Oldal irányban a légcsavar/fenestron kormányoz, de úgy tudtam, hogy a fordulatszámmal játszanak - ma is tanultam valamit...zárójel:
Kézenfekvő a Fenestron lapátok beállítási szögét változtatni ilyen esetben, ha már amúgy is ki van építve a vezérlő-rendszer a kormányzáshoz.
Azt azért csak lehet tudni hogy programoztak, fejlesztettek-e erre valamit - itt valaki beidézett egy cikket, hogy számoltak ezzel.Hülye volna nem hazudni, ha esetleg tényleg kifog a H145-ösön a nagy mordály... Ha fog egyáltalán válaszolni.
Öszintén szólva a MH médiája csinálhatja jobb felvételeket. Pl. a gpá konténerre vagy pilótafülkébe szerelt kamerával egyértelműbben látható lenne mi volt a cél és hová ment a találat.Szerintem az volna a legfaszányosabb cáfolat, ha csinálnának egy gyári lövészetes videót hasonló szögből, ahol egyértelműen látszik, hogy a gépágyúzás alatt nem másznak el a nyomjelzők ennyire.
Vagy "lámpalázasak" a pilóták vagy a vezetés nem érti a PR fontosságát esetleg a videósaikban nincs semmi kreatívitás...