Mivel HTKA-s Barkács-szakkörünk kedveli az alkotó krítikát és költséghatékonyságot, ezért MPP-s döntéshozó fönökeidnek segítünk, és spórolunk kb. 1millia €-t:
Mi a f@xnak is az a Cummings motor, mikor az
eredeti is tud közel ennyit: még bolgár VSz-szövijeink felhúzták 320-350LE-re ezt a motort 10-20(+) éve,
az akkori technikai hátérrrel és mentalitással! Nekünk ez sikerülhet vajon 2024-ben?
Ha kap APC-t --
és ugye kap!--, akkor az további pár-tíz LE-t levesz a motor terheléséből és nagyobb sérülés-/hibatürést ad is! Sokat!
Minek is az a másik váltó??? Ha a T-72-re sok-tíz éve készült automata(robot) váltó Itthon, akkor ezt a gépenkénti sokmilliót is megkellene harmadolni, és egy ilyen megoldással még azt a harmadot is Itthon tartani!
Háááát, IGEN,
DOLGOZNI kell majd vele, és úgy tippelem a Szíjj-tipusú menedzsment egy ilyen programot nem tud sikerre vinni, ahogy már láttuk!
Jut eszembe a végére alig álcázott íróniával: a futómű modernizálásra nem leszünk képesek, hiszen ilyen súlykategóriás civil gyártónk, technikai hátterünk --aki ezt el tudná végezni-- ugye nincsen!
Ezért a Gidrán felfüggesztésre, és gumira történő csere számunkra lehetelen, hiába javasolta itt a HTKA-n valaki már többször, több hónapja, úgy érzem, hogy ez meghaladja majd a hazai (politikai) képességet.
.