Egyértelműbben nem biztos, hogy le tudnám írni a mondanivalómat... Azt hiszem, hogy újra el kéne olvasnod, amiket írtam, mert olyasmikre „válaszoltál”, amit nem is állítottam.
Talán csak ennyit: Nem állítottam, hogy mindent meg kéne menteni... azt írtam, hogy nem egyben kéne kibaszarintani, vagy szétlőni mindent hanem kibányászni belőle, amit csak lehet, illetve, ami különleges, azt meg kéne tartani és nem elpusztítani. Lásd a videóban szereplő vegyi mentesítő.
De pl az öntvényt tartalmazó fődarabok, váltók, csörlő, futómű alkatrészek, difik, fülke, műszerek, komplett műszerfal, üvegek stb, stb... ezek mind kurrens cikkek, amik tovább élhetnének más járművekben (minimális ráfordítással, mert gondolom egyértelmű, hogy például egy motorsátor legyártása a nyers lemezből kicsivel drágább dolog, mintha egy levettet kell kilakatolni)...
A bokorugrónak meg gyakorlatilag mindegy, hogy van-e rajta fülke, mikor rálő ezzel a vacakkal...
Az meg, hogy mennyit kell a talpraállításra költeni, az legyen az újdonsült boldog tulajdonos / megmentő gondja...
Még talán annyit, hogy ha gombokért akarsz tízesével venni dolgokat, nos ahhoz benne kell lenned bizonyos (érdekelt / haveri) körben.
Halandóként Te nem veszel árverésen két-háromszázezerért (vagy még olcsóbban) egy db M-zárolt platóst, de drágábban se... (ha ez a koncepció életképes lenne, akkor nekem is lenne már vagy három, ha nem több.
)
Ha esetleg tudsz gombokért Csepelt, meg hajót (de tényleg gombokért), akkor vevő vagyok rá látatlanban is.