[HUN] Harckocsibeszerzés

Szóval inkàbb a fiktív legyen. Tuti jobb. :D Csak àt kell alakítani hozzà az alvàzat, tetôlemezt, pàncélelemeket tervezni bele vagy rà, aztàn szóva jöhet amit eddig valahogy elfelejtettünk, mennyi is lenne a méret és tömeg, ha pàncélbetétekhez alakítjuk ki, illetve mennyi lenne ha ràtétpàncélban gondolkodtok, hiszen azt csak ràcsapjuk kívülre a csakazértis àbràndban és màris fel lehet emelni az eddig lesüllyesztett toronykoncepciót. :D Majd mindez megvan ,akkor alakítsuk àt, hogy beleférjen egy màsik motor, mert ez alighanem kevéssé lesz elegendô hozzà. :D
Miért az ausztrálok nem megcsinálták a jelentős átalakítást a CSV-vel? Már kész van.
Egy még csak készülő platformon. Hamarabb lett kész, mint maga az IFV verzió.
Alapvetően én az egészet arra írtam, hogy mindenki azon hisztizett, hogy nem lehet az IFV alvázból harckocsialvázat kialakítani.
Ha meg a toronyból kihagyod a személyzetet, és a testben kapnak helyet, akkor meg a torony páncélzatán is spórolhatsz!
 
Konkrétan a páncél elhelyezésre gondtam, mivel az jelenleg is kìvülre megy.

Ha meg tényleg hülye és nem játsza akkó mindegy is.

Mielőtt élből lehülyézel megint, nézd már meg a Merkavás képet amit beraktam, meg amit írtam.
Értem én, hogy kívülre megy egy blokk, mint a CV90-en, de a méretét megkötik az egyéb geometriai szabályok.
A súlyát szintén. Nem rakhattok oda egy 30 centis urán tömböt :D
Innentől kezdve meg áll amit mondtam. Ez az alváz nem való arra amire a Lynx 120-at használni akarják.
Gyengébb, mint a Merkava III-as/4-es, ami amúgy létezik.
 
Nem is értem, mit vergődünk (vergődik a RM) ezzel a Lynx120-szal.
“Páncélvadász”? Arra sokkal megfelelőbb lenne egy akármilyen 4x4-gyel mozgó ATGM csapat. Ez a 120as csak arra lenne jó, hogy gyorsan elfüstöljünk sokmillió eurót. Normális védettsége nincs, a mozgékonysága várhatóan a Lynxnél rosszabb, felmerül a kérdés, hogy mire lenne akkor ez jó?
Àllandó gyalogsàgtàmogató eszköznek.
 
Miért az ausztrálok nem megcsinálták a jelentős átalakítást a CSV-vel? Már kész van.
Egy még csak készülő platformon. Hamarabb lett kész, mint maga az IFV verzió.
Alapvetően én az egészet arra írtam, hogy mindenki azon hisztizett, hogy nem lehet az IFV alvázból harckocsialvázat kialakítani.
Ha meg a toronyból kihagyod a személyzetet, és a testben kapnak helyet, akkor meg a torony páncélzatán is spórolhatsz!
Teherautót csinàlni belôle kicsivel egyszerûbbnek tûnik, mint harckocsit.
 
De a motorháztető meg vékonyabb! Az a vastag rész nem lehet, hogy valami kereszttartó?

Az osztómű teteje van nyitva ami vékonyabb, mert ha vastagabb lenne nem férne be az osztómű(váltó)
A motor felett a Merkava IV-esen annak az elemnek a relatív vastagsága 650 mm!
Nem tömör acél, hanem reaktív elem, de akkor is vastag. Minden ilyen vastag a Merkaván.
A Lynx ugyan ilyen eleme kb. 5 centi vastag, az van megdöntve. Lehet kb. 150 mm a relatív vastagsága.
 
Ha az anyagvastagság akkor 300 tonna lenne....

Nem tömör az anyag.

SLERA.thumb.jpg.867ae67be728e8821b25b96270c7603f.jpg


A toronypáncélon is megnézhető az anyagvastagság...
A pirosan bekarikázott feliraton az áll (elvileg) , hogy robbanás veszély. Reaktív páncélos a tank.
 
Te nem látsz a szemedtől? Mindkét betett képen a torony talpa alacsonyabban van, mint a powerpack teteje...
Toronytalp az a resz,ami a látható toronyszerkezet alja.Te a toronygyururol beszelsz,amit besulyesztettek a testbe.
A motor magassaga altalaban az a tényező,am meghatarozza a lehetseges legkisebb magassagot.Lynxben egy soros,hosszuloketu álló munkagepmotor van.Mivel amugy is egy deszantter van mogotte,gondoltak nem számít,es IFVkent nem is probléma.De hk atalakitasnal behatarolja,hogy mennyivel csökkenthető a testmagassag.
Még1x.Ha használható tankot akarsz belőle fabrikalni,akkor teljesen ujra kell tervezni az egészet.Es akkor mar csak neveben lesz Lynx,de valojaban NULLA lesz a rendszerazonossag.
Az egy uj jargany lenne.
Mert belefér a bmp-3 majdnem.

Meg még mindig kívülre mennek a kompozit páncélelemek.
Kulonben a Merkava III és IV alappancelja sem valami hu de eros,a külső modulpancélzat adja a védettség javát.
 
Toronytalp az a resz,ami a látható toronyszerkezet alja.Te a toronygyururol beszelsz,amit besulyesztettek a testbe.
A toronytalp a toronygyűrűben végződik, tehát gyakorlatilag azonos szintről beszélünk. De minkettő a normál tető szintjénél lejjebb van.