A mai modern ATGM világában nincs nagy jelentősége annak, hogy mekkora az IFV/APC
		
		
	 
Szia!
 - Ebben igazad is van ha gyalogsági ATGM-ről beszélünk. 
	
		
	
	
		
		
			viszont katonaként utaztam BTR-ben és BMP-ben is és egy borzalom a szűk desszanttér. és szerintem nagyon nem mindegy a lövészek közérzete szempontjából, hogy mennyire "töri össze" őket az IFV/APC, nem kielégítő védelem mellett.
		
		
	 
 - Ezzel tisztában is vagyok! Én is olyan helyen dolgoztam ahol egy fülkében egész nap rázkódtam 12órát. S légkondi sem volt nyáron. Tudom mennyire töri őket össze! Inkább az alacsony deszantér s a szűk hely a probléma! A 45-ös cipőjének nincs hely, - egyetértek az illetővel! -  Igen, elég furcsán van kialakítva a BMP belseje, a BTR-ről ne is beszéljünk. Természetesen az orosz mérnökök nem igen foglalkoznak az ergonómiai problémákkal, szereti nem szereti nem kap mást stílus! Ez van s oszt be. Könnyű legyen gyártani sorozatba, jó sokat! Ez lebeg a szemük előtt.
 
 - Természetesen szükség volna a BMP-nek is egy rácfelvarrásra, ám ez kevesebbe kerülne mint a BTR-é! S még 10 évig használható volna! Addig egy kicsit összeszednénk magunkat a csapatszállító cseréhez! Mivel még nagyon nagy szükség volna Leopárd 2-esekre! 
 - Szerinted ez a 44db Leopárd-2 elég az ország védelmére? 
 - Szerintem ez a fő probléma hogy elvagyunk maradva harckocsi vásárlásból! 
Képzeld el ha mondjuk lenne vagy 300db Leopárd-2-k, -"kifizetve"- mennyivel nyugodtabban aludnék!
Akkor lehetne beszélgetni a csapatszállító cseréjéről, s én volnék az első aki mondanám hogy csak új tipus jöhet számításba! 
Ám nincs mivel védekezni! Ez a legnagyobb baj! Látod Ukrajnába mi a helyzet! Már csúzlival is lőnének ha hatásos volna! Emberileg sajnálom őket!
 - Mi is ebben a cipőben járnánk! Esetleg mezítláb? Ezért nincs csapatszállítókról semmi hír. 
- S kiírjuk a határra hogy holnap támadjatok! Ennyi!
Van 500db BTR: Valamilyen gumikerekes tanknak tervezték a sivatagba! 2 főnek+sofőr megfelelő! Csapatszállítónak olyan amilyen, szar de gurul. Ha viszont nem rakjuk rendbe akkor ez sem lesz! S a fiúk is csak káromkodnak mint a kocsis még 10-15 évig! Érted! 
S ők is elmennek!
 - Én azt nem értem hogy a sereg vezetése, vagy ki alá tartozik ez a Gödöllői CURRUS ZRT, miért nem tudják rendbe tenni -( 
a munkahelyi gondolkodást, 
morált)- ahogy olvasom! A mai világban csak akkor van üzlet, meló ha minőségi munkát végzel. Sőt feltakarítasz magad után! Nincs meló, jó van az úgy gondolkodási stílusban! 
S kereset sincs akkor!
 - Miért nem lehet összekapcsolni a céget a BP-i műszak egyetemekkel, főiskolákkal, középiskolás tanuló szerelőkkel. 
 - Ha már az állam fizeti közpénzből a szerelőket! 
Az egyetemisták: Tervező mérnöki szakon feladatokat adni, vagy csoportokban. 
Az lenne a lényeg hogy felkészüljenek a való élet problémáira, megoldási lehetőségeire, magára az életre! 
 - Egyetemeket, főiskolákat összekapcsolni, ismerjék egymást, dolgozzanak együtt egy probléma megoldáson! Számítógép, szoftverfejlesztés szakok! Stb...stb...! Össze kell hozni a leendő mérnökeinket ismerjék meg egymást tudjanak kommunikálni problémákon, megoldásokon!
 - Középiskolák: Tanulók gyakorlati időt tudnának szerezni. Járműszerelő, Villamossági szerelő, diagnosztika, s egyéb szakokon! Mire végez lesz gyakorlati ideje is az a 3év mindenkinek! 
 - Fel kellene tuningolni ezt a CURRUS-t. Nem anyagilag! Szellemileg, majd ők a megrendelésekből azután tudják majd finanszírozni magukat! Adókedvezmény iskolatámogatás miatt stb. Iskolák is jövedelemhez jutnának, szellemi értéket adnának el az üzemnek!
Később az egyetemek a fejlesztésekbe is beléphetnének! Végzős hallgatok léphetnének a munka frontjára. A vállalatnak lenne válogatási lehetősége a mérnökök között. A középiskolások dolgozhatnának tovább a cégnél. 
 - Szóval ilyesmikre gondoltam a felfuttatáskor! Ha most nem lépünk szarba maradunk!
Nem csak szidni kell a kormányt, hanem segíteni is a munkáját! Ha mással nem is ötletekkel! 
Itt megtudjuk vitatni a gondolatokat, ha nem jó, passz mehetünk tovább, s nincs gond.
Bocsáss meg kicsit hosszúra sikerült a válasz, de nagyon nyomta a begyemet! Annyi a táti szájú tedd ki had hűljön ember! - Meg kell venni! - 
(Ám azt nem mondja senki hogy miből!) 
- 
Meg azt se mondja hozzá, mennyi az adósságunk! 
Ilyen gondolkodással veszítette el sok ember a saját házát! S valaki jól járt vele! 
Természetesen nem csak a CURRUS-al lehetne ezt véghezvinni, más cégekkel is! Minden megyeszékhelyen van valamilyen egyetem, főiskola!