Azt mondtátok ne legyen szabdalva az eleje a gépnek, megpróbálkoztam így is valamit összehozni.
Most csak a motor elhelyezése s hajtás volna fontos. A 8V vagy 10V-s motor után egy hidraulikus hajtás lenne beépítve! Innentől kezdve a váltót egy hidraulikus motor hajtaná! Így a motor már elférne talán az orrban! Mivel az orrész nem lesz alakítva így szerintem emelkedik a motor magassága! (Nem lehet annyira letenni). Ám ha az ablakot megfelezzük akkor egy törökös ablakot kapunk s a motor is elfér!
A váltó a sofőr mellet, alatt közvetlen, majd az osztásház!
A hátsórészt teljesen kilehetne takarítani! Rudazatok tömkelege szünne meg, ami a rengeteg meghibásodás forrása volt! Meglehetne oldani a hátsó deszantot is.
Szerintem azon a helyen amit kinéztél egy személygépkocsi motorja se férne el.
A méretarányok valószínűleg nem jók.
És így néz ki valósan belülről egy BTR:
Szerintem jól látszik, hogy mi a probléma. Gyakorlatilag csak oda tudnál motort tenni ahol a vezető ül, és azt is hosszában, mert az első kerekek kormányzottak, így szűk bent a hely.
Jól látszik, hogy ahova te motort tennél ott valójában nincs hely.