Tizen+ alkalommal mondta, hogy poénnak szánta, az ordító szakmaitlanság és undorító visszásságok kifigurázására, amivel megcsúfolják a Zrínyi-t! ... ha jól értettem a szándékát, amivel egyetértek!
+ "Ütött" is poén!
Neganan és dudin kívül kb. mindenki megértette.
De mondjuk az én hibám, 1.2 TFSI benzines Golf motort kellet volna írnom és akkor jobban leesik a tantusz.
Szerintem mindenhol jeleztem, hogy hol vettem poénosra a figurát, és hol vettem komolyan.
De amúgy annyiban Negannek is igaza van, hogy kicsit önálló életre kelt a német sportdízeles BTR koncepció.
És unalmamban addig számolgattam meg nézegettem a különböző beszállító cégeket, hogy egyébként meg lehetne csinálni.
Pl. találtam egy céget ami nehéz gépekhez gyárt önzáró difiket Meg ott van ugye a Knorr-Bremse, akiknek soroksáron is van gyáruk (emlékeim szerint vasúti) ők pl. komplett légfékrendszereket gyártanak.
Kb. ugyan úgy soroksáron a Truck Shopban minden egyéb (lámpa, aksi, generátor stb...) beszerezhető civil piacról fillérekért.
Műanyagosokat még én is ismerek, az üvegszálas lökhárító készítése, meg a kevlározás nem igazán térnek el egymástól technikailag.
Vannak dakaros tereprally csapataink, meg műhelyek, akik értenek a megfelelő kiépítéshez is.
Valójában arra jutottam, hogy egy normális projektcégben összefogva (ahol mondjuk én vagyok a vezető
) valójában 1-2 év alatt majdhogynem bármilyen BTR modernizációt meg tudnánk csinálni, túlnyomó részt made in hungary.
A lila színű, alufelnis, ültetett BMW motoros Pimp My BTR-től, a Cummins+Alisonos IFV-ig bezárólag.
(Ezek után ragaszkodnék legalább 1 ilyen BTR megépítéséhez!!!)