Én ara gondoltam, hogy attól sírnák el magukat egy működő egyszerű.megoldás miatt, hogy nem lehet a c2-be bekötni. Mert ez a legfőbb gondolati akadály szerintem minden eszköz esetén, hogy modernitásélmény vásárlásban gondolkodnak.
Jó esetben jövőben gondolkodnak.

Számomra mindegy volt. Ha valami puritán de működött, az a legjobb.
 
Az ajtókat át lehet tervezni.
Itt egy példa, Észak Koreából megnagyobbították, egy darabból van és az ajtó oldalán van a rögzítés, így oldalra nyílik, meg még van egy lépcső is hozzá.
http://www.massimotessitori.altervista.org/armoursite/nkindigenoustanks/m-2010apc/m-2010-8x8.html
Az üléseket is ki kéne cserélni a deszanttérben, mert a padlóra vannak rögzítve, ami nem túl jó a bennülőknek ha a gép aknára fut, hasonló kéne bele mint ami a hiúzban van, már ha belefér.
Ez valami teljesen átfarigcsált btr.
Mar a páncèltest formája sem az mint az eredetinek
 
  • Tetszik
Reactions: Törölt tag
Ezt biztosan nézegetted már:
http://siva.bgk.uni-obuda.hu/~szakacs/segedanyagok/GEN/BTR80_eroatviteli_rendszer.pdf

mi lesz a belsejében azzal ami a kivágott hosszodban volt?
btr-80%2Bprofile%2Bcross%2Bsection.png


Én megkérdezném a Rába mérnökeit, ha kidobják az úszó képességet, tudnak-e egy egyszerűbb futóművet csinálni, ami egy új motorral és sebváltóval megépíthető 500e dollár alatt, tetejére a Gidrán tornya, teljes újra vezetékezés, belső átépítése, felújítás, a hegesztések/szerkezet vizsgálata után a jobb állapotú példányokon. Ha ez megáll 1 millió dollár alatt, és évi 50-100 darabot az iparunk fel tud újítani, akkor mehet. Ha nem, a currus fesse újra, Kazahsztánból vegyenek hozzá alkatrészt. És rendeljenek valamit amit 2000 után terveztek. És finn.

Nagyon sokat vártok a Rábától. Egy platót nem tudnak normálisan összerakni..
 
  • Tetszik
Reactions: antigonosz
Ezt biztosan nézegetted már:
http://siva.bgk.uni-obuda.hu/~szakacs/segedanyagok/GEN/BTR80_eroatviteli_rendszer.pdf

mi lesz a belsejében azzal ami a kivágott hosszodban volt?
btr-80%2Bprofile%2Bcross%2Bsection.png


Én megkérdezném a Rába mérnökeit, ha kidobják az úszó képességet, tudnak-e egy egyszerűbb futóművet csinálni, ami egy új motorral és sebváltóval megépíthető 500e dollár alatt, tetejére a Gidrán tornya, teljes újra vezetékezés, belső átépítése, felújítás, a hegesztések/szerkezet vizsgálata után a jobb állapotú példányokon. Ha ez megáll 1 millió dollár alatt, és évi 50-100 darabot az iparunk fel tud újítani, akkor mehet. Ha nem, a currus fesse újra, Kazahsztánból vegyenek hozzá alkatrészt. És rendeljenek valamit amit 2000 után terveztek. És finn.
És FINN? :D

Különben ezt azért gondold át!
1M USD? 1,5 től már újat kapsz. Legyen az Patria 6x6, vagy valamelyik török.
Én inkább a határt valahol 3-500.000 USD-ben határoznám meg. A fegyverzet+torony ezen felül értendő.
Az 500e-es felső határ már egy erősen modernizált, akár soros hibrid kialakításra kell érteni.
 
Ezt ki kellene számolni hogy ha vízszintesen áll akkor milyen magasan lessz a föld felett.
Tud e vízszintesen állni vagy az van amit te mondasz.
Vagy lejteni fog a vège, ès csak az èr le.
Szerinted? :rolleyes:
1280px-Btr-80_in_Serbia.jpg

Ne felejtsük el, hogy az ajtón most valaki guggol, ami meg jópár fokkal úgy is lenyomja.
Ha egybe lenne az ajtó, akkor a vége valahol a földön álló ember derekánál lenne... :D
Ha az egész ajtót felfelé akarnád nyitni, akkor bőven a kerekek közé lépnél ki.
Így osztottan elfogadható ez csak. Azon lehet javítani, hogy egy mechanikus nyitást csinálsz a felső részre felfelé. Az alsó részt meg sodronnyal behúzod elektromos motorral (a mostani kézi behúzó helyett).
 
  • Tetszik
Reactions: Ocses
És FINN? :D

Különben ezt azért gondold át!
1M USD? 1,5 től már újat kapsz. Legyen az Patria 6x6, vagy valamelyik török.
Én inkább a határt valahol 3-500.000 USD-ben határoznám meg. A fegyverzet+torony ezen felül értendő.
Az 500e-es felső határ már egy erősen modernizált, akár soros hibrid kialakításra kell érteni.
Hogy raksz orosz motort egy új APC-be?
 
  • Hűha
Reactions: Törölt tag
És FINN? :D

Különben ezt azért gondold át!
1M USD? 1,5 től már újat kapsz. Legyen az Patria 6x6, vagy valamelyik török.
Én inkább a határt valahol 3-500.000 USD-ben határoznám meg. A fegyverzet+torony ezen felül értendő.
Az 500e-es felső határ már egy erősen modernizált, akár soros hibrid kialakításra kell érteni.
Én fegyverzettel együtt értettem az 1 millió dollárt, az akkor nagyjából ugyan az.
 
  • Tetszik
Reactions: Törölt tag
.

Még mindig azon rugózik az ellenzők többsége, hogy APC-nek sz@r, holott a javaslatok többsége kiemeli, hogy NEM APC feladatra szánja --elsődlegesen--, hanem olyan feladatokra amikre valószínűleg a BTR-ek hiányában a sokmillió €-s, és kevés mennyiséges új APC-t/IFV-t kellene használni az eredeti feladatkörük helyett,
Példák: logisztika, tüztámogatás, műszaki-javító-ellátó-, drón-operátor-... feladatok.
kiemelt plusz kellene hogy legyen: Területvédelem számára a jelenlegi SEMMI, azaz NULLA helyett, a jelenlegi "csak-látszat" helyett.

-------------------------------------------------------

Sajnos tegnap nem találtam jó képet, mára lett.
veh-ruskfor-2605la033-124.jpg

veh-ruskfor-2605la033-124.jpg




Akkor most a felső ajtó helyére képzelj egy felfelé nyíló ajtó-nyíló elemet, ami az ajtó feletti kapaszkodó helyén kezdődik, az alsó pedig 5-5cm-rel szélesebb!!! :oops: + :hadonaszos:



.
 
.

Még mindig azon rugózik az ellenzők többsége, hogy APC-nek sz@r, holott a javaslatok többsége kiemeli, hogy NEM APC feladatra szánja --elsődlegesen--, hanem olyan feladatokra amikre valószínűleg a BTR-ek hiányában a sokmillió €-s, és kevés mennyiséges új APC-t/IFV-t kellene használni az eredeti feladatkörük helyett,
Példák: logisztika, tüztámogatás, műszaki-javító-ellátó-, drón-operátor-... feladatok.
kiemelt plusz kellene hogy legyen: Területvédelem számára a jelenlegi SEMMI, azaz NULLA helyett, a jelenlegi "csak-látszat" helyett.

-------------------------------------------------------



Akkor most a felső ajtó helyére képzelj egy felfelé ajtó-nyíló elemet, ami az ajtó feletti kapaszkodó helyén kezdődik, az alsó pedig 5-5cm-rel szélesebb!!! :oops: + :hadonaszos:



.
Az nagyon sokat segítene...
 
  • Tetszik
Reactions: LMzek 2.0
Rúgós zsanérról hallottál már? o_O
De komolyan, a legtöbb dolog 2 perc alatt megoldható. Amiért 11 éve értelmetlenül topogunk BTR ügyben az az elképesztő dilettantizmus, ami az általad feltett kérdésben is kiviláglik.
És ezt nem neked , mint konkrét személynek szánom, hanem úgy az egész HM-et jellemzi.... Önmaguktól évekig agyalnának azon, hogy lehet kinyitni egy nehezebb ajtót.... Ez a szint. LOL.
Naszóval az ajtó csak egy pèlda volt.

A lènyeg, hogy az itt leírtak-motor/váltó/torony/+páncèl/neagyjisten ülèsek/fèk/felfüggesztès stb.

Szóval ezt ki csinálja?
Ja. Mi. Csak akarni kell. :rolleyes:

1,5 ève nem kèpesek 40 kèsz járműbe integrálni különböző eszközöket.
Pedig a program elvileg hány ève megy?

A cz gyárral az elejèn(?) mennyi problèma volt?
Pedig elvileg licencet vettünk meg. Ès a cz is segítet.

Lynx gyár?
Lynx nèmet gyártása?
De vegyük ide az új orosz járműveket is.
Mennyire megy?

Lynxből hány van kèsz?

Gestamen??

Egy hátizsákhoz nekünk mennyi idő kellett. Stb

Itt egy szar jarművet kellene áttervezni kb teljesen!
Amit ti írtok.

Mindenki krisss te lmzek stb.

Melyik gyár?
Melyik harcjármű gyártásban tapasztalt mèrnökgárda?

A kedvenc mondásaim a fórumon az erre mèg lenne pènz/meg az ezt simán meglehet/ja ès csak akarni kell

Persze.
Ki?
Hol?
Mikorra?

8 èvig dolgoztam járműgyártásban.
Ahol volt egy csomó mèrnök.
Próbagyártás.
Így is láttam olyat hogy több száz motorháztetőt kukáztak hónapokon át.
Vagy sárvèdőt több százat csináltunk meg/farigcsáltunk/kalapáltunk/hegesztgettünk hónapokig, mert nem volt jó a mèret.
Ès fogalmuk nem volt a tapasztalt 20 ève a szakmában lèvő mèrnököknek mi a baj.

Sokszor találgatás, próbagyártás hónapokon át.
Ott ahol van kapacitás mindenre.
Ott ahol 6-8 mèrnök áll körbe egy problèmát, ès próbalja megoldani.
Nem. Nem 2 perc alatt oldható meg a legtöbb dolog. Ez a gondolat a Lol.
Csak elmèletben.
A gyakorlat meg nem ezt mutatja.


Mikorra lessz megcsinálva ,nem kókányolva egy jó jármű?
Kiküszöbölve a felmerülő problèma hegyeket.
Amik lesznek.
Letesztelve normálisan?

Azt a pènzt inkább másra kell elkölteni.

Tolóajtó? :rolleyes:
Mert az még nem volt.
A kerekek miatt nem megy.
 
.

Még mindig azon rugózik az ellenzők többsége, hogy APC-nek sz@r, holott a javaslatok többsége kiemeli, hogy NEM APC feladatra szánja --elsődlegesen--, hanem olyan feladatokra amikre valószínűleg a BTR-ek hiányában a sokmillió €-s, és kevés mennyiséges új APC-t/IFV-t kellene használni az eredeti feladatkörük helyett,
Példák: logisztika, tüztámogatás, műszaki-javító-ellátó-, drón-operátor-... feladatok.
kiemelt plusz kellene hogy legyen: Területvédelem számára a jelenlegi SEMMI, azaz NULLA helyett, a jelenlegi "csak-látszat" helyett.

-------------------------------------------------------



veh-ruskfor-2605la033-124.jpg




Akkor most a felső ajtó helyére képzelj egy felfelé nyíló ajtó-nyíló elemet, ami az ajtó feletti kapaszkodó helyén kezdődik, az alsó pedig 5-5cm-rel szélesebb!!! :oops: + :hadonaszos:



.
Nulla helyett persze jobb.

Nem Apc ifv már lett fejlesztve a honvèdsègnek

Nem nagy sikerrel.