Poénból lehetne BMW Motorsport részlegünk is.
Viszonylag egyszerűen ki lehetne deríteni a dolgot.
Fogunk két agyon használt, de hasonló állapotban lévő vázat.
Majd mind két kiépítéssel (Cummins+Alison vs. BMW+ZF) megcsinálunk 1-1 prototípust.
Kivisszük nyáron 40 fok melegben őket autókázni, megmásszuk a kékest, átússzuk a tiszát, majd megnézzünk melyik, hogyan bírta.
Aztán kiszámolunk két dolgot:
1. Melyik kiépítés mibe kerül és mennyi üzemeltetni?
2. Melyik kiépítés milyen egyéb módosításokhoz alkalmas?
Ez egy HM szintjén se lenne sok pénz. És ha sikerülne ebbe belevonna valamilyen civil tereprally vagy rally műhelyt miközben párhuzamosan bevonnánk egyetemeket is pl. egy össztöndíj keretében azzal nagyon sokat lehetne tanulni a jövő generációnak is.
Aztán lehetne vinni HM-s kiállításokra a protókat, egyetemekre, nyíltnapokra stb...
Ezeknek van promóciós és presztízs értéke is. Szerintem.