Pont ez a lényeg.Teljesen felesleges a Kamaz motor bármilyen módon felhozni hiszen orosz. Így nem releváns.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Pont ez a lényeg.Teljesen felesleges a Kamaz motor bármilyen módon felhozni hiszen orosz. Így nem releváns.
Jó esetben jövőben gondolkodnak.Én ara gondoltam, hogy attól sírnák el magukat egy működő egyszerű.megoldás miatt, hogy nem lehet a c2-be bekötni. Mert ez a legfőbb gondolati akadály szerintem minden eszköz esetén, hogy modernitásélmény vásárlásban gondolkodnak.
Ez valami teljesen átfarigcsált btr.Az ajtókat át lehet tervezni.
Itt egy példa, Észak Koreából megnagyobbították, egy darabból van és az ajtó oldalán van a rögzítés, így oldalra nyílik, meg még van egy lépcső is hozzá.
http://www.massimotessitori.altervista.org/armoursite/nkindigenoustanks/m-2010apc/m-2010-8x8.html
Az üléseket is ki kéne cserélni a deszanttérben, mert a padlóra vannak rögzítve, ami nem túl jó a bennülőknek ha a gép aknára fut, hasonló kéne bele mint ami a hiúzban van, már ha belefér.
Ezt biztosan nézegetted már:
http://siva.bgk.uni-obuda.hu/~szakacs/segedanyagok/GEN/BTR80_eroatviteli_rendszer.pdf
mi lesz a belsejében azzal ami a kivágott hosszodban volt?
Én megkérdezném a Rába mérnökeit, ha kidobják az úszó képességet, tudnak-e egy egyszerűbb futóművet csinálni, ami egy új motorral és sebváltóval megépíthető 500e dollár alatt, tetejére a Gidrán tornya, teljes újra vezetékezés, belső átépítése, felújítás, a hegesztések/szerkezet vizsgálata után a jobb állapotú példányokon. Ha ez megáll 1 millió dollár alatt, és évi 50-100 darabot az iparunk fel tud újítani, akkor mehet. Ha nem, a currus fesse újra, Kazahsztánból vegyenek hozzá alkatrészt. És rendeljenek valamit amit 2000 után terveztek. És finn.
Hát tekintve, hogy nem gyártanak platót így érthető...Nagyon sokat vártok a Rábától. Egy platót nem tudnak normálisan összerakni..
Hát tekintve, hogy nem gyártanak platót így érthető...
Azóta már egy új vezetés van amik próbálják rendbetenni a céget...Aham,hát igy érthető.Akkor sosem fog kiderülni hogy mitől hangos a sok szar teherautójuk.
Sziasztok, ki tudtok fejleszteni egy ilyet? Mármint egy futómű/motor-erőátvitel integrációt? Igen/nem.Nagyon sokat vártok a Rábától. Egy platót nem tudnak normálisan összerakni..
És FINN?Ezt biztosan nézegetted már:
http://siva.bgk.uni-obuda.hu/~szakacs/segedanyagok/GEN/BTR80_eroatviteli_rendszer.pdf
mi lesz a belsejében azzal ami a kivágott hosszodban volt?
Én megkérdezném a Rába mérnökeit, ha kidobják az úszó képességet, tudnak-e egy egyszerűbb futóművet csinálni, ami egy új motorral és sebváltóval megépíthető 500e dollár alatt, tetejére a Gidrán tornya, teljes újra vezetékezés, belső átépítése, felújítás, a hegesztések/szerkezet vizsgálata után a jobb állapotú példányokon. Ha ez megáll 1 millió dollár alatt, és évi 50-100 darabot az iparunk fel tud újítani, akkor mehet. Ha nem, a currus fesse újra, Kazahsztánból vegyenek hozzá alkatrészt. És rendeljenek valamit amit 2000 után terveztek. És finn.
Szerinted?Ezt ki kellene számolni hogy ha vízszintesen áll akkor milyen magasan lessz a föld felett.
Tud e vízszintesen állni vagy az van amit te mondasz.
Vagy lejteni fog a vège, ès csak az èr le.
Hogy raksz orosz motort egy új APC-be?És FINN?
Különben ezt azért gondold át!
1M USD? 1,5 től már újat kapsz. Legyen az Patria 6x6, vagy valamelyik török.
Én inkább a határt valahol 3-500.000 USD-ben határoznám meg. A fegyverzet+torony ezen felül értendő.
Az 500e-es felső határ már egy erősen modernizált, akár soros hibrid kialakításra kell érteni.
Megint nem írtad oda, hogy "IRÓNIA", vagy ez most hogy jön ide?Hogy raksz orosz motort egy új APC-be?
Nem kell odaírni. Ha a szellemi fegyvertelenek nem értik, az az ő bajuk nem az enyém. Vagy tényleg komolyan gondolod, hogy a nagyolvasztón kívül másba raknék orosz motort?Megint nem írtad oda, hogy "IRÓNIA", vagy ez most hogy jön ide?
Én fegyverzettel együtt értettem az 1 millió dollárt, az akkor nagyjából ugyan az.És FINN?
Különben ezt azért gondold át!
1M USD? 1,5 től már újat kapsz. Legyen az Patria 6x6, vagy valamelyik török.
Én inkább a határt valahol 3-500.000 USD-ben határoznám meg. A fegyverzet+torony ezen felül értendő.
Az 500e-es felső határ már egy erősen modernizált, akár soros hibrid kialakításra kell érteni.
Tolóajtó?Ezt ki kellene számolni hogy ha vízszintesen áll akkor milyen magasan lessz a föld felett.
Tud e vízszintesen állni vagy az van amit te mondasz.
Vagy lejteni fog a vège, ès csak az èr le.
Sajnos tegnap nem találtam jó képet, mára lett.
Az nagyon sokat segítene....
Még mindig azon rugózik az ellenzők többsége, hogy APC-nek sz@r, holott a javaslatok többsége kiemeli, hogy NEM APC feladatra szánja --elsődlegesen--, hanem olyan feladatokra amikre valószínűleg a BTR-ek hiányában a sokmillió €-s, és kevés mennyiséges új APC-t/IFV-t kellene használni az eredeti feladatkörük helyett,
Példák: logisztika, tüztámogatás, műszaki-javító-ellátó-, drón-operátor-... feladatok.
kiemelt plusz kellene hogy legyen: Területvédelem számára a jelenlegi SEMMI, azaz NULLA helyett, a jelenlegi "csak-látszat" helyett.
-------------------------------------------------------
Akkor most a felső ajtó helyére képzelj egy felfelé ajtó-nyíló elemet, ami az ajtó feletti kapaszkodó helyén kezdődik, az alsó pedig 5-5cm-rel szélesebb!!! +
.
Naszóval az ajtó csak egy pèlda volt.Rúgós zsanérról hallottál már?
De komolyan, a legtöbb dolog 2 perc alatt megoldható. Amiért 11 éve értelmetlenül topogunk BTR ügyben az az elképesztő dilettantizmus, ami az általad feltett kérdésben is kiviláglik.
És ezt nem neked , mint konkrét személynek szánom, hanem úgy az egész HM-et jellemzi.... Önmaguktól évekig agyalnának azon, hogy lehet kinyitni egy nehezebb ajtót.... Ez a szint. LOL.
A kerekek miatt nem megy.Tolóajtó?
Mert az még nem volt.
Nulla helyett persze jobb..
Még mindig azon rugózik az ellenzők többsége, hogy APC-nek sz@r, holott a javaslatok többsége kiemeli, hogy NEM APC feladatra szánja --elsődlegesen--, hanem olyan feladatokra amikre valószínűleg a BTR-ek hiányában a sokmillió €-s, és kevés mennyiséges új APC-t/IFV-t kellene használni az eredeti feladatkörük helyett,
Példák: logisztika, tüztámogatás, műszaki-javító-ellátó-, drón-operátor-... feladatok.
kiemelt plusz kellene hogy legyen: Területvédelem számára a jelenlegi SEMMI, azaz NULLA helyett, a jelenlegi "csak-látszat" helyett.
-------------------------------------------------------
Akkor most a felső ajtó helyére képzelj egy felfelé nyíló ajtó-nyíló elemet, ami az ajtó feletti kapaszkodó helyén kezdődik, az alsó pedig 5-5cm-rel szélesebb!!! +
.