogy freighter vagy teherszállító...!!!
Este vagy holnap folytatom, mert most sok a meló...
Az biztos, hogy nálunk, az "nem biztos", hogy nekünk(értünk)!Te dolgozol is ?