Itt azért nem teljes V-ről beszélünk.A tető lejjeb vitelébe. Mivel a v alak miatt magas a gép és ad egy limitet a beltér méretének.
![rheinmetall-in-unterluess.jpg](https://media.gettyimages.com/id/1258636002/photo/rheinmetall-in-unterluess.jpg?s=2048x2048&w=gi&k=20&c=cuQShWUrb4y_2joiJQiRTtRCRLn1VhD0GF3L8vTcNsc=)
![rheinmetall-in-unterluess.jpg](https://media.gettyimages.com/id/1258636024/photo/rheinmetall-in-unterluess.jpg?s=2048x2048&w=gi&k=20&c=C4vrtG3sBHZAu14xRYuUAuviZxXXwFqsxDm5xqzs3bU=)
Itt a munkás térdepel a vezető állásban:
![rheinmetall-in-unterluess.jpg](https://media.gettyimages.com/id/1258635940/photo/rheinmetall-in-unterluess.jpg?s=2048x2048&w=gi&k=20&c=bYKrcp7ySlSV40dUtffRizumQRMX9n9y6t04sqfT8E0=)
Szóval szerintem maga a sofőr nem befolyásol semmit.
Magában a motortérben van némi lauf:
![Panzerung-Lynx-Wanne-1-1-1024x576.jpg](https://below-the-turret-ring.com/wp-content/uploads/2021/09/Panzerung-Lynx-Wanne-1-1-1024x576.jpg)
De én abban is látnék rációt, ha a homlokfalnak lenne egy kicsit kisebb szöge (ezzel azonos vastagség mellett nőne a védelem is). Ezzel nőne a motortér mérete, és könyebben szét lehetne húzni a motor (és a váltó) berendezéseit. Sőt maga a kihajtás is előbbre kerülhetne.
Ha egy picit feljebb vinnék a törést a homlokfal alján, akkor sokkal több hely lenne:
![rheinmetall-in-unterluess.jpg](https://media.gettyimages.com/id/1258635394/photo/rheinmetall-in-unterluess.jpg?s=2048x2048&w=gi&k=20&c=7cDEIL613kK5Cd2apfK0Ilc1wUeKLyw5sTzSxy3Dhuc=)
Szerintem a kialakításnál elsősorban a magas belmagasság volt a fő szempont, meg az, hogy minél kompaktabb legyen a motor, hogy a deszanttér minél tágasabb legyen. Ha ezek már nem szempontok, akkor lehetne szerintem ebből harckocsi teknőt is rittyenteni - minimális módosítássa.