[HUN] Harckocsibeszerzés

A tető lejjeb vitelébe. Mivel a v alak miatt magas a gép és ad egy limitet a beltér méretének.
Itt azért nem teljes V-ről beszélünk.
rheinmetall-in-unterluess.jpg

rheinmetall-in-unterluess.jpg

Itt a munkás térdepel a vezető állásban:
rheinmetall-in-unterluess.jpg

Szóval szerintem maga a sofőr nem befolyásol semmit.
Magában a motortérben van némi lauf:
Panzerung-Lynx-Wanne-1-1-1024x576.jpg

De én abban is látnék rációt, ha a homlokfalnak lenne egy kicsit kisebb szöge (ezzel azonos vastagség mellett nőne a védelem is). Ezzel nőne a motortér mérete, és könyebben szét lehetne húzni a motor (és a váltó) berendezéseit. Sőt maga a kihajtás is előbbre kerülhetne.
Ha egy picit feljebb vinnék a törést a homlokfal alján, akkor sokkal több hely lenne:
rheinmetall-in-unterluess.jpg

Szerintem a kialakításnál elsősorban a magas belmagasság volt a fő szempont, meg az, hogy minél kompaktabb legyen a motor, hogy a deszanttér minél tágasabb legyen. Ha ezek már nem szempontok, akkor lehetne szerintem ebből harckocsi teknőt is rittyenteni - minimális módosítássa.
 
Itt azért nem teljes V-ről beszélünk.
rheinmetall-in-unterluess.jpg

rheinmetall-in-unterluess.jpg

Itt a munkás térdepel a vezető állásban:
rheinmetall-in-unterluess.jpg

Szóval szerintem maga a sofőr nem befolyásol semmit.
Magában a motortérben van némi lauf:
Panzerung-Lynx-Wanne-1-1-1024x576.jpg

De én abban is látnék rációt, ha a homlokfalnak lenne egy kicsit kisebb szöge (ezzel azonos vastagség mellett nőne a védelem is). Ezzel nőne a motortér mérete, és könyebben szét lehetne húzni a motor (és a váltó) berendezéseit. Sőt maga a kihajtás is előbbre kerülhetne.
Ha egy picit feljebb vinnék a törést a homlokfal alján, akkor sokkal több hely lenne:
rheinmetall-in-unterluess.jpg

Szerintem a kialakításnál elsősorban a magas belmagasság volt a fő szempont, meg az, hogy minél kompaktabb legyen a motor, hogy a deszanttér minél tágasabb legyen. Ha ezek már nem szempontok, akkor lehetne szerintem ebből harckocsi teknőt is rittyenteni - minimális módosítássa.

Amúgy nagyon jól látszik a teknő elején és a motortéren, hogy itt nincs komolyabb páncélzatnak hely.
Ez tényleg csak gépágyúk ellen védett.
 
Amúgy kicsit röhejes, hogy egyesek nem akarnak Merkavát venni, de Merkavásítot Lynx 120 az bezzeg kellene XD
Miközben minden téren szarabb, mint egy Merkava III-as, nem hogy a IV-es :D
Én ezt komolyan nem értem. o_O
Egy kicsit röhejes, hogy megint úgy minősítesz egy fiktív (!!!) járművet, hogy semmit nem tudsz róla, de legalább BIZTOSAN szarabb, mint a Merkava.
Háát öcsém.... :D
Na az ilyen prekoncepciós viselkedésedtől néz ki úgy az összes harckocsi topic, ahogy...
 
Amúgy nagyon jól látszik a teknő elején és a motortéren, hogy itt nincs komolyabb páncélzatnak hely.
Ez tényleg csak gépágyúk ellen védett.
Mi a rossebér ilyen nehéz ez a dög mikor páncél alig van rajta?
A zorosz bmp3 orrpáncélja is megfogja a 30mm es gépágyúlőszert, igaz oldalról csak a 12.7-es kaliber ellen véd, de a tömege csak 20 tonna, pótpáncéllal 22.
 
Mi a rossebér ilyen nehéz ez a dög mikor páncél alig van rajta?
A zorosz bmp3 orrpáncélja is megfogja a 30mm es gépágyúlőszert, igaz oldalról csak a 12.7-es kaliber ellen véd, de a tömege csak 20 tonna, pótpáncéllal 22.
Mert belefér a bmp-3 majdnem.

Meg még mindig kívülre mennek a kompozit páncélelemek.
 
Egy kicsit röhejes, hogy megint úgy minősítesz egy fiktív (!!!) járművet, hogy semmit nem tudsz róla, de legalább BIZTOSAN szarabb, mint a Merkava.
Háát öcsém.... :D
Na az ilyen prekoncepciós viselkedésedtől néz ki úgy az összes harckocsi topic, ahogy...


Ez fel sem merül benne! Hiszen NÉMET!!! Akkor csak fos lehet!
Szóval inkàbb a fiktív legyen. Tuti jobb. :D Csak àt kell alakítani hozzà az alvàzat, tetôlemezt, pàncélelemeket tervezni bele vagy rà, aztàn szóva jöhet amit eddig valahogy elfelejtettünk, mennyi is lenne a méret és tömeg, ha pàncélbetétekhez alakítjuk ki, illetve mennyi lenne ha ràtétpàncélban gondolkodtok, hiszen azt csak ràcsapjuk kívülre a csakazértis àbràndban és màris fel lehet emelni az eddig lesüllyesztett toronykoncepciót. :D Majd mindez megvan ,akkor alakítsuk àt, hogy beleférjen egy màsik motor, mert ez alighanem kevéssé lesz elegendô hozzà. :D

Na ezzel szemben van a Merjava, csak úgy létezve. Tutira csak indulatból gondolta @fip7 ez esetben, hogy a létezô minden bizonnyal jobb abból fakadóan, hogy nem kettô hàborúval ezutànra lenne készen.
 
Szóval inkàbb a fiktív legyen. Tuti jobb. :D Csak àt kell alakítani hozzà az alvàzat, tetôlemezt, pàncélelemeket tervezni bele vagy rà, aztàn szóva jöhet amit eddig valahogy elfelejtettünk, mennyi is lenne a méret és tömeg, ha pàncélbetétekhez alakítjuk ki, illetve mennyi lenne ha ràtétpàncélban gondolkodtok, hiszen azt csak ràcsapjuk kívülre a csakazértis àbràndban és màris fel lehet emelni az eddig lesüllyesztett toronykoncepciót. :D Majd mindez megvan ,akkor alakítsuk àt, hogy beleférjen egy màsik motor, mert ez alighanem kevéssé lesz elegendô hozzà. :D

Na ezzel szemben van a Merjava, csak úgy létezve. Tutira csak indulatból gondolta @fip7 ez esetben, hogy a létezô minden bizonnyal jobb abból fakadóan, hogy nem kettô hàborúval ezutànra lenne készen.
Én csak arra gondoltam, hogy megin direkt játsza a hülyét mert német technikáról beszélünk.

Nem tartom megérősnek a lynx120-at semmiképpen. Meg más se.
 
Konkrétan a páncél elhelyezésre gondtam, mivel az jelenleg is kìvülre megy.

Ha meg tényleg hülye és nem játsza akkó mindegy is.
De nem hülye. Ha ezzel vagy ekörüli dôléssel marad a test, le van süllyesztve egy perem mögött a torony és erre még kívülrôl hk szintû ràtétpàncél kerülne fronton, akkor van egy hasznàlhatatlan gépünk, vagy ha elnyújtjàtok a törzset, akkor egy hatalmas, tehàt mindenhol màshol még kevésbé pàncélozott dinoszaurusz.
 
Na mindegy én sem tartom megfelelőnek a lynx120-at. A panthert még annyira se. Meseautó mindkettő.

A lynx 120 egyetlen előnye a logisztika meg a kiképzés lenne, aztán kifújtunk.

Csak azért a tárgyi tévedéseket igazítom helyre amit kitermeltek itt veszekedés közben mielőtt valaki elhiszi...
 
Konkrétan a páncél elhelyezésre gondtam, mivel az jelenleg is kìvülre megy.

Ha meg tényleg hülye és nem játsza akkó mindegy is.
Tûzerôben Merkava Mk. III megfelelô lôszerrel nincs elmaradva, pàncélzatban a kialakítàs màr megtörtént, van. Az elektronikus rendszerek integràciója kész, az APS-hez is. Megfelelô a teljesítménye. Nem kell hozzà éveket elbaszni.
 
Na mindegy én sem tartom megfelelőnek a lynx120-at. A panthert még annyira se. Meseautó mindkettő.

A lynx 120 egyetlen előnye a logisztika meg a kiképzés lenne, aztán kifújtunk.

Csak azért a tárgyi tévedéseket igazítom helyre amit kitermeltek itt veszekedés közben mielőtt valaki elhiszi...
Mint tûztàmogató, tökre meglenne a Lynx 120 helye a gépesített gyalogsàgnàl, de ez nem csökkenthetné a hk-k szàmàt, inkàbb pluszként tekintenék rà.
 

A CV90-en is ott van. Csak éppen annak a vastagsága is korlátozott. Különben túllógna a páncél elem a vázon. Azzal meg oda a terepjáró képesség. Most csak tippelek, de itt összesen lehet vagy 30-40 cm körül a vastagság az alaplemezzel együtt.
A motorteret fedő lemezzel meg nem is nagyon lehet mit kezdeni, különben nem tudod kinyitni. A képek alapján maximum 5 cm-s lehet az a lap.
Ezek gépágyúk ellen elegendő adatok. Nem látom be, hogy ez, hogy bírna ki pl. egy 40 éves 3BM42 találatot.

Egy kicsit röhejes, hogy megint úgy minősítesz egy fiktív (!!!) járművet, hogy semmit nem tudsz róla, de legalább BIZTOSAN szarabb, mint a Merkava.
Háát öcsém.... :D
Na az ilyen prekoncepciós viselkedésedtől néz ki úgy az összes harckocsi topic, ahogy...

Te írod le, hogy egy fiktív jármű.... Aminél jobb az ami létezik. Innen kezdjük.
A másik fele, hogy az alváz és annak geometriája adott. Itt nem tudsz kellő anyagvastagságot elérni. Ez a helyzet. Nincs rá helyed.
E mellet súlyban sem pakolhatsz akármennyit a jármű elejére utólag, mert szétcseszed a futóművet. Lásd. M1A1 urános változatok.
Ti nagyon el vagytok tévedve, ha azt hiszitek, hogy egy 55 tonnához tervezett, panelház nagyságú alváz, bármikor versenyképes lehet egy eleve 70 tonnára és kősivatagra tervezett, jóval kompaktabb méretű alvázzal. Amit nem mellesleg teljes más páncél vastagságokhoz méreteztek!
A képen a pirossal jelölt anyagvastagságot mérd össze a Lynx lemezével...
1400799807-ac4n-1331661558-1376660747.jpg
 
Tûzerôben Merkava Mk. III megfelelô lôszerrel nincs elmaradva, pàncélzatban a kialakítàs mà megtörtént, van. Az elektronikus rendszerek integràciója kész, az APS-hez is. Megfelelô a teljesítménye. Nem kell hozzà éveket elbaszni.
Nem is értem, mit vergődünk (vergődik a RM) ezzel a Lynx120-szal.
“Páncélvadász”? Arra sokkal megfelelőbb lenne egy akármilyen 4x4-gyel mozgó ATGM csapat. Ez a 120as csak arra lenne jó, hogy gyorsan elfüstöljünk sokmillió eurót. Normális védettsége nincs, a mozgékonysága várhatóan a Lynxnél rosszabb, felmerül a kérdés, hogy mire lenne akkor ez jó?