Miert akarod 3 tengelyesre átalakítani?A Cummins helyett a GM Duramax L5P-javaslom.
Tömeg és hossz alapján a legjobb (a hossz azért fontos, hogy 3 tengelyessé tudjuk átalakítani a BTR-t). Váltónak pedig az Allison 10L1000-t, ha már úgyis itt gyártjuk és amúgy is egy egységben kínálják a Duramax-szal.
Teljesítmény (LE) Nyomaték (Nm)Tömeg
(kg) Hossz Szélesség MagasságKamaz 260 785835 1160 mm 900 mm 1100 mmCummins 6.7L 420 1458485 1059 mm 726 mm 960 mmFord PowerStroke 6.7L 500 1626499 1128 mm 846 mm 856 mmGM Duramax L5P 6.6L 470 1322379 762 mm 762 mm 813 mm
A realitás az, hogy a kutya se tudja mi lesz a piacon akkor amikor nekünk aktuálissá válik a piackutatás.És? Szerinted az a realitás, hogy idők végezetéig velünk maradnak a BTR-ek?
Előbb-utóbb lesz váltótípusa, mert kirohadnak BTR-ek és amúgy is közel nulla harcértékül van.
Szerintem török vagy finn "sokkerekes" lesz a váltótípus - 5 év múlva vagy 10 év múlva, az majd kiderül.