Felteszem a jogosan felmerülő kérdést:
Miért ne mehetne?
Ha már úgy is annyira oda vagy az izraeli termékekért!
Jelzem egy süllyesztett toronygyűrűvel a tank egyik gyenge pontja is el van takarva (toronygyűrű)
Ha nem kerül nagyon hátra a torony, akkor a Lynx elég meredek homlokfala nem gátolja a megfelelő ágyúsüllyedést.
A Lynx CSV esetén a soffőr helye és a daru között van még egy kb. fél-egy méteres magasított rész, ami gondolom a további személyzet helyét adja. De ettől el lehet tekinteni, mert annak van értelme, ha a +2 fős személyzet a torony nyúlványban kap helyet, a test tetejének síkja alatt, egy döntött üléspozícióban.
Szerintem a soffőr esetén is lejjebb lehet kicsit csalni (5-10cm). De nekem továbbra is az a véleményem, hogy simán hátra is tehetik a motort, és csinálhatnak egy Armata elrendezést. Elvileg erre már alkalmas független munkaállomás rendszerük.
Ha meg hátra kerül a motor, akkor mehet bele nagyobb is, mivel akkor kihasználhatják a teljes test szélességét.