Itt azért nem teljes V-ről beszélünk.A tető lejjeb vitelébe. Mivel a v alak miatt magas a gép és ad egy limitet a beltér méretének.
Itt a munkás térdepel a vezető állásban:
Szóval szerintem maga a sofőr nem befolyásol semmit.
Magában a motortérben van némi lauf:
De én abban is látnék rációt, ha a homlokfalnak lenne egy kicsit kisebb szöge (ezzel azonos vastagség mellett nőne a védelem is). Ezzel nőne a motortér mérete, és könyebben szét lehetne húzni a motor (és a váltó) berendezéseit. Sőt maga a kihajtás is előbbre kerülhetne.
Ha egy picit feljebb vinnék a törést a homlokfal alján, akkor sokkal több hely lenne:
Szerintem a kialakításnál elsősorban a magas belmagasság volt a fő szempont, meg az, hogy minél kompaktabb legyen a motor, hogy a deszanttér minél tágasabb legyen. Ha ezek már nem szempontok, akkor lehetne szerintem ebből harckocsi teknőt is rittyenteni - minimális módosítássa.