Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Akkor mi a fenének vettük meg a H145M medevac variánsát !?
MEDEVAC-nak???Akkor mi a fenének vettük meg a H145M medevac variánsát !?
Akkor mi a fenének vettük meg a H145M medevac variánsát !?
Csak időpocsékolás neki válaszolni...Volt kint Kisorosziban mindkét típus, akkor éppen a H225 volt ott. Repülés, tapasztalat kell mindenkinek, gondolom ezért cserélgették a gépeket, személyzetet
Miert nem mind1, hogy 14 vagy 15?
mert 15 több és a gép csak 14-et tud akkor sz@r és megérett a selejtezésre!Miert nem mind1, hogy 14 vagy 15?
Csak azért érdekes, hogy ilyenkor 2 vagy 3 fő a helikopter személyzete, de közben rájöttem hogy ő nincs a képen, mert ő valószínűleg másmilyen ruhában van, azaz 15+1 lenne. És hogy a gyártó által megadott szám az 20 fő becsapódástompító üléseken. De közben arra is rájöttem, hogy semmit nem jelent hogy mennyi embert látunk a képeken, mert lehet hogy csak nincs kihasználva minden hely. A H145M óta van egy kis paranoia, hogy mennyi ember is fér az Airbus helikopterekbe valójában a gyártó adataihoz viszonyítva és hogy az hogy viszonyul a hasznos teherhez és az üzemanyagszinthez.Miert nem mind1, hogy 14 vagy 15?
Ha jól emlékszem, mintha épp te pörögtél volna hónapokig a H145M hasznos terhelésén...mert 15 több és a gép csak 14-et tud akkor sz@r és megérett a selejtezésre!
igen, mert az tényleg kicsi...Ha jól emlékszem, mintha épp te pörögtél volna hónapokig a H145M hasznos terhelésén...
A helikopter személyzete alapértelmezetten 2 doorgunner pilóta és egy "másodpilóta".Csak azért érdekes, hogy ilyenkor 2 vagy 3 fő a helikopter személyzete, de közben rájöttem hogy ő nincs a képen, mert ő valószínűleg másmilyen ruhában van, azaz 15+1 lenne. És hogy a gyártó által megadott szám az 20 fő becsapódástompító üléseken. De közben arra is rájöttem, hogy semmit nem jelent hogy mennyi embert látunk a képeken, mert lehet hogy csak nincs kihasználva minden hely. A H145M óta van egy kis paranoia, hogy mennyi ember is fér az Airbus helikopterekbe valójában a gyártó adataihoz viszonyítva és hogy az hogy viszonyul a hasznos teherhez és az üzemanyagszinthez.
Októbertől a Magyar Honvédség egyik új, Airbus H225M típusú helikoptere váltja le az Európai Unió bosznia-hercegovinai békefenntartó erejénél légi szállítási feladatokat teljesítő Mi-17 típusú helikoptert...
Szalay-Bobrovniczky Kristóf elmondta, hogy az MH Kiss József 86. Helikopterdandár légi járműve szeptember 30-án, hétfőn érkezett meg Szolnokról új szolgálati helyére, a Szarajevó melletti Butmir katonai táborba, ahol taktikai légi szállítási feladatokat hajt végre a következő három hónapban.
„Új, modern helikopterrel erősítjük az EUFOR-t”
Októbertől a Magyar Honvédség egyik új, Airbus H225M típusú helikoptere váltja le az Európai Unió bosznia-hercegovinai békefenntartó erejénél légi szállítási feladatokat teljesítő Mi-17 típusú helikoptert – jelentette be Szalay-Bobrovniczky Kristóf honvédelmi miniszter.honvedelem.hu
Kevés feleslegesedd dolog lett volna annál, mint EUFOR-ba önvédelmi szenzorokat vinni.
(73, ha jól látom, az önvédelmi szenzorok hiányoznak)