T
Törölt tag
Guest
Igazság szerint a terhelés szemponjából egyedüli komoly probléma a hűtés kérdése, és annak méretezése (jelenleg a BTR-é tudtommal alul van méretezve).Kivisszük nyáron 40 fok melegben őket autókázni, megmásszuk a kékest, átússzuk a tiszát, majd megnézzünk melyik, hogyan bírta.
Az meg szerintem a motorcserével együtt gyakorlatilag bárhogy megoldható. Akkora a motortérben a hely, hogy oda akkora hűtőt (víz és olajhűtőket) pakolsz bele, amekkorát nem szégyelsz.
Ha a soros motor kerül bele, akkor valószínűleg a keresztbe fordított fő hűtőt egyszerűen be kell fordítani a motor egyik oldalára (a soros motor hosszabb lesz, mint a V6, de jóval keskenyebb), míg a másik oldalra mehet a többi segédberendezés.
Különben emlékeim szerint az üzemanyag tartály is a motortérben van.