Akkor mi a fenének vettük meg a H145M medevac variánsát !?
MEDEVAC-nak???Akkor mi a fenének vettük meg a H145M medevac variánsát !?
Akkor mi a fenének vettük meg a H145M medevac variánsát !?
Csak időpocsékolás neki válaszolni...Volt kint Kisorosziban mindkét típus, akkor éppen a H225 volt ott. Repülés, tapasztalat kell mindenkinek, gondolom ezért cserélgették a gépeket, személyzetet
Miert nem mind1, hogy 14 vagy 15?
mert 15 több és a gép csak 14-et tud akkor sz@r és megérett a selejtezésre!Miert nem mind1, hogy 14 vagy 15?

Csak azért érdekes, hogy ilyenkor 2 vagy 3 fő a helikopter személyzete, de közben rájöttem hogy ő nincs a képen, mert ő valószínűleg másmilyen ruhában van, azaz 15+1 lenne. És hogy a gyártó által megadott szám az 20 fő becsapódástompító üléseken. De közben arra is rájöttem, hogy semmit nem jelent hogy mennyi embert látunk a képeken, mert lehet hogy csak nincs kihasználva minden hely. A H145M óta van egy kis paranoia, hogy mennyi ember is fér az Airbus helikopterekbe valójában a gyártó adataihoz viszonyítva és hogy az hogy viszonyul a hasznos teherhez és az üzemanyagszinthez.Miert nem mind1, hogy 14 vagy 15?
Ha jól emlékszem, mintha épp te pörögtél volna hónapokig a H145M hasznos terhelésén...mert 15 több és a gép csak 14-et tud akkor sz@r és megérett a selejtezésre!![]()
igen, mert az tényleg kicsi...Ha jól emlékszem, mintha épp te pörögtél volna hónapokig a H145M hasznos terhelésén...


A helikopter személyzete alapértelmezetten 2 doorgunner pilóta és egy "másodpilóta".Csak azért érdekes, hogy ilyenkor 2 vagy 3 fő a helikopter személyzete, de közben rájöttem hogy ő nincs a képen, mert ő valószínűleg másmilyen ruhában van, azaz 15+1 lenne. És hogy a gyártó által megadott szám az 20 fő becsapódástompító üléseken. De közben arra is rájöttem, hogy semmit nem jelent hogy mennyi embert látunk a képeken, mert lehet hogy csak nincs kihasználva minden hely. A H145M óta van egy kis paranoia, hogy mennyi ember is fér az Airbus helikopterekbe valójában a gyártó adataihoz viszonyítva és hogy az hogy viszonyul a hasznos teherhez és az üzemanyagszinthez.
Októbertől a Magyar Honvédség egyik új, Airbus H225M típusú helikoptere váltja le az Európai Unió bosznia-hercegovinai békefenntartó erejénél légi szállítási feladatokat teljesítő Mi-17 típusú helikoptert...
Szalay-Bobrovniczky Kristóf elmondta, hogy az MH Kiss József 86. Helikopterdandár légi járműve szeptember 30-án, hétfőn érkezett meg Szolnokról új szolgálati helyére, a Szarajevó melletti Butmir katonai táborba, ahol taktikai légi szállítási feladatokat hajt végre a következő három hónapban.
![]()
„Új, modern helikopterrel erősítjük az EUFOR-t”
Októbertől a Magyar Honvédség egyik új, Airbus H225M típusú helikoptere váltja le az Európai Unió bosznia-hercegovinai békefenntartó erejénél légi szállítási feladatokat teljesítő Mi-17 típusú helikoptert – jelentette be Szalay-Bobrovniczky Kristóf honvédelmi miniszter.honvedelem.hu
Kevés feleslegesedd dolog lett volna annál, mint EUFOR-ba önvédelmi szenzorokat vinni.![]()
(73, ha jól látom, az önvédelmi szenzorok hiányoznak)
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..